Heineken Romania si-a vandut divizia de ape minerale
Bere Mures producea marcile de bere Neumarkt, Dracula si Sovata si marcile de apa minerala Cezara si Cheile Cibului. Integrarea din punct de vedere legal a Bere Mures in Heineken Romania s-a finalizat in luna aprilie a acestui an. Ca urmare a finalizarii fuziunii, Heineken Romania a decis vanzarea diviziei de ape minerale a Bere Mures. Tranzactia a fost intermediata de KBC Securities. Schoenherr Romania a asistat Heineken Romania in acest proces.
“Afacerea noastra de baza consta in producerea berii. Anuntul facut astazi cu privire la vanzarea diviziei de ape minerale este in concordanta cu strategia noastra de business”, a declarat Jan Derck van Karnebeek, general manager Heineken Romania.
Potrivit NewsIn, omul de afaceri Ioan Balan a vandut la jumatatea anului trecut pachetul integral de actiuni detinut la producatorul de lactate Covalact catre fondul de investitii american Sigma Bleyzer, in urma unei tranzactii de circa 7 milioane de euro.
Heineken Romania detinea pe piata locala de bere o cota de piata de 29%, potrivit datelor AC Nielsen din 2008. Portofoliul companiei cuprinde marcile: Heineken, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Gösser, Schlossgold, Silva, Gambrinus, Harghita, Hategana, Zipfer (import) si Edelweiss (import). Compania are cinci fabrici in Constanta, Craiova, Hateg, Miercurea Ciuc si Targu Mures.

Paradoxul pandemiei: internările s-au prăbușit în 2020, dar numărul infecțiilor nosocomiale a crescut față de 2019 - date oficiale la nouă luni
De ce căutăm urme de viață pe Marte și ce ar însemna pentru omenire dacă le-am găsi
Găurile negre supermasive, formate din materie întunecată? / Internauții au decodat mesajul secret al roverului Perseverance / GTA ar putea fi interzis în SUA /
S-au apucat mai mulți români de yoga în pandemie? „De acasă se muncește mai mult decât de la birou. Faptul că urmează ora de yoga, mă forțează să-mi închid laptopul”
INTERVIU Un an de la primul caz de COVID-19 în România / De ce a scăzut drastic numărul îmbolnăvirilor în ultimele 2-3 luni și ce ne așteaptă: Al treilea val nu va fi de intensitatea celui de-al doilea / Testele rapide ar trebui distribuite gratuit medicilor de familie, am ști clar numărul real de cazuri