Comisia Europeana va chema statul italian in justitie pe tema emisiilor masinilor Fiat-Chrysler
CE spune ca o serie de guverne nationale doresc sa protejeze industria auto si nu iau niciun fel de masuri pentru a pedepsi incalcari grave precum cele descoperite in scandalul Volkswagen.
Comisia va deschide o procedura legala impotriva statului italian de la care cere mai multe dovezi care sa arate ca soft-urile de control a emisiilor puse pa masinile Fiat nu contravin legii.
Testele facute in mai multe tari dupa scandalul Volkswagen au aratat faptul ca modele auto de la multe marci au, in traficul de zi cu zi, emisii de CO2 mult mai mari decat cele obtinute in testele de laborator.
Constructorii auto spun insa ca nu fac nimic ilegal, ci beneficiaza de o exceptie in regulament care le permite sa dezactiveze temporar sistemele de control a emisiilor pentru a proteja motoarele.
Fiat este in conflict cu autoritatile germane care au acuzat compania ca a montat dispozitive care fac ca emisiile sa fie mai mici doar 22 de minute, putin mai mult decat durata unui test. Italia a respins acuzatiile ca ar fi montate soft-uri ascunse pe modelele Fiat 500X, Fiat Doblo si Jeep Renegade, iar Germania a cerut interventia Bruxelles-ului pentru mediere.

Scandalurile care au marcat la tot pasul scurtul mandat al lui Vlad Voiculescu
VIDEO Demonstrație cu un elicopter de atac la București. Elicopterul multirol pe care Airbus îl propune Armatei române: „E ca un briceag elvețian, bun la toate”
Scurt ghid de făcut Bugetul franjuri: 10 excepții fiscale care au sărăcit Educația și Sănătatea, tolerate de toți- de la PSD la PNL și USR-PLUS
Ce metode au folosit Franța și Germania pentru a vaccina cât mai multe persoane vulnerabile și cum s-ar aplica și în România
Nici viața de vegetarian nu e ușoară...fasolea, uleiul, pâinea și brânzeturile sunt în topul scumpirilor comunicate de INS