​​Veniturile din servicii ale Vodafone România, al doilea mare operator local de comunicații mobile, au fost în valoare de 189,7 milioane de euro în trimestrul încheiat la 30 iunie 2020, în scădere cu 1,2% față de trimestrul similar din anul anterior, dar compania a precizat vineri că "performanțele sunt bune, în ciuda contextului dificil" generat de pandemia de COVID-19.

Murielle Lorilloux, CEO Vodafone RomaniaFoto: Vodafone Romania

„Ultimele luni au venit cu provocări mari și numeroase pentru oameni, companii și pentru alți actori sociali și economici din cadrul societății noastre digitale. La Vodafone, am luat măsuri rapide pentru a ne asigura că propria afacere continuă să funcţioneze la capacitate maximă în aceste condiţii noi și excepţionale pentru a putea fi în măsură să sprijinim societatea, deoarece serviciile de comunicație fixă și mobilă s-au dovedit, încă o dată, că sunt infrastructuri vitale. Obiectivul nostru principal a fost să ne protejăm angajații și să dezvoltăm soluții fiabile de comunicare pentru toți clienții noștri ca aceștia să-și poată continua viețile personale și profesionale.", a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

Baza de clienți a Vodafone România a atins valoarea de 10,8 milioane de clienți la 30 iunie 2020. Valoarea ARPU mobil (n.a venitul mediu pe utilizatorii de servicii mobile) a fost de 5 euro în trimestrul încheiat la 30 iunie 2020.

Veniturile totale ale Vodafone România au atins 905 milioane de euro în anul financiar încheiat la 31 martie 2020, rezultate care includ și rezultatele UPC România, companie pe care a cumpărat-o în august 2019, a anunțat compania în luna mai a acestui an. De la achiziția UPC, baza consolidată de clienți cu servicii fixe broadband a Vodafone a crescut cu 18.000, atingând o valoare de 702.000 de clienți, a spus atunci operatorul.