Bugetele media ale brandurilor din portofoliul Mars-Wrigley trec de la Media Direction la OMD, scrie Paginademedia.ro. Grupul elvetian Ringier anunta plecarea lui Thomas Trub, CEO Asia si Piete Noi, din boardul executiv al companiei, el urmand sa pastreze celelalte functii de management si sa se concentreze pe proiecte in regiuni precum Africa. Iar Kanal D a obtinut acordul CNA sa inceapa transmisia de programe in high definition.

  • Seful executiv al operatiunilor Ringier pentru Asia si Piete Noi, Thomas Trub, iese, dupa 18 ani, din boardul executiv al companiei elvetiene, potrivit unui comunicat Ringier. Acesta arata ca Trub se retrage "la cererea sa (...) pentru a se putea concentra in totalitate numai pe dezvoltarea noilor piete ale Ringier". El va pastra toate functiile de management, cu exceptia celei de membru al boardului executiv si al boardului director elvetian. Comunicatul il citeaza pe Trub spunand ca "Avem multe idei si proiecte interesante in care vreau sa ma implic personal. Un teritoriu nou si captivant este, spre exemplu, Africa unde vedem un potential major pentru servicii electronice si vreau sa consolidez acest proiect". Responsabilitatile lui Thomas Trub in boardul executiv au fost preluate de Christian Unger, CEO Ringier.
  • Bugetele de media ale brandurilor din portofoliul Mars-Wrigley, administrate pana acum de Media Direction, au trecut la agentia de media OMD, scrie Paginademedia.ro. Aceasta precizeaza ca decizia a fost luata la finalul unei licitatii incepute in toamna si la care au participat Media Direction, OMD, Starcom, Mediaedge si Mediacom. Sursa citata evalueaza bugetul Mars-Wrigley (pentru marci precum Orbit, Snickers, Whiskas si Pedigree) la 5-6 milioane de euro.
  • Kanal D a primit, marti, aprobarea CNA sa inceapa transmisia de programe in high definition, scrie Mediafax. Potrivit sursei citate, Kanal D va emite experimental in digital pe canale care apartin Societatii Nationale de Radiocomunicatii (SNR) din Bucuresti si de la Sibiu.