RomInfoLine, un nou jucator pe piata serviciilor de informatii telefonice, porneste cu o baza de 300.000 contacte confirmate
"Daca sunati si doriti sa aflati informatii despre un restaurant cu un anumit specific, dintr-o anumita zona, noi va putem da informatia despre acel restaurant, numarul de telefon si adresa si chiar conexiunea catre acel restaurant. Apelantul poate decide daca sa fie conectat la numarul ales sau ca numarul sa-i fie trimis prin SMS pe telefonul mobil", a declarat Adrian Stefan, director de strategie si dezvoltare in cadrul RomInfoLine.
Call-center-ul 118724 este disponibil 7 zile pe saptamana, 24 de ore pe zi, avand in prezent in prezent circa 30 de operatori.
"Tinta noastra pentru acest an este sa depasim cifra de un milion de apeluri primite si sa avem o baza de date cat mai complexa. Am dori ca in timp sa punem la dispozitie intreaga baza de date de companii din Romania", a mai spus Adrian Stefan.
In privinta tarifelor percepute cand se suna la acest numar, apelurile din reteaua Romtelecom sunt taxate cu 0,30 euro/apel plus 0,24 euro/minut, apelurile din retelele Cosmote si Orange sunt taxate cu 0,30 euro/apel plus 0,30 euro/minut, iar cele din Vodafone cu 0,36 euro/apel plus 0,30 euro/minut. RomInfoLine sustine ca in urmatoarele saptamani va incheia acorduri de interconectare si cu UPC si RCS&RDS.
Informatiile din baza de date pot fi consultate gratuit pe internet la adresa acestui serviciu, respectiv www.118724.ro.
Conform datelor autoritatii de reglementare in comunicatii (ANCOM), pentru servicii de informatii privind abonatii de telefonie au fost acordate pana in prezent numere catre noua companii, respectiv: Cosmote, Es Enhanced Services Company Milano Sucursala Bucuresti, Express Online, Il Numero Italia Milano Sucursala Bucuresti, Newsphone Hellas Atena Grecia Sucursala Bucuresti, InfoClick, Mediasat, Romtelecom si RomInfoLine.

FOTOGALERIE O frumoasă casă de lângă biserica Sfântul Iosif din București a fost pusă la pământ / Autorizația a fost dată în 2019 de Primăria Capitalei
Coronavirus în România: Aproape 4.000 de cazuri noi în ultima zi / 81 decese, 985 persoane în stare gravă
Primăria Capitalei a plătit circa 40 milioane lei pentru Asociațiile de Dezvoltare Intercomunitară înființate de administrația Firea pentru ”îmbunătățirea” serviciilor publice în București-Ilfov și delegarea lor către companiile municipale
În ce situații ar trebui ministrul să-și delege atribuțiile / Cîțu: Când nu poți să ajungi la ședința de Guvern / Orban: Nu e corect ca un ministru chiar să nu mai semneze
ANALIZĂ Cât de pline sunt parcările Primăriei Capitalei după creșterea tarifului la 10 lei/oră și ce cheltuieli cu salariile vs încasări a însemnat transferul serviciului la compania municipală
Noi reglementari ale ANRE pentru schimbarea furnizorului de energie: Consumatorii casnici vor trebui să comunice indexul / Ofertele trebuie să arate din ce este compus prețul
- nu are Internet
- Nu are acces la Pagini Aurii
- câștigă peste medie, fiind informat de servicii cu valoare adăugată și capabil să le achite
- este dornic de informație rapidă, și nu o poate obține decât prin telefon
- informația este pe o nișă extrem de mică, parteneri de afaceri în domeniul serviciilor, de talie mică și mijlocie.
Profilul de mai sus este extrem de greu de găsit. Chiar foarte rar. Astfel încât mai mult de 10.000 de apeluri într-un an nu cred că va reuși să strângă firma.
Îmi cer scuze dacă era un articol publicitar (cred că trebuia marcat ca atare) dar nu le dau mai mult de trei luni. În rest, succes!