- este instituită Comisia pentru autorizarea unităților emitente de bilete de valoare. Totodată, se precizează faptul că, în cazuri justificate, la ședințele comisiei, în locul membrilor titulari vor putea participa înlocuitorii desemnați de aceștia;
- se precizează faptul că, în situația în care spațiul distinct necesar producerii, depozitării, ambalării, rambursării și distrugerii biletelor de valoare, este asigurat prin furnizor și nu direct de către unitatea emitentă, în contractele încheiate între operatorii economici care solicită autorizarea ca unitate emitentă de bilete de valoare și operatorii economici care furnizează spațiul, trebuie să existe o clauză expresă care să prevadă permiterea accesului echipei de specialiști în spațiul respectiv
- este precizat termenul de valabilitate a autorizației de funcționare, respectiv 2 ani, precum și termenul în care unitățile emitente pot solicita reautorizarea, respectiv cu 45 de zile calendaristice înainte de data expirării autorizației;
- dețin la data solicitării autorizației de funcționare, capital social sau capital de dotare, după caz, subscris și vărsat, în cuantumul minim reglementat prin proiectul ordin, pentru fiecare tip de bilet de valoare, astfel: cel puțin un milion de euro pentru tichete de masă, cel puțin un milion de euro pentru vouchere de vacanță, cel puțin cinci sute mii euro pentru tichete cadou, cel puțin cinci sute mii euro pentru tichete de creșă, cel puțin cinci sute mii lei pentru tichete culturale;
- în cazul unităților care dețin autorizație de funcționare pentru emiterea a cel puțin un tip de bilet de valoare și solicită autorizație de funcționare pentru unul sau mai multe tipuri de bilete de valoare, condiția de existență a unei valori minime a capitalului social sau de dotare, după caz, subscris și vărsat la data solicitării, se consideră îndeplinită dacă valoarea acestuia este egală cu valoarea cumulată a nivelului capitalului social prevăzut de prezentul ordin pentru fiecare bilet de valoare pentru care deține și respectiv solicită autorizație de funcționare;
DOCUMENT Finanțele schimbă regulile pe piața tichetelor de masă și voucherelor de vacanță

Liberalizarea pieței energiei / Diferențe de până la 19% dintre prețul serviciului universal și cel mai mic preț de pe piață
UPDATE Cîmpeanu: „Elevii care au vulnerabilități sau aparținători cu vulnerabilități, certificate medical, vor putea învăța online; profesorii vor putea preda online” / Petiție pentru reintroducerea sistemului hibrid
Boeing 737 MAX va zbura din nou în UE. Interdicția impusă acum 22 de luni, după două accidente aviatice, a fost ridicată
Poluarea de weekend din București: Agenția de Mediu dă vina pe trafic și condițiile atmosferice, activiștii de mediu indică arderi de deșeuri și încălzirea rezidențială / În rest, tăcere
INTERVIU Cum se simte scăderea numărului de îmbolnăviri în spitalele COVID: Numărul de pacienți este mai mic, dar vin mulți cu forme severe / Pericolul foarte mare este noua tulpină
Deducerile de taxe pentru tichetele (de masa) pot fi foarte usor trecute ca deduceri intr-un tabel de calcul si nu s-ar mai chinui inutil. Nu se mai plimba curieri, nu mai incaseaza tot felul de smecheri comisioane grase din plasare, tiparire , procesare, etc.