UPC investeste in imbunatatirea relatiei cu clientii
Potrivit reprezentantilor companiei, aplicatia IT "va permite o gestionare rapida a solicitarilor clientilor: clientii vor fi gasiti rapid in baza de date, echipele UPC vor putea vedea istoricul acestora si vor putea face programarile pentru echipele tehnice mai riguros".
"Practic, am inlocuit sistemele IT utilizate pana in prezent si am unificat bazele de date cu clientii intr-un sistem unitar si centralizat. Aceste schimbari determina noi procese de afaceri in cadrul companiei, cu impact pozitiv, pe termen mediu si lung, asupra clientilor UPC”, a declarat Alexandru Mangu, directorul operatiuni clienti al companiei.
Din 29 ianuarie, clientii UPC din toata tara au acces la un call center unic national. De asemenea, in cadrul companiei de comunicatii prin cablu s-a infiintat Dispeceratul tehnic national, pentru centralizarea si standardizarea tuturor operatiunilor din teritoriu.
Trecerea la noul sistem informatic s-a facut pe etape: la sfarsitul anului 2007, sistemul a fost implementat in orasele din partea de est a tarii in care UPC are operatiuni, iar la finele lunii ianuarie zona de vest si Bucuresti au trecut la noul sistem IT.
UPC Romania, una dintre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu din Romania, deserveste peste 1.300.000 de clienti din aproximativ 200 orase.

România și trenurile internaționale - O istorie de 130 de ani, de la trenurile ce parcurgeau peste 3.000 de km până la rutele mult mai scurte din prezent
Walker, Texas Ranger, se întoarce! / Vești bune pentru fanii Indiana Jones / Noi dovezi despre formarea găurilor negre supermasive
VIDEO Rusia, o viață în exil: Copiii Gulagului se luptă de 30 de ani pentru a reveni acasă
Sorin Cîmpeanu, invitat în studioul HotNews.ro de la ora 18,00. Realizator - Mona Hera
VIDEOINTERVIU/ Beneficiile pe care le pot acorda firmele angajaților anul acesta, dacă au posibilitatea, explicate de Cristian Rapcencu. De la cei 400 lei din telemuncă, la decontarea concediilor și cei 1.500 lei pentru creșă sau gradiniță/ Cum se poate deduce întregul cost cu casele de marcat
Am internet si cablu de la UPC. In ianuarie am sesizat o usoara imbunatatire la suportul tehnic, dar in baza experientei acumulate cu ei, sunt aproape convins ca asta s-a datorat numai faptului ca am facut o reclamatie la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului - ma saturasem de atata nesimtire pe banii si timpul meu.
La ora asta, deja e 29 ianuarie. In urma avalansei de reclamatii din ultimele saptamani mi s-au facut toate verificarile de rigoare si cumva au facut sa-mi mearga internetul. De cateva zile n-am mai avut probleme, dar prefer sa nu-i laud atat de devreme. Nu stiu ce capacitate va avea noul sistem din punct de vedere al operatorilor de suport tehnic prin telefon, deci pot doar sa sper ca au facut destule angajari in ultimul timp. Spun asta pentru ca e limpede ca au foarte multe plangeri. Iata un exemplu, intr-o zi cu probleme.
21 decembrie 2007:
- ora 15:32, prima reclamatie, nr. sesizare: 197280
(durata apel: 18 minute, 32 de secunde)
- ora 17:18, a doua reclamatie, nr. sesizare: 197565
(durata apel: 19 minute, 43 de secunde)
Practic, intr-un interval de aproximativ 100 de minute, UPC a inregistrat peste 280 de sesizari. Asta inseamna aproape 3 sesizari per minut. Sper ca noul centru e mai bine pregatit.
va rog sa veniti sa-ma deconectati ,sa nu cumva sa mai vreti si bani ca nu mai primiti .daca pana la sf .luni nu veniti cu scuze si sa-va luati cablu ,va reclam la protect. consmatorului.pana in luna iulie am fost la zi cu plata fact. dar de cand va bateti joc de consumator ,va raspund cu acceasi moneda. eu lucrez pana la ora 18 .00 zilnic cum pot sa dau de voi ?la tel pauza !!!!!!!!!!!!!!!!!!va rog sa veniti sa -va luati cablu fiindca eu deja le-am deconectat ,eu la voi nu vin fiindca mi-am pierdut rabdarea cu nesimtirea voastra,.daca vreti sa luati leg cu mine preda constantin iulian ma gasiti dupa ora 18.00 sau la tel. /////6 nu mai scrieti pe adresa de net .daca nu ma deconectati pana la sf. luni pe 1 oct. ma duc la protect. consumatorului impreuna cu avocatul meu.