Criza economica nu afecteaza topul brandurilor

de D.G.     HotNews.ro
Luni, 27 aprilie 2009, 16:42 Economie | Media & Publicitate


Oricat ar parea de surprinzator, criza financiara nu a afectat "puterea" brandurilor. In ciuda pierderilor pe care toate economiile lumii le-au inregistrat pana acum, cele 2.000 de miliarde de dolari, contabilizate in top 100 branduri au ramas neatinse, potrivit raportului anual BrandZ, relateaza AdvertisingAge.

De altfel in contextul crizei economice, "in genere consumatorii au criticat companiile si liderii acestora si nu brandurile; acestea reprezinta legaturi emotionale cu clientii", a declarat Joanna Seddon, director executiv la Millward Brown.

Google si-a continuat domnia in calitate de "cel mai puternic brand", urmat de Microsoft, Coca-Cola, IBM, McDonald's si Apple. Raportat la top 10, General Electric a pierdut cel mai mult teren, coborand 6 pozitii pana la numarul 8. de asemenea, Vodafone a intrat in top, situandu-se pe pozitia 9.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















732 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    :( (Luni, 27 aprilie 2009, 17:34)

    owl [anonim]

    Daca au ramas in top insemna ca nu sunt afectate de criza? Asta e rubrica de "mioritice" ?
    :)
  • 0 (0 voturi)    
    Generall Ellectric pe 8 ? (Luni, 27 aprilie 2009, 17:59)

    Popescu Marcel [anonim]

    Nici nu au ce cauta in acest top .
  • 0 (0 voturi)    
    hehe! (Luni, 27 aprilie 2009, 21:50)

    heheh [anonim]

    chiar! nu mai pot eu de firma lu' bill gates sau a lu' mc donald.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by