Alaturi de hipermarketuri, per ansamblul centrelor comerciale, cele mai vizitate magazine sunt cele de electronice si IT, urmate de magazinele de pantofi, se arata intr-un studiu realizat prin intervievarea unui esantion de cca 3.000 de persoane. Weekendul ramane preferat pentru cumparaturi de catre peste 50% dintre cei intervievati, in timp ce un sfert dintre acestia viziteaza centrul comercial vinerea, iar restul in celelalte zile ale saptamanii.

"Centrele comerciale au un ciclu de viata, precum orice produs-"nastere", dezvoltare, maturitate. "Batalia" ramane aceeasi- toti cei implicati tintesc un trafic saptamanal de vizitatori cat mai mare, precum si o crestere a timpului petrecut la shopping", exlica Graham Kilbane, COO Argo Real Estate Opportunities Fund.

Studiul a fost realizat in aprilie 2014 prin intervievarea unui esantion de cca 3.000 de persoane in orasele in care ARGO detine parcuri comerciale- Sibiu, Suceava, Oradea si Iasi.

In Romania, Argo Real Estate Opportunities Fund detine patru parcuri de retail, in Iasi, Oradea, Sibiu si Suceava.