Azi, Ziarul Financiar publică doar două jumătăţi de pagină de reclamă. Una de la Guvern. Libertatea afişează o jumătate, o campanie publică, şi încă două machete, una de la asigurările auto şi cealaltă cu un supliment alimentar miraculos.

Gazeta Sporturilor are patru inserturi publicitare: pariuri sportive pe prima pagină, două asigurări şi o marcă de whisky pe un proiect special. Constatarile apartin lui Catalin Tolontan, primul publisher care incearca sa analizeze realist, acum la inceput de criza, mass media romaneasca, in particular presa scrisa, confruntata cu scaderea comenzilor publicitare.

Niciodată nu s-a întîmplat ca un an să înceapă atît de prost! Şi cele trei sînt ziarele cu cele mai mari încasări de publicitate din România, fiecare cu sume nete între 5 şi 7 milioane de euro anual.

Pe scurt: singurele ziare centrale pe profit în 2008! Singurele “naţionale” care fac bani în România!

Dacă aşa a început 2009 pentru ele, ce se întîmplă cu restul? Evenimentul Zilei de azi nu are nici un ad publicitar. Dar există şi veşti mai proaste.

Citeste si comenteaza pe blogul lui Tolo