​Vânzările Dacia în lume au crescut cu 10% în primul trimestru al anului, spre 121.000 de unități, în timp ce la nivel de grup totalul a fost de 657.000 de vehicule, cu 1% peste anul trecut. Cifra de afaceri a grupului a fost de 10 miliarde euro, cu 1,1% mai mică decât în Q1 2020, fiind al cincilea trimestru consecutiv în care acest indicator scade.

Detaliu SpringFoto: Dacia

Vânzările Dacia au urcat de la 110.000, la 121.000 unități, în timp ce marca Renault a crescut cu 1%, spre 433.000 unități. Cifrele au crescut la Dacia datorită noului Sandero și datorită lui Duster. Marca are 10.000 de precomenzi pentru modelul electric Spring care ajunge în piață lunile următoare.

La total au fost 657.000 de vehicule vândute de grup, Franța și Rusia fiind cele mai mari piețe, cu peste 100.000 fiecare, top 5 fiind completat de Italia, Germania și Brazilia. România nu a prins topul celor mai mari 15 piețe pentru grup.

Marca Lada a vândut 90.000 de mașini, cele mai căutate modele fiind Granta, Vesta și NIVA Travel.