Skoda ar putea lansa o versiune restilizata a Octavia Tour pentru a concura cu Logan
"Avem optiunea de a reimprospata Octavia Tour cu un facelift si posibilitatea de a lansa un model complet nou. Inca nu a fost luata o decizie, dar in mod cert vrem sa avem si un model low-cost in oferta", a spus Lauer.
El a adaugat ca Skoda Octavia Tour va mai ramane pe piata pana la trei ani in forma actuala, iar o decizie privind eventuala restilizare sau inlocuire mai rapida a modelului va depinde de modul in care vor evolua comenzile pentru Skoda Octavia Tour.
Aceasta masina este cea mai longeviva din istoria recenta a Skoda. Skoda Octavia care azi poarta numele de Tour a fost lansata in acum 13 ani, in 1996. De atunci si pana in prezent masina a beneficiat de doua restilizari majore.
Skoda a lansat ideea introducerii in oferta a unui model low-cost, concurent pentru Logan, in urma cu cativa ani, insa pana in prezent nu are o alternativa low-cost in oferta. Productia Skoda Fabia Sedan, modelul care era cel mai aproape de caracteristicile de dimensiuni si pret ale Dacia Logan, a incetat, iar modelul Fabia nu va mai avea o versiune sedan in viitor.
Oferta Skoda va fi completata, cel mai devreme la sfirsitul anului 2011, cu o masina de oras de dimensiuni reduse (segmentul A), care va fi mai mica decat actualul model de intrare in gama, Skoda Fabia.
Masina de oras a Skoda va face parte din proiectul Small Car Family, dezvoltat la nivelul intregului grup Volkswagen. Acesta presupune fabricarea unor masini de mici dimensiuni sub mai multe marci din grup, printre care Volkswagen, Skoda si Seat. Singurul model dezvaluit pana in acest moment este Volkswagen Up!.
In acest an va mai fi introdusa pe piata si varianta de caroserie break a modelului Skoda Superb.
Skoda a lansat pe plan international, miercuri seara (10 iunie), primul SUV din istoria constructorului, denumit Yeti, model care va ajunge in Romania in ultimul trimestru din acest an.

K2 - Povestea ”muntelui sălbatic” - Tragedii și victorii pe un monument fantastic din piatră, zăpadă și gheață
Adele, The Cure, Drake și alții. Ce albume așteptăm odată cu revenirea industriei muzicale în 2021
INTERVIU Cum ne ferim de conspirațiile pe seama vaccinului anti-COVID: Fiecare reacție adversă cunoscută până acum e exagerată de conspiraționiști. Ți se dă de înțeles că vei păți cu certitudine acel lucru
VIDEO Vlog-ul lui Cristian Presură: Cum combat experții în Sănătate principalele temeri legate de vaccinul anti-Covid
Vaccinarea profesorilor rămâne prioritate doar în vorbe / Sindicate: Nu pot să se programeze, unora le este teamă să meargă la școală nevaccinați / Cazul concret a două învățătoare
Afacere păguboasă pentru stat: Peste 90 de milioane de măști din Vietnam zac într-un antrepozit vamal, fără prea mari șanse de a mai fi folosite
Ghidul înregistrării unei persoane juridice în platforma de vaccinare anti-COVID: Cine si cum poate programa la vaccinare angajații unei firme
„Cel mai greu proiect de infrastructură al României”. Drulă: „Sunt atât de multe tâmpenii făcute pe acest proiect” / Detalii despre Autostrada Unirii A8
am amici care au octavia tour, si sunt atat de rezistente si fiabile.
cel putin primele modele de 1.9 TDI sunt simple si eficiente, sunt non-PD, si nu au atata electronica ca passat-urile (la care zilnic se aprinde cate ceva prin bord)
octavia tour a fost motivul pentru care skoda s-a ridicat si a atras atentia grupului VAG care i-a cumparat
Octavia TOUR a aparul o data cu aparitia Octavia 2 si NU mai este astazi ceea ce era Octavia 1.
Dacia ramane...
Octavia 1 NU este acelasi lucru cu Octavia Tour.
Mai multe la http://en.wikipedia.org/wiki/Škoda_Auto
Iar Tour-ul este o masina corecta pentru pretul cerut si.. atat.