​Nou logo Opel din 2024, pe mașinile mărcii germane deținute de grupul Stellantis. Emblema reprezentativă Opel, numită și „Blitz” (fulger), capătă o formă mai modernă, mai actuală, ce reflectă orientarea spre electromobilitate a mărcii. Opel se va concentra doar pe mașini electrice, în Europa, din 2028 încolo.

Logo Opel - Blitz 2024Foto: Opel

Mai mult ca oricând, fulgerul Opel va fi mai potrivit pentru mașinile mărcii, în „era electrică”.

„Fulgerul nostru este mai relevant ca niciodată. Nu numai că simbolizează angajamentul nostru față de democratizarea inovației și a mobilității, ci transmite și angajamentul de a deveni o marcă 100% electrică în Europa până în 2028. În acest an vom avea deja 15 modele electrificate în portofoliu și putem spune cu mândrie că Opel este electric”, a declarat Florian Huettl, CEO Opel.

Citește articolul complet pe 0-100.ro