Dacia Spring va costa în Franța de la 12.400 euro după aplicarea subvențiilor - presă

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 10 martie 2021, 9:54 Economie | Auto


Dacia Spring
Foto: Vlad Barza / HotNews.ro
​Dacia ar trebui să anunțe foarte curând prețurile primei sale mașini electrice, dar presa franceză a scris pe surse despre ele, citând informații apărute pe un forum numit Worldscoop. Vor fi două versiuni de echipare, cu prețuri de 16.990 euro, respectiv 18.490 euro. Aplicând subvențiile oferite de statul francez, prețurile pornesc de la 12.400 euro. Dacă și în România vor fi prețuri similare, subvențiile mai mari vor face ca, per total, prețurile de achiziție să pornească de la aproximativ 9.000 de euro.

Publicații precum L'Automobile Magazine și Caradisiac scriu că prețurile vor porni de la 16.990 euro pentru Spring cu nivelul de echipare Confort (care cuprinde dotări precum climatizare) și de la 18.490 euro pentru echiparea Confort Plus care include, printre altele și ecranul tactil și vopseaua metalizată.

În Franța statul acordă până la 7.000 de euro subvenții pentru mașini electrice, dar maxim 27% din prețul mașinii, astfel că Spring va costa de la 12.400 euro, respectiv 13.500 euro după aplicarea subvențiilor.

Sursele mai spun că precomenzile vor putea fi făcute din 20 martie, comenzile propriu-zise din iunie și livrările către persoane fizice vor începe în septembrie. Dacia a anunțat că prioritatea va fi, pentru mașina electrică, să ruleze în servicii de car-sharing mai întâi.

Prețurile pornesc de la 21.350 euro pentru Twingo Electric, diferența fiind de câteva mii de euro față de Spring.

Date despre mașină

Țara de producție: China
Dimensiuni
Lungime : 3 734 mm
Lățime : 1 622 mm (1 770 mm cu oglinzile retrovizoare)
Înălțime : 1 516 mm
Ampatament : 2 423 mm
Gardă la sol gol : 150 mm

Motor
Motor electric 33 kW (44 CP)
Baterie : 26,8 kWh
Încărcare : AC până la 6,6 kW / DC până la 30 kW (opțional)
Autonomie : 225 km WLTP / 295 km WLTP City, poate scădea la sub 180 km la viteze mari sau pe vreme rece
Viteză maximă : 125 km/h






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6241 vizualizari

  • -2 (16 voturi)    
    oof (Miercuri, 10 martie 2021, 10:15)

    hanu [utilizator]

    Dacia
    Țara de producție: China

    Chiar nu am invatat nimic din ultimul an. Acest sistem nu este sustenabil. Consumerismul nu mai functioneaza. Globalismul a esuat.

    Errare humanum est, perseverare diabolicum.
    • -1 (7 voturi)    
      gandeste pentru tine (Miercuri, 10 martie 2021, 11:36)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui hanu

      nu te mai uita la mizeriile din presa americana, ca aia au interesele lor.
    • +3 (7 voturi)    
      tara de productie China... (Miercuri, 10 martie 2021, 13:05)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui hanu

      ... pentru ca aia e piata target. In UE m-ash mira sa cumpere multa lume o masina electrica cu range de 200 de km si 1622 mm latime (spre comparatie, Loganul are 1848 mm)

      In UE e scoasa la vanzare experimental, poate o cumpara cineva ca masina de mers la piata sau de mers la serviciu in oras.
    • 0 (2 voturi)    
      Asa e (Miercuri, 10 martie 2021, 22:20)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui hanu

      se pare ca n-ai inteles nimic. Oricum , nu aveam nevoie doar de manageri, mai trebuie sa mearga cineva si la camp.
  • -1 (9 voturi)    
    Tot ce este mai prost (Miercuri, 10 martie 2021, 10:20)

    BEDE [utilizator]

    Și dimensiuni mici și putere mică și autonomie redusă și preț mare pentru aceste performanțe. Și, culmea, prețul este mare după aplicarea subvențiilor. Cei bogați cumpără Tesla, iar cei din clasa de mijloc nu vor da atâția bani pentru o mașină așa de slabă. Dacă prețul era la jumătate, atunci, da, se vindea sigur.
    • +2 (6 voturi)    
      de aia se si fabrica in China (Miercuri, 10 martie 2021, 13:07)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Nu e destinata pietei UE. Si... daca pretul era la jumatate, cu cei 10.000 de euro subventie, mai primeai si bani la cumparare :)
      • 0 (0 voturi)    
        nu cred ca poate sa scada pretul (Vineri, 12 martie 2021, 10:46)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        la mai jos de jumate, cu toate subventiile. Sau ma rog, este o plafonare.
  • +1 (11 voturi)    
    Tara de producție: China (Miercuri, 10 martie 2021, 11:00)

    RedGuard [utilizator]

    Asta spune tot.
  • +2 (12 voturi)    
    Made in China?? (Miercuri, 10 martie 2021, 11:06)

    Vade Retro [utilizator]

    Tradare in numele sfântului profit.
    • +5 (9 voturi)    
      care tradare? (Miercuri, 10 martie 2021, 13:10)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Vade Retro

      Daca asta e tradare cum se numeste Fabrica Ford de la Craiova, aia Toyota din UK sau cea BMW din Ungaria?

      Traim intr-o lume globala, si in plus Dacia nu mai e de mult proprietatea statului. Dacia e firma detinuta de o entitate privata franceza si se poate produce oriunde crede proprietarul ca e mai eficient.
      • 0 (8 voturi)    
        Da, tradare. (Miercuri, 10 martie 2021, 19:58)

        Vade Retro [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Fabricile Ford, Toyota, BMW: banii si joburile ramân in Europa!!!
        Mondializarea nu profita decat patronilor si actionarilor care isi maresc profitul si chinezilor care ne iau competentele industriale si banii.
        Mondializarea nu beneficiaza claselor de mijloc. In schimb dezindustrializeaza Europa.
        • +2 (2 voturi)    
          mmm asta e gandire socialista (Miercuri, 10 martie 2021, 22:30)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Vade Retro

          Pana una-alta globalizarea noua ne-a adus job-uri, si daca ne uitam la IT, si la domeniul Auto, si la orice domeniu de productie vrei tu.
          Ti-am dat exemple din Europa pentru ca au fost mai la indemana, dar sunt si fabrici Toyota/BMW/Ford inafara Europei.
          Globalizarea ii ajuta pe aia saraci prin joburi pe care altfel nu le-ar obtine si pe aia bogati prin ieftinirea produsului finit.
          Iar chinezii, in cazul de fatsa, nu fura nimic. Masina aia e fix pentru piata din China, de aia e si p[rodusa acolo.
        • 0 (4 voturi)    
          Corect (Joi, 11 martie 2021, 11:00)

          RedGuard [utilizator] i-a raspuns lui Vade Retro

          China ascunde si esueaza sa limiteze extinderea unui virus care blocheaza tot mapamondul si lumea ce zice? Hai sa le dam bani pentru asta.

          Ca fapt divers, mai exista alte tari sarace, chiar in zona Chinei: Mongolia. Ah, dar stai, chinezii nu vor s-auda de mongoli. Si noi stim ca trebuie sa facem ce zice China.
        • +2 (2 voturi)    
          Ford e firma americana (Vineri, 12 martie 2021, 10:47)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Vade Retro

          Inseamna ca tradeaza SUA in favoarea Europei, nu? Dupa logica ta asa pare..
        • +1 (1 vot)    
          Ești haios (Sâmbătă, 13 martie 2021, 19:58)

          _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui Vade Retro

          Dacia trădează că face mașina aia în China, dar Ford și Toyota nu că le fac în Europa :)
          Ai idee de unde sunt Ford și Toyota? Hint: nu Europa :)
  • +3 (11 voturi)    
    E o masina (Miercuri, 10 martie 2021, 11:38)

    ACP [utilizator]

    strict pentru facut naveta la locul de munca si eventual ceva cumparaturi, practic a 2-a masina pentru cine vrea si fie eco. Sau dupa cum spune articolul pentru car sharing.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by