Danone este pe cale sa-si reanalizeze contul global de media planning si buying, Ogilvy&Mather Worldwide isi extinde activitatile in zona comunicarii proiectelor de dezvoltare durabila ale companiilor, Microsoft pregateste o campanie-mamut pentru promovarea noului motor de cautare, in timp ce in Marea Britanie televiziunile lupta pentru schimbari in reglementarile privind publicitatea TV.

  • Danone isi va revizui contul global de media, estimat la aproape 350 de milioane de euro, ceea ce ar putea determina o consolidare a acestuia, scrie marti Brand Republic. Danone apeleaza la mai multe retele pentru activitatile de media buying si planning la nivel international, in Romania contul fiind administrat, incepand din ianuarie a.c., de Mediaedge:cia (MEC), responsabila de acest cont si pe piata britanica. Reteaua MPG se ocupa de contul Danone in SUA, Franta si Germania, potrivit sursei citate.
  • Ogilvy&Mather Worldwide isi extinde activitatile printr-o noua operatiune, Ogilvy Earth, responsabila cu activitatile de comunicare ale clientilor pe tema dezvoltarii durabile, scrie Financial Times. Ogilvy Earth va fi lansata saptamana aceasta si va fi integrata in 30 din filialele Ogilvy la nivel international, urmand sa combine discipline precum publicitatea, relatiile publice si continut de divertisment. Ogilvy Earth va oferi expertiza pe baza campaniilor de profil desfasurate pana acum de retea, pentru clienti precum IBM sau BP.
  • Microsoft planuieste o ampla campanie de publicitate pentru noul sau motor de cautare, ce urmeaza sa fie anuntat in perioada urmatoare, campanie pentru care a alocat intre 80 si 100 de milioane de dolari si care a fost dezvoltata de JWT, potrivit Advertising Age, citata de Brand Republic. Campania, ce se va desfasura pe internet, in presa scrisa, pe TV si radio, nu ii va ataca direct pe rivalii Google si Yahoo!, dar ii va indemna pe utilizatori sa regandeasca felul in care cauta informatie pe internet si sa se gandeasca daca nu cumva alte motoare de cautare nu le raspund mai bine intereselor.
  • Principalul for de reglementare din audiovizualul britanic, Ofcom, a respins un plan al posturilor de televiziune de a aloca mai multa reclama in timpul programelor din intervalul orar de maxima audienta, plan ce ar fi sporit considerabil veniturile in scadere inregistrate acum, din publicitate, de posturile TV, scrie The Guardian. Pe de alta parte, Ofcom a fost de acord, in premiera, sa permita posturilor publice sa difuzeze programe de tip teleshopping in timpul noptii.