​Producătorul brazilian de cosmetice Natura &Co explorează vânzarea celei mai mari părţi a afacerii internaţionale a brandului său Avon, a anunţat publicaţia Financial Times (FT), citată de Reuters și Agerpres.

Magazin AvonFoto: Richard B. Levine / Avalon / Profimedia

Natura, care nu deţine Avon în Statele Unite, ia în considerare strategii de ieşire pentru Avon International, inclusiv o vânzare, afirmă FT, citând surse care au dorit să își păstreze anonimatul.

Avon International are operaţiuni în Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi zona Asia Pacific. Compania nu a dorit să comenteze informaţia.

În ultimii ani, Natura a crescut prin achiziţii de mare calibru, inclusiv achiziţionarea The Body Shop, Aesop şi Avon International, dar acum este interesată de „disciplină” şi reducerea gradului de îndatorare, în vederea sporirii profitabilităţii.

Luna trecută, a vândut The Body Shop investitorului privat Aurelius Group, valoarea tranzacţiei fiind estimată la 207 milioane de lire sterline (260,8 milioane de dolari).

În mai, compania anunţase că va combina operaţiunile brandurilor Natura şi Avon în America Latină pentru reducerea costurilor şi extinderea portofoliului de produse.