​​Vodafone România a anunțat miercuri rezultatele financiare pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2019, rezultate care includ și afacerile UPC ca urmare a finalizării procesului de achiziție a operatorului de comunicații prin cablu în data de 31 iulie 2019. Astfel, Vodafone România susține că veniturile totale au crescut cu 2% în trimestrul menționat, iar numărul total de clienți a ajuns la aproape 11 milioane de utilizatori.

Murielle Lorilloux, directorul general al Vodafone RomaniaFoto: Hotnews
  • „În trimestrul trecut, am continuat să investim în rețelele noastre și am lansat oferte noi și îmbunătățite de servicii fixe și TV pentru toți clienții noștri. Aceștia se pot bucura acum, ca urmare a angajamentului nostru de a furniza tehnologii inovatoare precum 4K, de un portofoliu complet de competiții sportive în cadrul pachetelor UPC și Vodafone TV. Vom continua procesul de integrare, iar în curând vom finaliza fuziunea celor două companii și vom deveni o singură entitate, pas ce ne va permite să consolidăm și mai mult capabilitățile mobile și fixe.", a declarat miercuri Murielle Lorilloux, CEO Vodafone și UPC România.

Valoarea ARPU mobil a fost de 5,1 euro în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2019.

În datele grupului Vodafone se arată că în România erau 9,295 milioane de utilizatori de comunicații mobile și peste 693.000 de utilizatori de servicii fixe.

Grupul Vodafone are operațiuni mobile în 24 de țări, 42 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări. La 31 decembrie 2019, grupul avea 625 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 22 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri.