​Orice client asigurat la City Insurance sau păgubit care ar urma să își recupereze prejudiciile în baza unei polite RCA emise de acest asigurător au la dispoziție începând de miercuri, 29 septembrie, un call center disponibil la numărul 0733.660.055 (număr cu tarif normal) și o platformă online, de unde pot afla răspunsuri la situațiile diverse în care se pot afla. Cele două instrumente au fost lansate de brokerii în asigurări în contextul falimentului demarat la City.

Platforma brokeriFoto: UNSICAR
  • "Lansarea call center-ului și a site-ului a fost un efort comun al tuturor membrilor UNSICAR. În proiect au fost implicați peste 20 voluntari din cadrul companiilor membre, voluntari care își propun să ofere cât mai multă claritate tuturor celor care ne apelează pe aceste două canale. Site-ul va fi in permanență actualizat cu cele mai noi informații astfel încât clienții să poată lua decizii în cunoștință de cauză", spune Dorel Duță, președinte UNSICAR (Uniunea națională a brokerilor în asigurări).

Ponderea polițelor facultative gestionate de brokerii de asigurari în ultimii ani a crescut, ajungând la aproape 49% la finele anului 2020, de la 41% în 2016, în condițiile în care volumul de prime brute intermediate a crescut constant în această perioadă.

La nivelul pieței, brokerii dețin o pondere de 65% din volumul primelor subscrise, cifra fiind în creștere în ultimii ani, conform datelor de la finele primului trimestru al acestui an.

UNSICAR reprezintă 80 de companii – de brokeraj de asigurare, de regularizare daune și de pregătire profesională.