Apple susține că noile sale servicii vor respecta granițele intimității digitale. Compania a folosit mai multe oportunități luni pentru a sublinia importanța intimității personale pentru Apple și și-a criticat astfel indirect rivalii de pe piața de streaming, informează Associated Press.

Invitatie eveniment AppleFoto: Apple

Apple a anunțat luni că va intra pe piața de streaming TV. Serviciile companiei se vor extinde și în domeniul informației- compania va crea o aplicație de știri, un serviciu de jocuri video și o carte de credit Apple.

Noile servicii oferite de Apple va plasa compania în competiție cu Google și Facebook, dar și cu Amazon și Netflix. Spre deosebire de competitorii săi, Apple vrea ca utilizatorii săi să știe că noile sale servicii nu vor folosi preferințele individuale și istoricul de achiziții pentru a vinde reclame.

Aceasta este modalitatea companiei de a le reaminti oamenilor că Apple este mai apropiat de consumatori în comparație cu ceilalți competitori, susține analistul de marketing Paul Verna. Acesta crede că strategia pe care o adoptă Apple este cu atât mai importantă deoarece Apple a intrat pe piața de streaming foarte târziu.

Apple News Plus va folosi recomandări pentru articole în interiorul aplicației. Apple susține că nu vor trimite surselor externe informațiile privitoare la ceea ce este citit pe serverele lor.

În ciuda faptului că autorii vor fi remunerați în funcție de numărul de cititori, Apple susține că datele vor fi colectate într-o manieră care să asigure anonimatul cititorilor- aceștia vor contabiliza doar timpul alocat citirii materialelor.