Schimbare in privatizarea Postei Romane: Statul vrea sa atraga un investitor care sa detina 51% din actiuni

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Vineri, 14 decembrie 2012, 10:40 Economie | Telecom


Posta Romana
Foto: Hotnews
 documente
Privatizarea Companiei Nationale "Posta Romana" se va realiza prin metoda majorarii de capital social prin aport de capital privat, astfel incat sa fie atras un investitor care sa detina 51% din capitalul social al companiei, se arata intr-un proiect de Hotarare de Guvern supus dezbaterii publice de Ministerul Comunicatiilor. Fondul Proprietatea ar urma sa-si mentina procentul de 25% din actiunile Postei, iar statul ar detine 24% din actiuni. Anterior acestui proiect de act normativ, strategia de privatizare a Postei viza atragerea unui investitor strategic in actionariat, cu minim 20% din actiuni, statul urmand sa detina pachetul majoritar de actiuni.

  • "Noile actiuni emise se ofera spre subscriere investitorului selectat, in vederea dobandirii cotei de 51% din capitalul social, precum si actionarului existent S.C. Fondul Proprietatea S.A. in vederea mentinerii cotei sale de participatie la capitalul social al companiei prin exercitarea dreptului de preferinta in conditiile legii. In cazul in care S.C. Fondul Proprietatea S.A. nu-si exercita dreptul de preferinta ori si-l exercita partial, investitorul selectat va subscrie un numar de actiuni mai mic decat cel oferit initial astfel incat in oricare situatie, participatia sa la capitalul social al companiei sa reprezinte 51% din capitalul social al companiei rezultat in urma operatiunii de majorare. Actiunile nesubscrise de catre S.C. Fondul Proprietatea S.A. ori de catre investitorul selectat se anuleaza", se mentioneaza in proiectul de Hotarare de Guvern.

In document se mentioneaza si considerentele in baza carora statul a decis sa cedeze 51% din actiuni catre un nou investitor:

  • "Structura propusa a tranzactiei prin care investitorul devine actionar majoritar in cadrul companiei largeste plaja potentialilor investitori, plecand de la premisa ca investitorii sunt interesati sa participe activ in deciziile financiare si operationale ale companiei si sa detina controlul asupra resurselor investite. Mai mult, in procesele de privatizare definitivate cu succes in Romania, in cea mai mare parte a cazurilor, investitorii au achizitionat un pachet de actiuni de cel putin 51%.
  • Contributia financiara aferenta majorarii capitalului social cu un pachet de actiuni astfel incat investitorul sa detina 51% din capitalul social al companiei reprezinta un aport de numerar substantial adus de investitor necesar pentru a finanta investitiile planificate si nevoia de finantare a datoriilor companiei si care arata seriozitate si interes din partea investitorului pe termen lung, fata de alternativa achizitionarii unui pachet minoritar si a unei implicari financiare mai reduse.
  • Se recomanda ca procentul oferit investitorului sa nu fie mai mare de 51%, pentru ca Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale sa poata maximiza in viitor valoarea participatiei minoritare ramase. Astfel, participatia minoritara ramasa a statului reprezinta un procent semnificativ pentru a fi fructificat in cadrul unui proces de valorificare ulterioara, dar are si rolul de a da investitorului confortul cu privire la implicarea Ministerului in demersurile legate de cadrul de reglementare si alte aspecte similare.
  • Conferirea investitorului a unui pachet majoritar de 51% in cadrul capitalului social al companiei inlatura un eventual scenariu prin care investitorul cauta sa dobandeasca o pozitie majoritara imediat dupa procesul de privatizare prin achizitionarea unui pachet de actiuni de la actionarul minoritar S.C. "Fondul Proprietatea" S.A. 

Cum se va desfasura operatiunea de majorare de capital:

Operatiunea de majorare de capital presupune intr-o prima etapa emiterea unui numar total de actiuni echivalent cu 212,500% din capitalul social, din care 53,125% se ofera actionarului minoritar existent S.C. 'Fondul Proprietatea' S.A. in vederea mentinerii cotei de participatie la capitalul social al companiei. In functie de modul de exercitare de catre S.C. 'Fondul Proprietatea' S.A. a dreptului de preferinta la majorarea de capital, dobandirea de catre investitor a unui procent de 51,000% din capitalul social al Companiei Nationale "Posta Romana" - S.A. presupune:

  • In cazul in care S.C. "Fondul Proprietatea" S.A. subscrie integral actiunile nou emise oferite spre subscriere in cuantum echivalent cu 53,125% din capitalul social si ramane actionar cu 25% din capitalul social al companiei, investitorului i se ofera spre subscriere actiuni in cuantum echivalent cu 159,375% din capitalul social si devine actionar cu 51,000% din capitalul social al companiei;
  • In situatia in care S.C. "Fondul Proprietatea" S.A. nu subscrie sau subscrie partial actiunile nou-emise, se anuleaza actiunile nesubscrise de catre S.C. "Fondul Proprietatea" S.A. si o parte a actiunilor nou emise oferite spre subscriere noului investitor pana la echivalentul a 104,082% din capitalul social, astfel incat noul investitor sa dobandeasca 51,000% din capitalul social al companiei;
  • In situatia in care S.C. "Fondul Proprietatea" S.A. subscrie, actiunile nou emise vor fi subscrise la aceeasi valoare ca si cea a investitorului.


Statul isi va mentine controlul asupra activitatii de a emite, de a pune si de a retrage din circulatie timbre si efecte postale, de a distribui si comercializa timbre postale

In proiect se mai spune ca "se vor lua masurile necesare pentru pastrarea controlului statului asupra activitatii de a emite, de a pune si de a retrage din circulatie timbre si efecte postale, de a distribui si comercializa timbre postale, desfasurata in prezent de Societatea Comerciala "Romfilatelia" - S.A., ca filiala a Postei Romane. Conform art. 2 lit. d) din Legea nr. 31/1996 privind regimul monopolului de stat, cu modificarile si completarile ulterioare, constituie monopol de stat producerea si emisiunea de marci postale si timbre fiscale".

Autoritatile au anuntat constant un interes din partea Postei din Belgia pentru privatizarea Postei Romane

In privinta interesului manifestat pana acum de investitori fata de privatizarea Postei Romane, in luna septembrie din acest an, premierul Victor Ponta a declarat ca "Posta belgiana si-a manifestat in mod special interesul de a veni cu o participare de 20% (n.a in actionariatul Postei Romane), implicit insa avand si un cuvant serios de spus in partea de management".

De altfel, interesul Postei din Belgia pentru Posta Romana a fost anuntat din luna noiembrie 2011, in mandatul ministrului Valerian Vreme (PDL) si ulterior si in mandatul ministrului Razvan Mustea (tot PDL, in aprilie 2012).

Despre Posta Romana

Posta Romana, companie de stat cu cea mai mare retea fizica de distributie de servicii postale din tara, este detinuta de statul roman prin Ministerul Comunicatiilor - 75% din actiuni si de Fondul Proprietatea cu 25% din actiuni.

Anul trecut, Posta Romana a inregistrat o pierdere neta de peste 43,1 milioane euro (182,9 milioane lei), in crestere cu 50,1%, conform datelor de la Ministerul de Finante. Compania nu a mai inregistrat profit net la sfarsit de an din 2008, cand a obtinut un rezultat net de 32.793 de lei la afaceri de peste 1,4 miliarde de lei.

In 2011, Posta Romana a raportat o cifra de afaceri de 298,4 milioane euro (1,26 miliarde lei), in scadere cu 8,7% fata de anul 2010, mai arata datele de la Ministerul de Finante. Compania avea la sfarsitul lui 2011 datorii totale de peste 131,4 milioane euro (556,9 milioane lei) in crestere cu 4,3%. Numarul mediu de salariati s-a ridicat la 32.124 de persoane in 2011 (in 2010, acest numar a fost de 34.731 salariati).






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4170 vizualizari

  • 0 (14 voturi)    
    am devenit niste sclavi dependenti de altii! (Vineri, 14 decembrie 2012, 11:07)

    ChavaLito [utilizator]

    de 22 de ani tot in privatizare stam,ne-am distrus TOATA INDUSTRIA pentru ca asa a zis UE FMI si BM.daca ramaneam o tara neutra la fel ca elvetia sau norvegia si fara un 'acord' cu FMI,cu siguranta era altfel.
    • +14 (16 voturi)    
      Nu FMI, UE si BM (Vineri, 14 decembrie 2012, 11:33)

      greenforest [utilizator] i-a raspuns lui ChavaLito

      Sa stii ca de distrus au distrus-o romanii.
      Romani au fost cei care au condus diverse firme si companii.

      Daca presupunem ca intradevar FMI, UE si BM au avut interes sa le distruga, vina cea mai mare apartine tot celor care au condus aceste firme. Adica statul roman, adica guvernele romanie, adica politicienii nostri iubiti si dragi.

      Eu de asta nu dau vina pe UE...
      Daca vin eu la tine si iti zic ca mie mi-ar place sa iti strici casa, si tu o strici? Cine e vinovat? Eu ca ti-am cerut?

      Numa bine
      • -8 (8 voturi)    
        doar o completare (Vineri, 14 decembrie 2012, 11:48)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui greenforest

        daca eu sunt chirias in casa, iar tu imi dai si 100 de lei ca sa ma stimulezi sa stric casa altuia, doar eu sunt de vina? sau si tu pentru ca m-ai "premiat" (cum ar behai unul) stiind cu buna stiinta rezultatul actiunilor mele ?
        • +6 (6 voturi)    
          Comment sters de user (Vineri, 14 decembrie 2012, 12:20)

          Mowgli [anonim] i-a raspuns lui nellino

        • +3 (3 voturi)    
          vinovatul (Vineri, 14 decembrie 2012, 12:50)

          jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          este cel care a permis prin lege ca tu sa-mi dai suta de lei. in alta ordine de idei, daca un criminal este platit sa omoare pe cineva si criminalul este aparat de lege, cine este vinovat? la prima vedere doar criminalul si cel care a platit. moral, asa este (desi moralitatea dispare treptat), practic vinovat este cel care a facut o lege care nu-l pedepseste pe criminal. concluzia este ca acest termen de ""lobby"" deja se foloseste prea mult si bancherii fac legea, nu politicienii
      • +2 (2 voturi)    
        Noi nu ne vindem tara (Vineri, 14 decembrie 2012, 15:44)

        C.T.C [utilizator] i-a raspuns lui greenforest

        Unde sunt vocile alea usl-iste care zbierau in gura mare: NOI NU NE VINDEM TARA? Ei nu o vand, ei o dau gratis, doar pe niste comisioane babane in buzunarele lor.
    • +9 (9 voturi)    
      nu merge (Vineri, 14 decembrie 2012, 11:35)

      Tymax [utilizator] i-a raspuns lui ChavaLito

      Din pacate nu poti face asta. Toti am vrea dar nu se poate. Uita-te in jur la populatia de pe teritoriul asta. Nu e cu cine, pur si simplu nu e. Si eu as vrea sa fim elvetieni/japonezi/nemtzi/chiar si polonezi de-am fi. Dar nu e de unde. Citeste istoria, tot timpul am fost cu fundul in doua luntrii. Ne-am vandut/furat/inselat/furata caciula unul pe/la altul din vremuri imemoriale. Poate e un blestem, desi nu cred in blesteme. Astia suntem, neam de slugi, si contrar tuturor credintelor nu vad speranta de mai bine atata vreme cat materialul genetic de calitate care rasare pe aici ia calea vestului. Am ajuns in situatia in care ma bucur ca FMI/UE si altii dicteaza de fapt ce sa faca vremelnicii aparent conducatori de pe la noi pentru ca daca ar fi dupa ei chiar s-ar alege praf si pulbere. Imi pare rau.
      • -4 (8 voturi)    
        mnu cred asta (Vineri, 14 decembrie 2012, 11:43)

        ChavaLito [utilizator] i-a raspuns lui Tymax

        poti sa compari romanii dinainte de '89 cu cei din 2012 si ai sa vezi o diferenta uriasa din toate punctele de vedere,da,este adevarat si romanii poarta o mare parte din vina ca nu au protestat si nu si-au dat seama ce vor sa faca nemernicii astia din tara asta,dar cred ca pana la urma FMI BM si UE sunt cei care s-au amestecat si chiar actualmente ne controleaza guvernul ca pe o marioneta,poti observa asta chiar din declaratiile lui basescu
      • +2 (2 voturi)    
        simplificam? (Vineri, 14 decembrie 2012, 13:52)

        foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Tymax

        cate industrii "distruse" aveau sansa de supravietuire la momentul deschiderii granitelor economice? trebuia sa platim un suprapret la TV color PROASTE numai ca sa aiba o fabrica 800 de muncitori? "trebuia"sa producem calculatoare proaste ca sa ramana FCE in picoare? Industriile viabile sunt si acum acolo, dar nu mai apartin statului (si asta ii confuzioneaza pe multi). Dacia produce azi de patru ori mai mult decat in 1989 si masini mai bune (cu mai putin efectiv). Producem azi (tonaj) mai multe nave decat in 1989. Otel BUN facem mai mult azi decat in 1989 (cu efective la sfert). Fabricile de ciment duduie, mobila buna duduie. Ba chiar si fermele mari. Exportam in UE 75%, iar bariera de 8 mld. doalri pe an din 1989 o spargem in 3 luni. E O ALTA ECONOMIE!! si va fi mereu o noua economie.
        • 0 (0 voturi)    
          de acord, dar ... (Vineri, 14 decembrie 2012, 14:17)

          Tymax [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

          cine face toate astea? export in UE 75%, cate procente din acestea sunt facute de intreprinzatori romani cu management romanesc si muncitori romani; parerea mea? mult prea putin; Nu sunt nici pe departe nationalist, dar imi aduc aminte de articolul lui Lucian Croitoru (tot pe aici pe HN) cu libertatea economica din care decurge libertatea politica; faptul ca marea parte se face cu capital si management strain ma duce cu gandul ca nu vom avea prea curand libertatea economica pe care ne-o dorim; suntem deja si vom fi colonie economica; si toate astea decurg din calitatea umana;
        • 0 (0 voturi)    
          eroare de gandire ! (Vineri, 14 decembrie 2012, 16:52)

          Liviu-Ludovic [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

          Scopul si ratiunea economiei unei tari nu este cea statistica, ci asigurarea bunastarii natiunii, prozaicul salariu sau pensia si averea personala. Ne laudam cu un PIB care nu este al nostru, ne laudam ca in Romania francezii si americanii produc masini cu roboti adusi tot de ei, niste enclave ale unor state straine, ca mii de hectare produc exclusiv pentru export, dar poporul roman cu ce se alege ? Statul roman este tot mai debil, am renuntat la cele 4 armate care pazeau tara, am renuntat la multe societati de stat care aduceau la buget nu numai taxe si impozite ci si venituri. In 1989 Romania cu economia ei mult hulita era un SRL pe profit. Ramanea la buget cel putin un miliard de dolari excedent. Ne mai putem lauda astazi cu macar un leu excedent ? Dezocuparea reala a populatiei este astazi de peste 50% si nu este egala cu somajul declarat triumfalist de guvernanti de 7%.. Forta de munca se descalifica tot mai mult prin neutilizare, iar cea valoroasa, tanara si calificata emigreaza. Se depopuleaza satele si orasele Romaniei. Daca trendul se mentine, vom fi nevoiti sa admitem arabi sau chinezi pentru compensare, asa cum este acum in Franta, Germania sau Marea Britanie . Situatia este fara precedent in ultimii 400 de ani. Niciun razboi si niciun ocupant nu a reusit o asemenea performanta. Daca mergi cu trenul prin tara, vezi peste tot numai ruine. In satele si orasele noastre se moare efectiv de foame, in tacere si cu demnitate. Oamenii renunta la curentul electric si la gazele tot mai scumpe. In multe locuri romanii au renuntat la medicamente si supravietuiesc doar cu paine si lapte, iar cand nu mai pot indura isi pun capat zilelor. Nu aceasta este tara pe care si-au dorit-o cei care au iesit in strada in 1989. Va intrebati daca societatile existente puteau supravietui. Eu am vazut in vest o multime de companii mult mai putin dotate decat erau cele romanesti. Este adevarat ca aveau la conducere oameni dedicati muncii lor si nu escroci pusi pe luat.
    • +1 (5 voturi)    
      !!! (Vineri, 14 decembrie 2012, 12:14)

      cristiian [utilizator] i-a raspuns lui ChavaLito

      Uselistule, vezi ca Basescu a spus in urma cu cativa ani de faptul ca niste baieti vor sa puna mana pe Posta Romane si pe Sare!

      Vezi ca deseara trec pe la Petrom!
      Sa ne gasim ca SA-MI PLATESTI PLINUL!
      Apoi te conduc la un condamnat penal sa-ti faca decontarea ca deh el avut drept de semnatura

      USELISTULE!!!
      • +1 (1 vot)    
        si aia dinainte tot asta intentionau (Vineri, 14 decembrie 2012, 13:20)

        deceneus [utilizator] i-a raspuns lui cristiian

        exact inainte sa pice guvernul Ungureanu , tot pe hot news au scris ca ministrul comunicatiilor de la acea vreme intentiona sa privatizeze Posta ..., deci PDL si USL aceeasi mizerie
        • +3 (3 voturi)    
          mica diferenta? (Vineri, 14 decembrie 2012, 13:53)

          foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui deceneus

          intre a privatiza pe Bursa si a face cadou lui Felix, nu crezi? Ramane de vazut cine ramane amator dupa prima intalnire cu Dan Nica....
  • +4 (4 voturi)    
    Comment sters de user (Vineri, 14 decembrie 2012, 12:06)

    polonyca [anonim]

    • -1 (1 vot)    
      financiare si nu numai (Vineri, 14 decembrie 2012, 13:43)

      vet1 [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      As dori sa ne spui o privatizare de succes prin listare la bursa al unei companii ce inregistreaza pierderi uriase in raport cu cifra de afaceri.
      • +2 (2 voturi)    
        financiare (Vineri, 14 decembrie 2012, 15:49)

        C.T.C [utilizator] i-a raspuns lui vet1

        Spune-ne tu o privatizare de succes, in afara bursei :)
        • 0 (0 voturi)    
          of, of, of (Vineri, 14 decembrie 2012, 15:58)

          vet1 [utilizator] i-a raspuns lui C.T.C

          Dacia, Sidex, Romtelecom, Petrom, Electricele
          • 0 (0 voturi)    
            ..mda :) (Vineri, 14 decembrie 2012, 16:18)

            C.T.C [utilizator] i-a raspuns lui vet1

            Romtelecom la greci? Petrom la OMV ? Astia da, au fost de succes pentru Adrian Nastase si unii ca Truica. Cu Dacia pot fi de acord, la Sidex pot fi in dubii.
            • 0 (0 voturi)    
              hater (Vineri, 14 decembrie 2012, 17:32)

              vet1 [utilizator] i-a raspuns lui C.T.C

              romtelecom e la nemti acum :) si se bate de la egal la egal cu vodafone sau orange pe piata dupa o restructurare de manual + vezi cati bani ia statul din dividende pentru participatia minoritara.

              vezi cate dividende se ia statul de la Petrom + cat au crescut actiunile de cand este privatizata.

              + beneficii indirecte din impozite, taxe, salariati, etc.

              dupa cum vezi, o privatizare aduce, in principiu, eficientizare, cresterea performantei, aparitia unui jucator capabil sa faca fata economiei de piata.

              in Romania nu avem nevoie de companii muribunde, ci de jucatori regionali.
              • +2 (2 voturi)    
                privatizare (Vineri, 14 decembrie 2012, 19:48)

                C.T.C [utilizator] i-a raspuns lui vet1

                Sunt de acord sa se privatizeze toate gaurile negre din bugetul de stat, dar mi-as dori ca aceste privatizari sa se faca pe bune si cat mai corect. Sunt de acord ca Petrom era capusata de D Voiculescu, SO Vantu si altii ca ei, iar populatia platea gaurile, dar nu sunt de acord cu pretul la care s-a vandut si cu concesionarea drepturilor de exploatare a resurselor tarii pe acele sume derizorii, totul pentru un comision frumos platit catre Nastase. Sunt de acord ca Romtelecom trebuia privatizat, dar nu grecilor fomisti de la OTE ci direct nemtilor de la DT. Nu sunt impotriva privatizarilor corecte ci doar spuneam ca USL cat a fost in opozitie zbiera cat putea ca o privatizare inseamna vanzarea tarii. Poate m-ai inteles gresit, poate nu m-am exprimat eu bine.
                • 0 (0 voturi)    
                  clarificari (Vineri, 14 decembrie 2012, 20:13)

                  vet1 [utilizator] i-a raspuns lui C.T.C

                  ca sa intelegi si mai bine, procesele de privatizare sunt deschise oricui, castiga cine da mai multi bani (poti sa participi si tu), nu poti sa spui ca dai cui vrei tu.
                  • 0 (0 voturi)    
                    :)) (Luni, 17 decembrie 2012, 20:03)

                    C.T.C [utilizator] i-a raspuns lui vet1

                    Ti-am mai spus: Romtelecom dat la grecii de la OTE in detrimentul unor jucatori f mari pe piata la vremea respectiva, DT de exemplu (unde au ajuns acum). Nu se da cui vreau eu, se da celui ce-a dat comision mai gras :)
  • +4 (4 voturi)    
    Comment sters de user (Vineri, 14 decembrie 2012, 12:09)

    polonyca [anonim]

    • 0 (2 voturi)    
      bursa, financiare si nu numai (Vineri, 14 decembrie 2012, 13:43)

      vet1 [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      As dori sa ne spui o privatizare de succes prin listare la bursa al unei companii ce inregistreaza pierderi uriase in raport cu cifra de afaceri.

      in plus, care este ultima listare de succes pe BVB?
      • +2 (2 voturi)    
        Comment sters de user (Vineri, 14 decembrie 2012, 14:24)

        polonyca [anonim] i-a raspuns lui vet1

        • 0 (0 voturi)    
          desteptule (Vineri, 14 decembrie 2012, 15:06)

          vet1 [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

          eu am studiat, si am si gandit. tu te ai oprit la studiat.

          de ce ai cumpara tu actiuni la Posta in cazul unei listari?
  • +1 (1 vot)    
    vanzarea postei (Vineri, 14 decembrie 2012, 16:16)

    Liviu-Ludovic [utilizator]

    Faurirea Romaniei moderne a inceput cu reformele lui Cuza si una dintre acestea a fost infiintarea Postei Romane. De atunci coeziunea natiunii a fost conditionata si de functionarea acelor minuscule oficii postale situate in cele mai indepartate catune. Acestea au asigurat timp de 200 de ani legatura intre capitala tarii si popor, dintre guvernanti si guvernati. Aici, mai intai, a aparut telegraful, care "batea" stirile, in care localnicii primeau ziarele si din care se cerea ajutor in caz de urgenta. Mai tarziu, aici a fost instalata singura linie telefonica civila de unde se anuntau molimele si catastrofele naturale, unde fii plecati la oras isi sunau parintii. Trecerea postei nationale in maini straine va avea ca efect si are drept tinta disolutia treptata a coeziunii nationale. In loc sa fie gasiti vinovatii pentru starea postei si sa fie executati economic si juridic, ne declaram incapabili si videm. Eu ma intreb daca nu era mai bine sa vindem tara cu totul unei mari puteri, sa primim un guvernator, sa desfiintam circul politic si sa ne declaram incapabili in totalitate. Se rasucesc in morminte cei care au luptat pentru independenta acestei tari. Fara independenta economica nu exista independenta de niciun fel. Incompetenta si lacomia distrug tara...
  • -1 (1 vot)    
    Raspunsul Comisiei de la venetia (Vineri, 14 decembrie 2012, 20:23)

    Bambina [utilizator]

    Lasati intrigile...nu mai faceti valuri de ura ! Comisia de la Venetia a scris cu subiect si predicat: Romania a respectat statul de drept in suspendarea presedintelui . Deci aceasta Comisie inlatura posibilitatea unei lovituri de stat.
    MONICA MACOVEI trebuie sa fie pedepsita PENAL pentru raul care l-a facut Romaniei si il mai face prin prietena sa din Germania, sotia jurnalistului Karl Peter Schwarz de la ziarul Frankfurter Allgemeine Zeitung. Acest jurnalist a scris in acest ziar in 11 decembrie ca USL va scoate Romania din UE si NATO, si va aduce o guvernare de tip nazist.Tot el a scris in vara ca a fost lovitura de stat in Romania. Prietenia sotiei cu monica Macovei este cunoascuta de media din Germania.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by