Factura de 250 de lire pentru un apel la serviciul de relatii cu clientii

de Antonia Jeflea     HotNews.ro
Duminică, 16 iulie 2017, 14:13 Economie | Telecom


Telefon
Foto: Pixabay
Georgina Jolley, o britanica de 22 de ani, din Buckinghamshire, a primit o factura de 250 de lire in urma unui apel catre linia de relatii cu clientii a companiei de telecomunicatii la care era abonata, noteaza Daily Mail.

Utilizatorii de telefonie mobila sunt avertizati sa fie atenti cand cauta numere de telefon de la departamentele de relatii cu clientii online deoarece risca sa fie taxati cu sume mari pentru o simpla problema.

"Am cautat pe Google numarul de relatii cu clientii al companiei Vodafone si cand mi-a aparut acel numar, am presupus ca apelul va fi gratuit. Am sunat pentru a-mi cumpara un nou telefon. Cand am format numarul, nu am primit nicio indicatie care sa imi spuna ca voi fi taxata. Am fost trimisa de la o persoana la alta timp de o ora", a declarat britanica. 

Acest lucru s-a intamplat deoarece numarul format de catre tanara apartinea unei parti terte care a conectat-o, ulterior, la un operator Vodafone.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















3020 vizualizari

  • +1 (3 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Duminică, 16 iulie 2017, 15:44)

    [anonim]

    • +1 (1 vot)    
      Deci (Duminică, 16 iulie 2017, 19:14)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui

      Deci nu a sunat la linia de relatii cu clientii a Vodafone UK.
      • 0 (2 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Duminică, 16 iulie 2017, 22:08)

        [anonim] i-a raspuns lui 1anonim



Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by