Dacia oprește șapte zile producția la Mioveni, din cauza crizei semiconductorilor auto
Dacia va opri activitatea de la Uzina Vehicule în zilele de 1, 2, 16, 26, 27, 28, 29 aprilie, iar La Uzina Mecanica și Șasiuri, parțial, în 1, 2, 16, 28 si 29 aprilie.
Compania spune că penuria de componente electronice care afectează toată industria auto nu ocolește Grupul Renault. Compania depune toate eforturile pentru a limita impactul asupra producției.
Conform estimărilor, vârful acestui deficit de componente electronice ar putea fi în al doilea trimestru.
Cea mai recentă estimare a grupului Renault, la nivel global, luând în calcul o recuperare a producției în al doilea semestru, evaluează un risc de aproximativ 100.000 de vehicule pentru anul în curs.
„Încă de la debutul acestei crize, lucrăm îndeaproape cu furnizorii noștri pentru a limita cât mai mult posibil impactul. Am organizat o celulă de criză condusă de către direcțiile de Supply Chain și Achiziții, cu întâlniri zilnice, astfel încât să implementam toate acțiunile adecvate. Această criză poate antrena închiderea temporară, în anumite zile, a activității din uzinele Grupului”, spun oficialii companiei.

În spatele cifrelor (și al scandalurilor politice). Mărturii despre suferință și deznădejde în pandemie: „I-am dat prima palmă copilului”
S&P modifică perspectiva la stabilă, de la negativă/ De ce ar trebui să ne intereseze ratingul
Ludovic Orban: Orice ministru care își atacă premierul trebuie să își scrie mai întâi demisia
Turcan: Cei care lucrează la recalcularea pensiilor vor primi suplimente
Vaccinarea nu este suficientă. Economist român care locuiește la Londra, despre “lecția britanică”
(este o valoare orientativa, in spatele ei fiind o discutie complexa, privind tipul de masina, tipul de combustibil, etc.)
Dar, una peste alta, 1.000.000 masini mai putin inseamna ca nu se mai duc in atmosfera noxele emise in aproximativ cat 150 miliarde de Km parcursi cu automobilele existente.
Nu e rau deloc.