"Din totalul de 200.000 de clienti activi pe canale electronice, dorim sa atragem cel putin 50%", a spus miercuri Marian Ignat, Director Executiv al Directiei Managementul Canalelor Retail in cadrul BCR, cu ocazia lansarii "Asistentului Financiar", o aplicatie gratuita pentru clientii de internet banking ai bancii. Aplicatia este o initiativa a Erste Group care se deruleaza in fiecare tara in care acesta opereaza.

"Asistentul Financiar BCR ofera transparenta totala asupra cheltuielilor si vizibilitate totala asupra finantelor proprii. Este un serviciu online pentru gestionarea finantelor personale, un instrument de educatie financiara care creaza clientilor confortul si obisnuinta de a urmari periodic veniturile si cheltuielile, de a face predictii pentru propriul buget si de a stabili tinte de cheltuieli, economii si investitii", a declarat Marian Ignat, Director Executiv al Directiei Managementul Canalelor Retail in cadrul BCR.

Peste 90% din operatiuni efectuate prin Click 24banking sau cu cardul sunt categorisite automat de Asistentul Financiar. Ultilizatorii acestei aplicatii au posibilitatea de a-si identifica cheltuielile viitoare si de a face estimari, de a se compara cu profile din aceeasi categorie cu ei, de a fi notificati cu privire la tintele de cheltuieli pe care si le-au previzionat si de a-si vizualiza evolutia portofoliul in timp.