ING: ​​O parte dintre tranzacțiile făcute în weekend au fost procesate de două ori din cauza unei erori operaționale. În 24 de ore banii vor fi returnați / UPDATE Toate tranzacțiile au fost corectate și sumele reglate până la ora 21:00

de Dan Popa     HotNews.ro
Luni, 8 octombrie 2018, 15:51 Economie | Finanţe & Bănci


bancomat ING
Foto: Hotnews
O parte dintre tranzacțiile făcute în weekend de clienții ING au fost procesate de două ori. Reprezentanții băncii susțin că a fost vorba de o eroare operațională, iar banii vor fi returnați. 

”O parte dintre tranzacțiile făcute în weekend au fost procesate de două ori din cauza unei erori operaționale. În 24 de ore banii vor fi returnați”, au precizat pentru HotNews.ro reprezentanții băncii olandeze. 

Ulterior, pe Facebook, ING a venit cu noi precizări. 

„O parte dintre clienții ING au putut vedea astăzi tranzacții dublate în extrasul lor de cont. Cauza vine dintr-o eroare operatională, in care unele fisiere de plată decontate astăzi au fost procesate de două ori. Eroarea nu a afectat în niciun fel alte servicii si sisteme ING. Lucrăm cu prioritate la remedierea incidentului si vă asiguram ca toate erorile vor fi corectate pânaîla finalul zilei. Ne pare sincer rau pentru neplăcerile create si vrem sa stiti ca suntem la curent cu toate sesizarile voastre”, se arată în postare de pe Facebook.

Luni, 8 octombrie, putin dupa ora 14.00, ING Bank Romania a identificat dublarea unor tranzactii realizate cu cardul si procesate in aceasta zi.

Banca a identificat situatiile urgente ale unor clienti si a discutat cu acestia pentru a corecta tranzactiile si a regla punctual contul clientilor cat mai repede cu putinta. Eroarea a fost confirmata ca fiind una operationala, fara impact asupra altor procesari ale bancii. Clientii nu vor suporta costuri in urma acestei situatii, in comisioane sau taxe.

Toate tranzactiile au fost corectate si sumele reglate pana la ora 21.00 ale aceleiasi zile.

In urma acestei situatii a crescut considerabil volumul de trafic in platforma de internet banking ING Home’Bank, ceea ce a dus la un acces mai dificil in aplicatie.

ING Bank regreta sincer disconfortul pe care clientii l-au resmitit in aceste ore si ia masurile necesare pentru a preveni astfel de incidente pe viitor, mai arata reprezentantii bancii.



Citeste mai multe despre   









7604 vizualizari

  • +8 (12 voturi)    
    Patit azi (Luni, 8 octombrie 2018, 16:00)

    DanielSurpateanu [utilizator]

    Suma scoasa de la bancomat pe 6 oct a fost astazi luata din contul curent, out of nowhere. Bine ca a fost mica :). E haios cu aia care vor intra in credite cu aceasta eroare, sunt curios daca se aplica dobanzi. Probabil ca da - uite asa se fac banii.
    • +3 (3 voturi)    
      Nope (Luni, 8 octombrie 2018, 20:51)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui DanielSurpateanu

      Vorbesti de descoperit de cont cel mai probabil, nu de credite. Cel mai probabil este fisierul de reconciliere de la ATM-uri care a fost incarcat de 2 ori accidental. Fii sigur ca la erori de banca se returneaza inclusiv comisioanele si daca intri pe descoperit nu esti taxat cand se anuleaza.

      E o diferenta intre erori tehnice si operatiuni pe bune. Daca chiar nu iti retuneaza comisioane sau altele, este simplu, te duci frumos si ii rogi sau depui o reclamatie si se rezolva. Crede-ma ca nu se supara cand e dreptul tau.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu e deloc simplu...si nici normal (Marţi, 9 octombrie 2018, 13:49)

        EMC2*2/2#@4 [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        O astfel de eroare poate spune foarte multe despre banca respectiva. Daca tu nu ai fost in stare sa captezi eroarea asta (destul de banala, procesarea unui fisier de mai multe ori) inainte de trecerea in productie, atunci da-mi voie sa-ti spun ca sunt doar niste ageamii.
        Eu mi-as pune mari semne de intrebare daca sa mai continui cu o astfel de banca.

        Din dorinta de a reduce costurile de proiect, multe companii reduc din etapele foarte importante ale proiectului (de cele mai multe ori din etapa de testare) si din aceasta cauza apar astfel de probleme... rezolvate apoi pe spinarea clientilor.

        Autoritatile ar trebui sa se autosesizeze, sa le arda cate o amenda s-o tina minte si data viitoare sa isi testeze solutiile cum trebuie.
  • +15 (15 voturi)    
    pai.... (Luni, 8 octombrie 2018, 16:26)

    OswaldoMobray [utilizator]

    ...sa cerem dobanda pentru cele 24 de ore in care am imprumutat banca fara acordul nostru zic :)
  • +11 (13 voturi)    
    Nici callcenter-ul nu functioneaza (Luni, 8 octombrie 2018, 16:43)

    Vinceroy [utilizator]

    Daca incercati sa sunati la call center, intrati intr-o bucla cu "ati sunat la ING...".
    Pentru mine aceasta este picatura. Back to Transilvania! :)
    • +6 (6 voturi)    
      Ba chiar iti inchide direct. (Luni, 8 octombrie 2018, 17:02)

      ciubex [utilizator] i-a raspuns lui Vinceroy

      Halal serviciu de clienti.
      Nici adresa de email nu au sa le trimiti o sesizare.
    • -5 (7 voturi)    
      Poti incerca Libra (Luni, 8 octombrie 2018, 17:06)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui Vinceroy

      Sunt mai buni ca BT
    • +4 (4 voturi)    
      evul mediu (Marţi, 9 octombrie 2018, 7:44)

      toxx [utilizator] i-a raspuns lui Vinceroy

      eu cand am avut intrebari am deschis facebook si la ing webcafe raspund in maxim 5 minute pe fb messenger... traim aproape in 2019

      in fond, astepati-va la chestii d-astea de la mai multe banci, la cati IT-isti pleaca din tara si altii nu se gasesc, o sa fie nasol de tot in o gramada de companii. in sistemele IT din banca nu lucreaza orice pulete abia iesit din facultate.

      da e incredibil cum sunt romanii cand au optiuni, la cea mai mica problema se muta la altii, da' cand va fura statul roman la chestiile unde au monopol acolo nu va mai razvratiti asa tare? astept minusurile...
    • 0 (0 voturi)    
      . (Marţi, 9 octombrie 2018, 11:59)

      I [utilizator] i-a raspuns lui Vinceroy

      la astfel de evenimente nici un call center nu face fata. Mai bine urmaresti comunicatele bancii si stirile din ziare. Sanse sa pierzi bani sunt nule, se lucreaza cu salvari de date, jurnale de operatiuni etc. Singura problema e ca sunt multe conturi afectate si atunci dureaza mai mult pana le pun pe toate in ordine.
  • -1 (15 voturi)    
    s-a intamplat si la case mai mari (Luni, 8 octombrie 2018, 16:50)

    Zentrix [utilizator]

    sa nu crizam
    • +5 (7 voturi)    
      Pai astia se considera cei mai mari... (Luni, 8 octombrie 2018, 17:01)

      ciubex [utilizator] i-a raspuns lui Zentrix

      Pai astia de la ING se considera cei mai mari.
      Acum, avand contul pe minus nu mai pot efectua plati, ce-i de facut in cazul asta?
  • +5 (11 voturi)    
    ING iar o da in bara (Luni, 8 octombrie 2018, 17:04)

    galeo [utilizator]

    Nu e prima data.
    Zici ca la banca asta lucreaza doar retardati
  • +6 (6 voturi)    
    multumesc (Luni, 8 octombrie 2018, 17:11)

    Xorciser [utilizator]

    Multumesc pt informare, chiar m-au "parlit" la doua tranzactii, nici nu mi-am dat seama.

    Sa vad daca returneaza banii in 24 ore.
  • +9 (9 voturi)    
    Bine ca nu ati fost implicati (Luni, 8 octombrie 2018, 17:40)

    clint [utilizator]

    in referendum. Cine stie ce mai iesea.
  • +5 (5 voturi)    
    refer.. (Luni, 8 octombrie 2018, 18:00)

    drup [utilizator]

    bine ca a numarat PSD si nu astia la referendum.
    • 0 (0 voturi)    
      mai bine nu (Marţi, 9 octombrie 2018, 12:00)

      I [utilizator] i-a raspuns lui drup

      psd-ul nu iti spune cand numara de doua ori! ei tot timpul fac asa dar tac malc.

      Romanii se pare ca nu sunt obisnuiti cu cei cinstiti care iti spun verde in fata cum sta treaba. Mai bine cu niste hoti de la psd care te mint frumos in timp ce te fura cu doua maini.
  • +7 (7 voturi)    
    Da, Piar pentru votanții lui Dragnea (Luni, 8 octombrie 2018, 18:46)

    feisbuk [utilizator]

    Call-center-ul nu funcționează. Homebank-ul mai mult nu funcționează. Dacă îți pierzi cardul sau ți-l fură careva, ghinion.

    Eu sper să aibă bunul simț și să pună și dobanzi la vedere celor rămași cu descoperire de cont, în urma "dublării". Să fim capitaliști!

    La comisioane nu îi întrece nimeni și de fiecare dată funcționează sistemul.
  • +3 (5 voturi)    
    Banca de rahat. Pe ce ca au comision mare (Luni, 8 octombrie 2018, 23:07)

    adrianhn [utilizator]

    ING-ul mai are si servicii de rahat. Sa te iei de cap nu alta de cate ori internet banking-ul la ei e picat. AM renuntat acum cateva luni la ei. BT e o banca mai buna oricum.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version