Premierul Orban crede că Renault nu își va restrânge activitatea şi nu va renunţa la angajaţi în România din cauza problemelor Grupului

de RA     HotNews.ro
Vineri, 29 mai 2020, 12:39 Economie | Auto


Ludovic Orban
Foto: Ford
Premierul Ludovic Oban a declarat vineri că din discuțiile pe care le-a avut cu managementul companiei Renault din România nu a tras nicio concluzie prin care să existe vreo decizie privitor la restrângerea unor activități sau concedieri.

"Practic, Grupul Renault are în România atât partea de proiectare, peste 2.000 de ingineri care lucrează în proiectare, are partea de testare, care este unică și funcționează în România, la Titu, și are partea de producție, care funcționează la Mioveni”, a declarat premierul.

”În toate discuțiile pe care le-am avut cu managementul companiei din România nu am tras nicio concluzie prin care să existe vreo decizie a managementului companiei din România privitor la restrângerea unor activități sau la intenția de a face concedieri. Se ştie că deciziile sunt la nivelul Grupului Renault ca urmare a unei perioade care a existat, dar convingerea mea e că problemele care au existat nu sunt provocate de activitatea din România, pentru că activitatea din România este o activitate extrem de profitabilă, o activitate bine organizată care avantajează grupul Renault în ansambul său", a mai spus Orban.

Declaraţia premierului vine în contextul în care Renault a publicat vineri planul său de reducere a costurilor care prevede și reducerea efectivelor cu 15.000 de angajați în lume. Printre prevederi se numără și suspendarea proiectelor de creștere capacitară planificate în Maroc și România. Dacia avea un proiect de 100 milioane euro pentru creșterea cu 15% a capacității de producție, o parte din el s-a făcut, iar restul se suspendă. Proiectul ar fi trebuit să ducă la 406.000 de mașini pe an capacitate de producție, față de 350.000. Ar putea avea de suferit și producția de cutii de viteze din România, fiindcă Renault vorbește despre un studiu pentru ”raționalizarea activităților de fabricație a cutiilor de viteze în lume”.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1477 vizualizari

  • +2 (8 voturi)    
    valul "ucigas" (Vineri, 29 mai 2020, 13:23)

    Mary80 [utilizator]

    din economie, inca nu a ajuns la mal. Stay tuned and wash your hands
  • +5 (7 voturi)    
    Mai bine (Vineri, 29 mai 2020, 13:28)

    Costi888 [utilizator]

    Vedeti ce puteti face astfel incat marile companii sa aiba parte de infrastructura. Daca vor avea costuri care in alte tari nu exista sau sunt mai mici, vor pleca.. doar nu credeti ca vot subventiona costurile din romania..
    • 0 (0 voturi)    
      LOL (Sâmbătă, 30 mai 2020, 1:36)

      Amenhotep [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

      Iar cliseu asta. Ia spune cu cat "creste" costul faptul ca masinile exportate spre USA de exemplu fac 7 zile jumate in loc de 7 zile, ca se adauga o juma de zi din cauza infrastructurii proaste de la noi ?
  • -4 (8 voturi)    
    Crede? (Vineri, 29 mai 2020, 13:37)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Mă rog, stilul de guvernare după ce se crede cu care ne-am obișnuit - vom vedea, vom face, se va, dacă se vor etc etc
  • 0 (2 voturi)    
    de la guvern ma astept (Vineri, 29 mai 2020, 17:54)

    buha [utilizator]

    de la guvern ma astept sa guverneze, sa fie activ sa faca, sa investeasca sa ia decizii!
    sa fie cu un pas inainte sa determine calea de actiune.
    guvern fara viziune, reactiv, tardiv, de analisti care doar observa si cred ca altii nu vor decide in dezavantajul nostru...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by