Florin Cîțu: PSD a mințit. Sumele de peste 2.000 euro trimise de Diaspora și nejustificate cu documente vor fi confiscate

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 2 iunie 2018, 22:06 Economie | Finanţe


Florin Citu
Foto: Facebook
Senatorul PNL Florin Cîțu afirmă că PSD și ministrul Finanțelor, Eugen Teodorovici, au mințit când au susținut că nu se grăbesc să aprobe proiectul care îi obligă pe românii din Diaspora să justifice sumele de peste 2.000 de euro trimise în ţară, Guvernul adoptând documentul în ședința de joi.

Liberalul a precizat că singura modificare efectuată de PSD a fost dublarea sumei trimise de românii din străinătate în țară de la peste 1.000 de euro, la mai bine de 2.000 de euro, citează Mediafax.

"PSD acoperă gaura la buget cu banii românilor din Diaspora! Dragnea și PSD au pus ochii și pe banii românilor din Diaspora. Sumele peste 1.000 de euro urmau să fie confiscate dacă nu erau justificate cu documente. Chiar și cel care deține doar cu numele poziția de ministru al finatelor publice ne asigură că nu se grăbesc cu o astfel de lege. Au mințit! A câtă oară? Joi, la câteva săptămâni după aceste asigurări, în ședința de Guvern a fost aprobată hotărârea de guvern care confiscă banii românilor trimiși în țara dacă nu sunt jutificati cu documente. Au făcut o singură "concesie". Pragul este acum de 2000 de euro", a scris sâmbătă pe Facebook senatorul PNL Florin Cîțu.

Acesta a adăugat că liderul PSD, Liviu Dragnea, și "gașca lui" ar trebuie să răspundă personal, nu numai politic, pentru luarea unor asemenea măsuri.

"Implicit, toți românii care trimit bani acasă sunt considerați infractori... dacă nu dovedesc cu acte că nu sunt. Ironic nu? PSD-istii strigă în gura mare zilnic despre prezumția de nevinovăție, regulă care să se aplice se pare doar PSD-istilor. Când este vorba de restul românilor, toți suntem infractori și teroriști până ne demonstrăm nevinovăția. Asta este ordinul dat de Liviu Dragnea instituțiilor de forță pe care le controlează, în special ANAF. Sunt disperați. Nu au bani de pensii și salarii și atunci iau bani de pe unde pot. Doar să nu fie de la investitori pentru că aceștia au înțeles cu ce hoți lucrează și au dublat și chiar triplat dobânzile. Acum vor banii trimiși de români în țară, iar din iulie vor lua banii de la Pilonul 2 de pensii. Acești politicieni, Dragnea și gașca lui, trebuie să răspundă personal, nu doar politic", a completat Cîțu.



Guvernul a aprobat, în ședința de joi, proiectul de lege pentru prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanţării terorismului, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative pentru transpunerea în legislația internă a Directivei UE 2015/849 privind prevenirea utilizării sistemului financiar în scopul spălării banilor sau finanțării terorismului.


În varianta din 31 ianuarie a proiectului de lege, publicat pe site-ul Oficiul Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor (ONPCSB), la Secţiunea 2 - "Raportarea tranzacţiilor care nu prezintă indicatori de suspiciune", la art. 7 alineatul (5), este prevăzută justificarea sumei de 1.000 de euro.

"Pentru activitatea de remitere de bani, entităţile raportoare transmit Oficiului rapoarte privind transferurile de fonduri a căror limită minimă reprezintă echivalentul în lei a 1.000 euro", se arată în textul proiectului din 31 ianuarie.

În forma din 29 martie a proiectului adoptat de Guvern, la același punct se specifică: "Pentru activitatea de remitere de bani, entităţile raportoare transmit Oficiului rapoarte privind transferurile de fonduri a căror limită minimă reprezintă echivalentul în lei a 2.000 euro".

ONPCSB a explicat ulterior, într-un comunicat de presă, că proiectul de lege asigură transpunerea în legislația internă a Directivei UE 2015/849 privind prevenirea utilizării sistemului financiar în scopul spălării banilor sau finanțării terorismului. Termenul de transpunere a respectivului act legislativ european a expirat, Comisia Europeană declanșând o procedură de infringement.

"În prezent, România a rămas singurul stat din Uniunea Europeană care nu a transpus, nici măcar parțial, actul legislativ european, expunându-se astfel riscului de sesizare de către Comisia Europeană a Curții de Justiție a Uniunii Europene cu propunere de aplicare a unor sancțiuni pecuniare sub forma unei sume forfetare în cuantum minim de 1,8 milioane euro, la care se pot adăuga penalități cominatorii într-un cuantum cuprins între 2.200 și 140.000 euro/zi de întârziere", se arată în documentul de presă remis de Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor.

Instituția mai precizează că nu orice tranzacție implică automat verificarea ei sau nașterea unor suspiciuni.
  • Publicația G4Media semnala în martie că proiectul de lege, în forma propusă de ONCSB, i-ar putea afecta și pe românii din străinătate care trimit bani acasă. Asta întrucât textul prevede că orice bancă sau serviciu de transfer de bani are obligaţia să transmită în maximum 3 zile raportul pentru orice remitere de bani mai mare de 2.000 de euro. Or, cele mai multe tranzacţii între persoane fizice au loc între românii din străinătate şi rudele de acasă, definite drept remitenţe.
  • Oficiul Naţional de Prevenire şi Combatere a Spălării Banilor  este condus de chestorul de Poliţie Daniel Staicu, propus în funcţie de ministrul Carmen Dan, mai menționa G4Media.
Proiectul de lege urmează să fie trimis la Parlament spre dezbatere și adoptare, înainte de a fi promulgat de către președintele Klaus Iohannis.


Citeste mai multe despre   










13873 vizualizari

  • +57 (61 voturi)    
    Romani, ascundeti-va banii cat mai puteti ... (Sâmbătă, 2 iunie 2018, 22:17)

    cartofil [utilizator]

    Scoateti totul din banci, transformati in valuta, sapati in gradini sau faceti gauri in pereti si ascundeti-va banii. Altfel, infractorul condamnat definitiv Dragnea cu cei 40 de hoti ai lui si iubita pubera o sa vi-i fure. In prezent P$D este disperat sa puna mana pe orice ban ii iese in cale, sa mai stea la putere pana-si scapa toti membrii de puscarie. Dupa aceea potopul pentru Romania, nu-i mai intereseaza, poate sa intre si in comunitatea statelor independente, ei au furat destul cat sa-si petreaca restul zilelor rontaindu-si banii in Madagascar, Costa Rica, Anglia sau Fortalezza.
    • -20 (22 voturi)    
      dragnea (Duminică, 3 iunie 2018, 9:20)

      gpavel [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      nu cred ca aceasta hotarare e char in interesul lui dragnea(+...)!
      • +13 (17 voturi)    
        Daca imi spui cui foloseste, (Duminică, 3 iunie 2018, 10:30)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui gpavel

        te cred.
        In momentul in care doar il perii pe dracnea si negi un adevar fara argumente, totul scartzaie.
        Sobolanii rosii mint mereu, continuu si indubitabil. Face parte din natura lor (era sa zic... firea - alta mincinoasa) pe care nu si-o pot ascunde, orice ar face.
        Doar credulii (aici pot fi puse o graoaza de adjective putin magulitoiare la adresa lor, a "credulilor") pot fi dusi de nas. Li se spune ca sunt destepti, dar sunt luati de prosti, Na ca am spus-o!
    • -9 (21 voturi)    
      Care parte din... (Duminică, 3 iunie 2018, 10:51)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      „proiectul de lege asigură transpunerea în legislația internă a Directivei UE 2015/849 privind prevenirea utilizării sistemului financiar în scopul spălării banilor sau finanțării terorismului. Termenul de transpunere a respectivului act legislativ european a expirat, Comisia Europeană declanșând o procedură de infringement.” - -- nu ai înteles-o?
      • +11 (13 voturi)    
        N-am inteles-o! (Duminică, 3 iunie 2018, 14:57)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        Dar tu ai inteles foarte bine!

        Cand gasesc borfasii din PSD un pretext cat de mic care i-ar ajuta - in cazul de fata umplerea gaurilor din bugetul svaiter al Romaniei - se dau loviti ca trebuie sa respecte nu stiu ce legislatie din UE sau nu stiu ce 'modele' de prin tarile bine cotate.
        Asa a facut si Iliescu si urmasii lui...
        Evident, interpreteaza totul, schimba totul dupa bunul plac.

        Cand insa trebuie intr-adevar sa realizeze ceva pentru Romania si romani, lucruri care le da planurile peste cap, o dau cu traditia, nationalismul de parada, minciunile specifice.

        Deci, SICTIR mai draga!

        Detaliu: Veniturile nu se impoziteaza de doua ori in UE, iar scopul adevarat este sa fure bani de la cei care nu sunt in CLICA PSD.
        In nici un caz nu-i doare pe ei capu' - cel mic - sa respecte legislatia UE!
        • 0 (2 voturi)    
          hanar n-ai ce vorbesti (Luni, 4 iunie 2018, 12:40)

          premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui Sani

          ce romani care muncesc in strainatate trimit peste 2000 de euro? cei care muncesc pe salariu de 1500?
          esti din clanurile interlope care au oameni la cersit si la prostitutie? ca doar aia trimit sume mai mari de 2000 odata, restul trimit si ei 2-3-500 de euro odata
          • -1 (1 vot)    
            nici tu habar n-ai pe ce lume traiesti (Luni, 4 iunie 2018, 14:57)

            tudor1234 [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

            Nu ai trimis niciodata bani acasa nu? Stai pe net si iti dai cu parerea.

            Daca ai fi trimis stiai ca un transfer bancar in euro costa in jur de 30-50 euro. Nu-ti permiti sa trimiti 300 de euro cum zici tu, ca te lasa banca in curu gol. Stai si strangi si trimiti cand ai cateva mii.

            In al 2-lea rand, nu toata lumea e la capsuni in Spania pe 1500 euro. Unii mai facem si munca calificata, pe dublu sau chiar triplu.
            • +1 (1 vot)    
              fugi ma ca sperii copiii (Luni, 4 iunie 2018, 21:41)

              premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui tudor1234

              ca mai vine lumea acasa la 2-3 luni, nu sta cate 2 ani in strainatate.
              si ai dreptate, eu nu lucrez afara, nu trimit mii de euro in tara. eu ii fac aici!
  • +40 (46 voturi)    
    Lasa sa fie rau, e mai bine sa fie rau, (Sâmbătă, 2 iunie 2018, 22:23)

    Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator]

    sa plece toti oamenii capabili din haznaua asta comunista si sa fie fericiti.
    • +32 (34 voturi)    
      hei (Sâmbătă, 2 iunie 2018, 22:43)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

      Din pacate, Romania a pierdut 6 milioane de oameni din 1990 incoace. De fapt, asta a dus la situatia de acum. Interesul personal mai presus de interesul national, optiune fireasca, omeneasca, dar care a sapat groapa in care Romania a fost impinsa de PCR-FSN-PDSR-PSD.
      • +9 (13 voturi)    
        Sint alte interese (Duminică, 3 iunie 2018, 2:20)

        Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui john70

        Deasupra interesului national. Idiotii care raman or sa fie niste asistati, se bucura acum la un mic si o bere...dupa 60 or sa incepe sa regrete.
      • +18 (20 voturi)    
        Cand nu ai ce pune pe masa (Duminică, 3 iunie 2018, 6:33)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui john70

        Nu prea poti vobi de interesul natioal. 90% din cei care au plecat , au plecat din disperare.
      • +6 (6 voturi)    
        PCR-FSN-PDSR-PSD (Duminică, 3 iunie 2018, 12:42)

        Rdu [utilizator] i-a raspuns lui john70

        -USL
        • +4 (4 voturi)    
          Corect (Duminică, 3 iunie 2018, 17:07)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Rdu

          Penele este aceeasi...mizerie
    • -14 (24 voturi)    
      .... (Sâmbătă, 2 iunie 2018, 23:10)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

      vorbeste pentru tine, nu vezi ca peste tot se strica treaba.
      • +25 (29 voturi)    
        Nu (Sâmbătă, 2 iunie 2018, 23:21)

        Tony_K [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Nu se impute treaba dar se cam inchid portile.
      • -6 (22 voturi)    
        Eu nu plec din Romania (Sâmbătă, 2 iunie 2018, 23:41)

        Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        fiindca nu-mi place nicaieri in lume.
        • +14 (20 voturi)    
          cand (Duminică, 3 iunie 2018, 0:12)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

          o sa inceapa sanctiunile ue,... euro 5-6 lei,,, inflatia 10-15%
          sa vezi cum o sa pleci si tu cu 100 pe ora...

          asa zic si eu... ba nu plec... si nu vreau sa plec... am aici tot ce-mi trebuie etc...
          dar daca brusc salariu mei se injumatateste... o sa fiu nevoit sa plec!
        • +10 (12 voturi)    
          Daca nu glumesti... (Duminică, 3 iunie 2018, 5:44)

          Zmache a lu' Rastagan [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

          zi-ne si noua pe unde ai fost si cat ai stat.
          • 0 (2 voturi)    
            Nu am loc sa scriu pe unde am fost (Duminică, 3 iunie 2018, 18:26)

            Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui Zmache a lu' Rastagan

            Ce pot sa-ti spun e ca sunt o adunatura de ciudati peste tot, inclusiv in Occidentul ale carui valori le respect si incerc sa le traiesc.

            America de Sud e profund corupta, ca Romania; America de Nord e f. individualista - orice ar fi, te descurci frate!

            Nordul Europei are fie niste reguli foarte stricte, fie e super laxist si tolereaza tot felul de infractiuni.

            Orientul mijlociu e un iad politic, ca Romania. La fel si China, e vechea noastra dictatura, dar acum e hi-tech. India e de o saracie socanta.

            Nu prea imi place nicaieri. Poate in Antarctica e mai bine.
        • +2 (8 voturi)    
          Nici eu nu am plecat (Duminică, 3 iunie 2018, 13:23)

          liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

          Din cauza locurilor ci a oamenilor. Romania este fara indoiala o tara superba, pacat ca e locuita.
          • +4 (6 voturi)    
            Pacat ca nu ai plecat spre URSS (Duminică, 3 iunie 2018, 17:20)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui liberte, egalite, mouie pesede

            Nu e timpul pierdut
            • -4 (4 voturi)    
              URSS? (Duminică, 3 iunie 2018, 18:12)

              srpc [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              tu n-ai mai citit presa din 1990 incoace, asa-i?
              • +4 (4 voturi)    
                Tu nu ai plecat din Mentalitatea (Duminică, 3 iunie 2018, 19:11)

                un domn [utilizator] i-a raspuns lui srpc

                URSS nu i asa?
            • +3 (3 voturi)    
              Atentie, e o clona de-a renumitului (Duminică, 3 iunie 2018, 22:22)

              scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              hangiu...!
              Asta nu inseamna musai, ca nu trebuie verificat. Poate fi doar o ''gazda-purtatoare'', ca in ALIEN 3...
  • +47 (53 voturi)    
    Remiteri (Sâmbătă, 2 iunie 2018, 22:23)

    CarlosKent [utilizator]

    Cineva, undeva nu a inteles ceva in legatura cu aceasta directiva europeana. Directiva se aplica si in alte state UE dar nu pe fluxul de intrare valuta in tara ci pe cel de iesire de valuta din tara. Ceea ce au adoptat ei trebuie sa se refere la cei care trimit din Romania catre alte tari sume de peste 2000 de euro. iar aici ar trebui sa intre si cei cu afaceri in statele exotice sau sud-americane.
    Ceea ce spun ei nu are sens, pentru ca tranzactiile romanilor din Diaspora sunt verificate oricum de catre firmele specializate ca TransferWise, TransferGO si altele. Este o aberatie economica oricum sa verifici sumele care intra in tara si nu pe cele care iti ies din tara, e lupta impotriva propriului interes.
  • +42 (44 voturi)    
    Isi taie craca de sub picior (ceva obisnuit)! (Sâmbătă, 2 iunie 2018, 22:30)

    alibaba: 10 AUGUST 2018 PSD [utilizator]

    1. Se va confisca averea lui dragnea daca nu poate justifica cu documente de bugetar.

    2. Ceilalti bugetari!..
  • +21 (23 voturi)    
    Bravo (Sâmbătă, 2 iunie 2018, 22:42)

    liberte, egalite, mouie pesede [utilizator]

    S-a terminat cu micile fusharai pe care le fac romanii, micile furtisaguri cum ar fi sa ii trimiti mamei sau sotiei niste bani. Legera ar trebui sa prevada ca peste un milion de euro nu se mai cere nici un document justificativ.
  • -40 (44 voturi)    
    Catu nu a inteles nimic, ca de obicei... (Sâmbătă, 2 iunie 2018, 22:48)

    demaGOGU [utilizator]

    ...in calitate de cetateni romani - cu buletin, pasaport, etc - diasporenii trebuie sa isi declare veniturile fiscului roaman, anaf in speta

    in caz contrat acestea sunt prezumate ilicite, ca in Occident.
    • +17 (19 voturi)    
      Te autocontrazici (Duminică, 3 iunie 2018, 0:12)

      liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Daca sunt cetatean roman cu pasaport care atesta ca am domiciliul in strainatate, deci nu am buletin, cu ce anume trebuie sa imi declar veniturile catre statul roman? Nu crezi ca a trebuit sa le declar acolo unde le-am facut?

      Am insa o bucurie, anume ca statul roman de la mine nu a vazut un ban. I-as considera bani aruncati pe geam.
      • 0 (0 voturi)    
        hei (Marţi, 5 iunie 2018, 7:01)

        john70 [utilizator] i-a raspuns lui liberte, egalite, mouie pesede

        Eu zic asa: daca ai dreptul sa votezi in alegerile romanesti, ai obligatia sa platesti taxe romanesti. No representation without taxation, no taxation without representation.
    • +18 (18 voturi)    
      Nimic mai fals, (Duminică, 3 iunie 2018, 1:19)

      fuscustm1 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Romanii trebuie sa declare veniturile din activitati independente , si cele conexe activitatilor independente(pensi , dividende , etc.) Veniturile din activitati dependente nu trebuiesc declarate ori unde sunt obtinute ( nu conteaza ca sunt obtinute in Romania sau in afara ei ) Deci ? Cum stam cu prezumtia de nevinovatie ? Sau e valabila doar pentru uni ? Eu daca am banii din venituri dependente obtinute in afara Romaniei de ce mai trebuie sa dovedesc de unde ii am daca nici macar nu trebuie sa ii declar in Romania ?????
    • +22 (22 voturi)    
      Ce spui tu Frantz, pardon me, Ivane (Duminică, 3 iunie 2018, 1:30)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Tu vrei dubla impozitare???? Nu mai sunt bani de ajutoare sau na mi ai de-o cinzaca de rom??
      • +4 (4 voturi)    
        Pufoaika adicted (Duminică, 3 iunie 2018, 22:14)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        Nothing else matters
    • +17 (19 voturi)    
      .... (Duminică, 3 iunie 2018, 3:38)

      MataMare [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Domnul Gogu,

      Imi este aproape imposibil sa va explic faptul ca , acesti “diasporeni”, multumim pentru jignirea voalata si mai de teleorman, asa cum ii numiti domnia voastra melteana, sunt angajati in statele membre UE de unde trimit acei bani, multi putini cum or fi ei. Acele state membre UE au si el un “ANAF” al lor, ca doar nu suntem noi romanii mai destepti ca ei, realizezi ca acest anaf al lor nu sta cu mainile in fund toata ziua (pozitia asta este ocupata deja de anaf-ul nostru, ca altfel ar fi fost capabili sa colecteze un procent mai mare din taxele si impozitele ce ni se impun) si fac si ei niste verificari, macar pentru sume obtinute din activitati ilicite. Acum sper ca realizezi ca “diasporenii” astia, nu trimit bani cu postalionul sau cu porumbelul calator, folosesc si ei niste servicii mai de Doamne ajuta, transfer bancar, servicii de tipul celor oferite de Western Union si asa mai departe, toate aceste transferuri sunt raportate si verificate deja de tara de provenienta a transferului ... stiu ca poate este greu de digerat ceea ce spun eu mai sus ... dar asta chiar nu e altceva decat o incercare esuata de a mai face rost de bani, si cu asta banii care erau transferati de oameni acasa ... se vor imputina usor usor.
    • +13 (13 voturi)    
      prezumptia de cum ne convine (Duminică, 3 iunie 2018, 7:12)

      clencix [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Unii înțeleg nu numai pentru ei, înțeleg și pentru ceilalți. După care, dacă ceilalți nu vor sa înțeleagă ce înțeleg ei, încep cu prezumpțiile de vinovăție.
    • +12 (12 voturi)    
      E bine .. (Duminică, 3 iunie 2018, 9:18)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      . ca ai inteles tu, gogule si ne-ai lamurit si pe noi. Vreau sa spun ca ne-ai lamurit inca o data, ce votanti au hotii vostri: la fel de prosti ca si ei.
    • +14 (14 voturi)    
      Doamne fereste! (Duminică, 3 iunie 2018, 9:37)

      nlln [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Habar nu ai.
      Ai auzit de rezidenta fiscala?Vorbesc de angajat permanent.

      Rezidenta fiscala este acolo unde lucrezi .

      Acolo ai obligatia sa declari toate veniturile , chiar si daca ai nu stiu ce venit din Romania.
      Sa zicem vinzi ceva in Romania, ca alte venituri nu vad, .
      In Romania platesti impozitul cuvenit, daca se impoziteaza .
      Venitul il declari in tara unde lucrezi si ai si domiciliu si se aplica diferenta de impozit.


      Lucratorii temporari s-ar putea sa faca obiectul altei reguli.
      • 0 (0 voturi)    
        La fel (Luni, 4 iunie 2018, 16:37)

        MataMare [utilizator] i-a raspuns lui nlln

        nlln,

        E la fel si pentru contractori/lucratori temporari.
        Este situatia mea, sunt contractor in industra medicala, am un contract pe perioada determinata (project based) intr-un stat membru UE, am rezidenta fiscala ce mi s-a activat in momentul in care am inceput contractul. Iar fisc-ul de aici nu mi-a permis nici macar sa folosesc ca si cont de plati (sa fiu platit) pe contul din Romania, raspuns neoficial: "la ce birocratie ne asteapta in aceasta tara ne-ar fi aproape imposibil sa facem verificarile si calculele necesare pentru taxare, va rugam sa va faceti un cont aici, dureaza 10 minute, se face online", ce puteam raspunde la asta.
        Si pentru cei care ne considera hoti, borfasi si altfel de low life piece of trash daca trimitem in conturi din tara mai mult de 2000 de euro o data, va rog sa faceti un exercitiu de imaginatie, eu am acceptat acest contract pentru ca am de platit o locuinta (va mai pot da inca cel putin 10 exemple in aceeasi situatie), care nu vreau sa o termin de achitat la 70 de ani in primul rand, in al doilea rand, in tara nu castigam suficient sa o mobilez macar, multumim politicii romanesti si politicienilor indiferent de culoare pentru conditiile economice oferite in 30 ani de democratie, multumim pentru un robor in crestere, pentru o inflatie in crestere ... multumim pentru tot.
        Cine crede ca e usor sa intrii in depresie de fiecare data cand iti vizitezi familia de acasa doar pentru ca stii ca poti sta doar 1-2 saptamani, sau sa ii vezi si sa vorbesti cu ei doar pe skype ca altfel nu se poate, sau pur si simplu sa fi in fiecare zi departe de ei din simplul motiv ca daca te-ai intoarce inapoi acasa nu ai avea bani sa iti platesti locuinta si ai locui pe strada ... te invit sa incerci si tu sa vezi ce placut e ... mergi la otopeni la aeroport si petrece cateva ore la portile de check-in, sau in statiile de autocare, vezi cate fete inlacrimate vezi acolo, cati copii care plang dupa parintii ce pleaca gasesti, cati bunici cu nepoti in brate.
    • +5 (5 voturi)    
      Gogule, banii sunt deja impozitati (Duminică, 3 iunie 2018, 21:36)

      mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      La sursa, in statul unde au fost făcuți. Nu poți impozita de mai multe ori niște bani. Dacă eu vreau sa dau niște bani mamei mele sau vecinului meu ei nu ar trebui impozitati, de acord?
      Ca intra in țara sau ca erau deja in țară, e cam aceeași treaba.
    • +4 (4 voturi)    
      prezumat ilicit (Duminică, 3 iunie 2018, 22:15)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Si ce facem cand un prezumptiv cetatean roman, ca tine de exemplu, este platit de un prezumat stat din afara UE? sa-i zicem Rusia de exemplu?
      Iti declari si platesti taxele in Romania? sau in Rusia? sau in Transnistria? Sau peste tot?
  • +19 (21 voturi)    
    Păi si Stolo... (Sâmbătă, 2 iunie 2018, 22:57)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    mentorul lui Turcan a confiscat valuta. Pentru ca FSN=PC, PSD, USL, PD, PDL UDMR etc. inseamna aceeasi gasca odioasa de securisti si comunisti imputiti care au confiscat România ca sa O FURE SI SA SE IMBUIBE EI! De ce nu ar confisca-o iarasi?
    • +28 (28 voturi)    
      incepi (Sâmbătă, 2 iunie 2018, 23:43)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      sa te dezmeticesti.
      time to say good bye..
      simplu, nu mai trimiteti bani, sa fie si ei fericiti.
      nu va mai luati case aici, luati'va acolo.
      e mai sigur, sunt rate fixe la imprumut pt. casa, nu va joaca bancile pe buricu' destului.
      vor veni sa va roage sa trimiteti bani.
      dar, in primul rand, dac'ati plecat, munciti, castigati, traiti'va viata unde e bine.
      nu mai trimiteti bani la familie, luati familia la voi.
  • +26 (28 voturi)    
    Incredibil! Justificati cum? (Sâmbătă, 2 iunie 2018, 23:28)

    grunespferd [utilizator]

    Adica daca fac un transfer bancar, nu va fi efectuat ori banii vor fi connfiscati din contul romanesc daca ... ce? Ce documente sa depun? Astia sunt nebuni?Si cum dracu sa NU anunti asa ceva?

    Sa-ti permiti sa furi banii cuiva, doar pentru ca ai momentan puterea! MAFIOTI ORDINARI!

    Nu mai exista institutii normale in tara asta? Cum pasca masii poate face un guvern asa ceva, si inca pe tacute, a trebuit sa "descopere" opozitia asta?

    Statul mafiot e putin spus. Insurectia civila e singura solutie. Astia nu se lasa pana nu vor fi vanati fiecare dintre ei, asa cum le-au facut Ceausestilor.
    • +13 (13 voturi)    
      nici macar nu cred ca ai cum... (Duminică, 3 iunie 2018, 0:34)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui grunespferd

      adica nu cred ca exista posibilitatea ca la un transfer bancar sa atasezi si document cu.... fluturasul de salariu sa zicem...

      pe langa asta nu poti tu, stat roman, sa verifici banii trimisi din alt stat! adica tu practic verifici statul respectiv...

      o bataie de joc notorie... 99% ilegala, dar care mai poate aduce un banut hjotilor...

      ma uit la ce fac cu pilonu 2, cu banii trimisi, cu legea salarizarii si a pensiilor si ma gandesc la 2 lucruri: 1 - Romania e in pragul falimentului... nu vad alt motiv pt care-s asa disperati sa puna mana pe bani... (pot fura din alte fonduri fara atata stres dupa ce distrug justitia); 2 - o sa urmeze impozitul progresiv... inevitabil,.... cand o sa vvada ca n-au bani si ca se apropie dezastrul (sau chiar a venit dezastrul) o sa bage impozitul progresiv
    • +17 (17 voturi)    
      Cu 10 000 de euro ai voie să treci granița (Duminică, 3 iunie 2018, 5:56)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui grunespferd

      și maxim 2000 de euro prin transfer bancar?
      E cel puțin ciudată legea.
      Adică cei care lucrează în străinătate cu 1000-2000-3000 de euro pe lună ( majoritatea cu max 1000 eur) vor trimite bani mai des acasă și sub 2000 de euro, nu o dată pe an o sumă peste 2000 de euro.
      Oricum din ce am vazut se trimit lunar acasă la familie 50-300 euro, că numai atàta pot...
    • +6 (6 voturi)    
      "PENTRU CA PUTEM!" (Duminică, 3 iunie 2018, 13:30)

      complet_retard [utilizator] i-a raspuns lui grunespferd

      "Sa-ti permiti sa furi banii cuiva, doar pentru ca ai momentan puterea! "

      corect!

      dar observa te rog ca Daddy da dovada de mult pragmatism, poate sa fure cat vrea, de pierdut nu pierde nimic, cei din Diaspora oricum nu l-ar fi votat in vecii vecilor!
      Iar rudele din tara, dupa ce vad la Latrina 3 ca "exogenii externi ie de vina!", tot cu pedesereul o sa voteze, mai ales ca cei plecati la munca afara nu le mia pot trimite banii ...
    • 0 (0 voturi)    
      ha (Marţi, 5 iunie 2018, 7:03)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui grunespferd

      Corect, pe ei, pe ei, pe ei, pe mama lor!
  • +23 (25 voturi)    
    "Indrazneste sa crezi...!'' (Duminică, 3 iunie 2018, 0:05)

    scaraotchi [utilizator]

    Banda teleormaneana depaseste granitele Romaniei, se internationalizeaza...!
    Probabil ca vor adopta ca slogan:

    "Talhari din toate tarile, uniti-va...!"
  • +6 (12 voturi)    
    Bitcoin is the way (Duminică, 3 iunie 2018, 0:08)

    BTC [utilizator]

    Pentru asta s-a inventat Bitcoin si criptomonedele. Iar acum norocosilor, sunt la reducere. In 2013 Cipru a nationalizat 15% din valuta din banci. Ca urmare, in 2 luni Bitcoin a ajuns de la 40$ la 800$.
    Urmeaza o criza financiara. Acum e sub 8.000$. In 2 ani ajunge la 100.000. Timpul trece...
  • +14 (14 voturi)    
    astept acum postacii pesedei (Duminică, 3 iunie 2018, 0:10)

    liviu_ [utilizator]

    sa urle ca e f buna masura asta...
    desi acu ceva timp urlau ca DNA nu respecta prezumtia de nevinovatie si ce naspa e (lucru fals dealtfel, dar ei "gandesc" dupa ce le dicteaza dracnea)...

    acum brusc o lege care ii face pe toti infractori by default e f ok...
  • -17 (17 voturi)    
    citule (Duminică, 3 iunie 2018, 1:14)

    Jupanu1970 [utilizator]

    da tu ce vrei ma sa nu controlezi provenienta banilor?
    toate tarile au o astfel de practica a tranzactiilor.
    Ai intotdeauna o solutie sa eviti legea. Iata cea mai simpa:
    - nu mai trimiteti bani in tara !
    • +10 (12 voturi)    
      In primul rand (Duminică, 3 iunie 2018, 10:08)

      liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui Jupanu1970

      Incepi de la marile averi, nu de la 2000 de Euro. Da insa, este trist ca in Romania 2000 Euro este considerata o avere.

      Cat despre lege, ea va fi facuta astfel incat cine trimite peste 10000 Euro sau 4x500 Euro sa nu fie controlat.

      Rezultatul: O bariera e pt oamenii normali. Catelusii trec pe sub in timp ce animalele mari sar peste.
    • +8 (10 voturi)    
      esti praf. (Duminică, 3 iunie 2018, 12:19)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Jupanu1970

      banii aa ii controleaza deja banca/guvernul din tara din care trimitic...
      tu ca tara care primesti, nu prea e problema ta de unde primesti...
      DOAR DACA nu vrei sa mai jecmanesti oamenii de niste bani! asta e SINGURUL MOTIV!

      daca romanii din diaspora nu mai trimit bani in tara... inseamna 2-3 miliarde / an mai putin daca tin bine minte... deci falimentul e asigurat!
      doar zic!
      masura sinucigasa a psd
      • -1 (3 voturi)    
        bine ca nu esti tu pulbere (Luni, 4 iunie 2018, 6:26)

        Jupanu1970 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        ...vorbesti fara sa sti nimic de tranzactii bancare.
        continuati sa trimiteti baniin tara ( daca cumva trimiti si tu ) ca i bine. Din partea mea sa va ia guvernul toti banii ca sti tu cum e ; nu i prost cine cere, e prost cine da ...
  • +13 (15 voturi)    
    Unde nu-i cap, vai de picioare ! (Duminică, 3 iunie 2018, 2:22)

    Vlad-I [utilizator]

    Ce-au facut romanii la ultimele alegeri ? au stat acasa. Si acum de ce se vaicaresc ? Solutia este ca romanii sa nu mai trimita bani un an de zile, sa vedem daca le place.
  • -22 (26 voturi)    
    Dezinformare (Duminică, 3 iunie 2018, 4:10)

    Muusuu [utilizator]

    Romanii stau foarte prost la capitolul informare, motiv pentru care sunt usor de manipulati.
    Cautati inainte sa aratati cu degetul: DIRECTIVA (UE) 2015/849 A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI.

    Legea este impusa de catre Uniunea Europeana, comentariile celor cu IQ subdezvoltat sau celor inculti le recomand daca au de gand sa raspunda ceva sa se documenteze inainte, aveti cele necesare nu trebuie decat sa cautati.
    Cea mai mare greseala a Romaniei a fost sa intre in Uniunea Europeana, ca sa fim primiti inca de la inceput ni s-au pus conditii, s-a vandut petromul austriecilor, s-au vandut padurile, etc, etc, etc.
    Bruxelul care dicteaza tot nu este nimic altceva decat Noua Ordine Mondiala, denumita inca din anii 2000 " NWO ", cititi, informati-va, deschideti ochii. Oricine ar fi fost la putere ar fi fost obligat sa implementeze directivele uniunii, dar lumea nestiind este usor de manipulat astfel incat sa poata servi intereselor celor din umbra.
    Nu simpatizez absolut nici un partid din Ro, i-as spanzura pe toti, dar nu sunt unul din turma, PSD in acest moment este un ghimpe pentru UE, daca ajunge la putere un Ciolos sau alta marioneta a Bruxelului atunci sa vedeti control total. REPET: cititi, informati-va, nu trebuie sa credeti nimic decat dupa ce va informati si cautati singuri adevarul, aveti creier dat de Dumnezeu sa-l folositi, nu va mai lasati transformati in uneltele unora. Romania a fost asasinata economic incepand cu anii 90 pentru ca suntem pozitionati intr-adevar strategic si nu era bine sa devenim puternici, ne-au adus unde au vrut, s-au folosit de foamea de bani a unor politicieni corupti ca sa distruga tot. Pana si datoria externa a Romaniei in anii 90 era ZERO, acum este de peste 90 de miliarde euro iar cea publica de peste 30 miliarde. Nu mai exista productie interna, Romania in acest moment este o ruina si o sa ramana asa daca romanii nu deschid ochii sa vada ceea ce se intampla cu adevarat!!!!!!!!!
    • +1 (1 vot)    
      Ia citeste tu si informeaza-te .. (Luni, 4 iunie 2018, 3:15)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Muusuu

      cate miliarde din datoria aia publica de care vorbesti mataluta s-au strecutrat in buzunarele hotilor astora, de le zici tu ca sunt un ghimpe pentru UE. Si daca sunt un ghimpe, nu sunt din patriotism, ci pentru ca nu mai pot sa fure cum furau inainte. Ca dovada si legile pe care vor sa si le dea.

      Oricum, e bun titlul asta al tau cu dezinformarea. Ia arata-ne si nou unde scrie in aceasta directiva ceea ce zice Citu.

      Tot ce am vazut eu, se refera la altceva:

      "Utilizarea serviciilor din domeniul jocurilor de noroc pentru a spăla produsele activității infracționale constituie un motiv de preocupare. În scopul de a atenua riscurile legate de serviciile de jocuri de noroc, prezenta directivă ar trebui să prevadă, pentru furnizorii de servicii de jocuri de noroc care prezintă riscuri mărite, obligația de a aplica măsuri de precauție privind clientela în cazul tranzacțiilor individuale de cel puțin 2 000 EUR. Statele membre ar trebui să se asigure că entitățile obligate aplică acest prag câștigurilor sau mizelor, inclusiv cumpărării sau schimbului de jetoane, sau ambelor. "
      • 0 (0 voturi)    
        Re: (Marţi, 5 iunie 2018, 16:13)

        Muusuu [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Prietene, citeste mai atent, se pare ca ai citit pe sarite. Daca nu ai rabdare sau ti se incinge mintea la texte prea mari fa un efort si citeste tot, acesta este alt motiv pentru care cei ce trebuiesc spanzurati au reusit sa manipuleze si sa isi implementeze planurile....romanii nu au chef sa stea sa se informeze din surse directe, se lasa spalati cu toate mizeriile date de televizor. Vreti sa schimbati ceva? Puneti mana si cititi, documentati-va, nu mai faceti pe desteptii ca nu faceti decat sa va faceti de ras, ai dat cautare in text dupa suma de 2.000 euro sau ce? Citeste tot, UE a dat directiva de implementare pentru sume de 1.000 euro, guvernul a ridicat plafonul in incercarea de a nu stresa lumea prea mult.
        În sensul alineatului (3) litera (b), statele membre aplică un prag maxim pe client și pe tranzacție unică, indiferent dacă tranzacția este efectuată întro singură operațiune sau în mai multe operațiuni care par a avea o legătură între ele. Pragul maxim respectiv se stabilește la nivel național, în funcție de tipul de activitate financiară. Pragul maxim trebuie să fie suficient de scăzut, pentru a se asigura faptul că tipurile de tranzacții în cauză constituie o metodă dificil de aplicat și ineficientă de spălare a banilor sau de finanțare a terorismului, și nu depășește 1 000 EUR.
        ***(ii)
        care constituie un transfer de fonduri astfel cum este definit în articolul 3 punctul 9 din Regulamentul (UE) 2015/847 al Parlamentului European și al Consiliului (30) în valoare de peste 1 000 EUR.
        Vai de sufletele voastre cat de manipulabili si frustrati sunteti.
        DOCUMENTATI-VA, altfel va meritati soarta!!!!
  • +17 (17 voturi)    
    Ca in Rusia dupa caderea URSS (Duminică, 3 iunie 2018, 4:17)

    Dalinar [utilizator]

    Multi au facut transferuri bancare si banii nu mai ajungeau la destinatie, dispareau pur si simplu.
  • +15 (15 voturi)    
    mi-e rusine de nivelul la care s-a ajuns (Duminică, 3 iunie 2018, 4:38)

    andipetre [utilizator]

    Am ajuns sa nu mai stim sa citim o directiva europeana si sa ne taiem singuri craca de sub picioare fiind mandri de asta.
  • -15 (17 voturi)    
    Pai ... (Duminică, 3 iunie 2018, 8:41)

    vitan.sandu [utilizator]

    ... mai citule, si voi comentatori de pe aici, la marele licurici pe care il proslaviti voi zi de zi, o suta de usD daca nu justifici, fiscul te executa fara nici o retinere.
    Banii nujustificati nu pot proveni decat din infractiuni.
    Si acum mai este lupta cu terorismul. Alimentat cu bani din diverse operatiuni. Ce ati vrea sa faca Romania? Sa devina placa turnanta a spalarii banilor? Nu vedeti cati interlopi de ai nostrii au facut si fac milioane din infractiuni facute prin Europa? Fiti siguri ca celor care castiga din munca 1000 de euro lunar oriunde nu ii va fi greu sa isi justifice banii. Si nici nu ii va confisca nimeni.
    • +8 (8 voturi)    
      Auzi (Duminică, 3 iunie 2018, 10:10)

      liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      In Romania nu se face declaratie anuala de venit? Atunci cand statul stie cati bani ia cineva, pentru ce anume mai cere o justificare a acelor bani?

      Cat despre faptul ca banii sunt din alt stat, nu crezi ca e obligatia acelui stat sa faca verificarile?!?
      • -12 (12 voturi)    
        ... (Duminică, 3 iunie 2018, 11:19)

        vitan.sandu [utilizator] i-a raspuns lui liberte, egalite, mouie pesede

        Nu, nu este NUMAI obligatia acelui stat! Exista si directive UE in sensul colaborari si comunicarii intre state pentru evitarea sustragerii de la impunere. Dar e cam greu sa iti explic.
        • +7 (7 voturi)    
          ALOOO, NENE... (Duminică, 3 iunie 2018, 13:27)

          liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

          Daca exista directive de colaborare INTRE STATE este FOARTE BINE, dar citeste inca o data: intre STATE. Statele nu comunica intre ele prin mine, ci direct.
    • +16 (16 voturi)    
      Bă băiatu’ (Duminică, 3 iunie 2018, 11:17)

      Philipe [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      Ia pune tu gheara pe Constituția făcută de nen’tu Iorgovan și citește-o:

      În textul actual al Constituţiei, articolul 44 referitor la "Dreptul de proprietate privată" stipulează, la alieatul 8: "Averea dobândită licit nu poate fi confiscată. Caracterul licit al dobândirii se prezumă".

      Asta așa făcută cu Dedicație. De asta nu ii putem lua de gât pe Nastase, Dragnea și alți bugetari milionari, pentru ca nu ne da voie Constituția, pentru ca averea dobândită se prezuma a fi licita dacă nu e dovedita ca provenind dintr-o infracțiune.

      Deci pentru milionarii bugetari averea se prezuma a fi licita, însă pentru fraierii cu 1000 sau 2000 de euro făcuți, aia nu mai e prezumata a fi licita.

      Ce oameni sunteți măi...
  • +20 (20 voturi)    
    Controlul averilor! (Duminică, 3 iunie 2018, 8:44)

    nlln [utilizator]

    Toti cetatenii cu averi de peste ...100000 de euro, sa zicem ,sa dovedeasca provenienta.
    Toate soacrele, mamele, toate matusile Tamara ,sa dovedeasca provenienta banilor/ bunurilor.

    Mare suparare ca SRI a ascultat in vreo 30000 de situatii.
    Nu s-au respectat drepturile cetatenilor.
    Acum se respecta.
    Dar legea este pentru " poporul , care i-a votat" nu pentru ei.
    Pentru ei sunt valabile legi speciale.
    Legile statului paralel.
    Statul paralel pe care l-au descoperit, construit, intarit.
    • +8 (8 voturi)    
      Se accepta doar transfer bancar (Duminică, 3 iunie 2018, 9:29)

      nlln [utilizator] i-a raspuns lui nlln

      Numai in Romania poti plati orice avand banii in sacosa.

      In mod cinstit si civilizat totul se face prin transfer bancar.
      In contul bancar se vede f clar cand si de unde au intrat banii si bineinteles unde au plecat banii.

      Dar cum vor mai sponsoriza campaniile electorale?
      Traditia romaneasca cu milionul de euro in geanta nu poate sa dispara.
      Cum vor mai lua mita?
      Declara la inceputul mandatului ca au imprumutat 500000 de euro si ii primesc pe parcurs.
      Nimeni nu ii intreaba de unde ai avut 500000 de euro sa ii dai cu imprumut?
      Cum mai cumpara tablouri cu banii din mita?

      Din contul bancar cand doresti trandferul unei sume mai mari de 12000 de euro trebuie sa anunti banca in prealabil.
      In Romania nu.
      Umbla cu milionul in geanta .
      Asa se perpetueaza mita, asa evita sa plateasca taxe.

      Nici o plata peste 2000 de euro sa zicem( daca tot s-au gandit la suma asta) nu se va mai putea face decat prin transfer bancar si se rezolva.Excludem posibilitatea platii a 1999 de eoro in multiple transe pana la obtinerea sumei necesare.

      La capitolul bani in geanta, averi care nu pot fi explicate , rude pensionare imbogatite intr-un an cat nu au reusit in toata viata,copii care nu au lucrat o zi dar nici ca mai au nevoie si multe altele sa lasam politicienii sa explice.

      Din directivele europene iau doar ce nu le afecteaza afacerile( ca si din hotararile ccr).
      Ei fac ce vor.

      Asteptam ca PNL sa propuna acesta masura a controlului circuitului banilor inclusiv controlul averilor.
      Tot ce nu poate fi demonstrat cu acte se confisca.
      Vor avea cu ce sa plateasca pensiile si salariile.Chiar mai mult.
  • -3 (9 voturi)    
    minciuna! (Duminică, 3 iunie 2018, 9:18)

    gpavel [utilizator]

    Joi, LA CÂTEVA SĂPTĂMÂNI după aceste asigurări, în ședința de Guvern a fost aprobată hotărârea de guvern ,deci e minciuna sau interpretare(cateva saptamani="nu se grabesc"),oricum e o transpunere a unei directive ue care creste birocratia si "face incomode"mijloacele clasice bancare!
  • -10 (10 voturi)    
    at long last, in Occident... (Duminică, 3 iunie 2018, 9:33)

    demaGOGU [utilizator]

    ...daca nu declari 100 eur la fisc esti toast.
    • +6 (6 voturi)    
      Ii declari cand ii produci (Duminică, 3 iunie 2018, 13:28)

      liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Nu cand ii pui in cont la banaca. Dar probabil tu nu ai depus 100 de Euro la banca asa ca esti de iertat pentru ca nu stii.
    • +4 (6 voturi)    
      Apropo (Duminică, 3 iunie 2018, 13:29)

      liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      In alte state nu ai voie sa circuli cu masina daca nu e certificata prin inspectia tehnica periodica.
    • +4 (4 voturi)    
      Hai ca esti praf (Duminică, 3 iunie 2018, 17:35)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Vorbesti ca sa nu taci din gura.
  • -3 (9 voturi)    
    ticalosi (Duminică, 3 iunie 2018, 10:09)

    laurentiucat [utilizator]

    astia care se folosesc de acest prilej sunt la fel de ticalosi ca aia de la psd. si asta ptr ca ei stiu despre ce e vorba, mai ales citu care a lucrat in domeniul bancar si a patit-o din cauza banilor negri folositi de banca respectiva.
    cine vrea sa trimita in romania jumatate de milion de euro o poate face trimititand sub 2000 de euro in fiecare zi.
  • +6 (6 voturi)    
    PSD <-> a mințit (Duminică, 3 iunie 2018, 15:08)

    fdaniel [utilizator]

    Cred că e un truism, un pleonasm, să spui "PSD a mințit", sau "PSD a furat"
  • +4 (6 voturi)    
    Unul din efectele depopularii tarii (Duminică, 3 iunie 2018, 17:55)

    Dalinar [utilizator]

    Cei capabili de munca pleaca, raman trantele si pensionarii. Banii la buget se imputineaza si oricum majoritatea is furati. Psdeaua a ajuns disperata, nu mai au de unde fura ba chiar mai rau, nu mai au bani pt privilegiile lor de porcalani la putere. Cititi Animal Farm, nu se intampla nimic nou, e in natura porcilor!!!
  • -7 (7 voturi)    
    huideo! (Duminică, 3 iunie 2018, 18:10)

    srpc [utilizator]

    adeca descremenatii si descremenatele care fura si cersesc prin Vest sa nu-si poata "repatria profitul"? huideo, comunistilor
    • +2 (2 voturi)    
      mda, descremenatii folosesc bancile (Duminică, 3 iunie 2018, 22:34)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Iar descremenatii mental sunt folositi de PSD. Pentru postari tembele


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version