Stanciu sustine ca nu vede niciun motiv pentru rezilierea contractului. "Noi ne-am facut treaba foarte bine. Nu vedem nicio problema aici. Nu ni se poate reprosa nimic, incercam sa avem o atitudine constructiva".
"Am luat act de dorinta Metrorex de a discuta aspecte contractuale (...)Am facut saptamana trecuta o solicitare prin care sa rezolvam aceasta problema. Acum asteptam raspunsul".
In ceea ce priveste pretul, directorul general al Alstom considera ca acesta a fost constant inca de la inceputul contractului. "Metrorex spune ca este prea scump. Mie mi se pare ca este prea ieftin", a precizat Stanciu. Potrivit acestuia, serviciile de intretinere costa 25 de lei pentru fiecare kilometru parcurs.
Stanciu a mai spus ca Metrorex mai are de platit catre Alstom o datorie de circa 40 de milioane de euro.
- Contractul de mentenanta a fost incheiat in 2003, pe o perioada de 15 ani, timp in care Alstom trebuie sa asigure serviciile de intretinere a trenurilor petru o suma estimata la 239,75 de milioane de euro. Ministrul Transporturilor de la acea vreme era Miron Mitrea.
- Daca ar fi ramas valabila suma estimata initial la 239,7 milioane de euro, Alstom ar fi avut de incasat circa 16 milioane de euro pe an. Insa, la contract s-au adunat o serie de acte aditionale si, in timp, suma a crescut tot mai mult ajungand in acest moment ca Metrorex sa plateasca peste 45 de milioane de euro pe an pentru intretinerea trenurilor. Vezi in documentul atasat cum se fac calculele pentru serviciile de mentenanta si cum s-a ajuns la concluzia ca pentru 2010, suma necesara se situeaza la nivelul de 199 milioane de lei.
Francezii au primit Metrorex, ApaNova, Dacia, s.a. si ne-au returnat conlocuitorii si ne-au tinut departe de primejdiile spatiului Schengen. Multumim, micule Sarcozi. Jupoaie-ne, dezonoreaza-ne, dragostea e suferinta, noi oricum te iubim. Nu uita sa le dai la rusi nave de razboi.
Intai documenteazate si apoi posteaza aici te rog.
Banii sunt putini in comparatie cu cat vor sa ia companiile agreate de noul arc guvernamental.....
Si stiti de ce vrea Udriste sa renegocieze contractul ? Pentru ca a venit un nou ministru la transporturi care si-a cerut dreptul ...adica vreo 500.000 euro..(editat de HotNews.ro)
Parca este un concurs de "cine fura mai mult Romania". Daca in perioada PSD s-au incheiat contracte dezavantajoase pentru Romania, de cand sunt termitele la guvernare impreuna cu strainul, sumele s-au triplat cel putin. De participarea francezilor si americanilor la aceste furturi ce sa mai zic? Nu este clar? Se doreste distrugerea economiei romanesti.