Piața auto europeană a scăzut cu 55% în martie. Dacia a scăzut cu 63%
În UE s-au înmatriculat 567.000 de mașini noi, față de peste 1,2 milioane în martie 2019. Pentru primele trei luni din an scăderea a fost de 25%, până la 2,48 milioane mașini.
În martie, piața din Italia a scăzut cu 85%, cea din Franța cu 72%, cea din Spania cu 69% iar Austria, cu 67%. La polul opus, piața din Finlanda s-a contractat cu 1%, iar cea din Suedia, cu 9%.
La capitolul mărci, înmatriculările Dacia au scăzut cu 63%, de la 51.000, la 19.000 de mașini. Fiat a scăzut cu 75%, Alfa Romeo cu 81%, Opel și Citroen cu 70%, Ford cu 65% și Mazda, cu 67%. Mai mici au fost scăderile la Mercedes (34%), Skoda (38%) și BMW (40%).

Cum se apără ANRE și cum fuge de responsabilitate în scandalul liberalizării pieței energiei: Consumatorii au fost informați, iar obligarea furnizorilor să vândă la preț mic este ilegală
Poluarea de weekend din București: Agenția de Mediu dă vina pe trafic și condițiile atmosferice, activiștii de mediu indică arderi de deșeuri și încălzirea rezidențială / În rest, tăcere
INTERVIU Cum se simte scăderea numărului de îmbolnăviri în spitalele COVID: Numărul de pacienți este mai mic, dar vin mulți cu forme severe / Pericolul foarte mare este noua tulpină
VIDEO Gheorghiță: Începând cu 28 ianuarie se reprogramează cu 10 zile toate persoanele din categoria personalului esențial pentru doza 1, pentru a nu afecta rapelul și vaccinarea celor peste 65 de ani și a bolnavilor cronici
Parenting pe timp de pandemie - cum au supraviețuit părinții lunilor de școală online
Daca un autoturism nu face bani pentru tine, este o cheltuiala, nu o investitie...si cum majoritatea asta fac, este de inteles ca, industria auto, sa fie printre primele afectate.