- Este un lucru pe care îl cere toată lumea de 30 ani și nu s-a făcut până acum.
Cîțu: Vom trece Carpații cu autostrada

Se vor întoarce și studenții în amfiteatre din semestrul al doilea? Universitatea București: Cursuri online în continuare, cu mici excepții. UBB: Se conturează varianta hibrid
Cutia neagră a banilor publici. Secretariatul de Stat pentru Culte a alocat anul trecut o sumă record de 750.000 de lei Mănăstirii „Sf. Cuv. Parascheva", ctitorită de PF Daniel. Ani la rând Curtea de Conturi a constatat nereguli la SCC
Frumoasa casă neoromânească de pe strada Stirbei Voda, pentru care administrația Firea a dat autorizație de demolare pe finalul mandatului, este deocamdată salvată: Prefectul a atacat autorizația în instanță
Discursul de adio al lui Donald Trump: Am făcut ceea ce am venit să facem. Am dus cele mai grele bătălii VIDEO
Oamenii invizibili: Bolnavii cronici nu se pot programa la vaccinare din cauză că statul român nu a știut niciodată câți sunt / "Dacă ar exista registre de pacienți, ar dispărea toate serviciile și decontările fictive"
Un crematoriu din Germania lucrează 24 de ore din 24, șapte zile din șapte / Mesajul directorului pentru coronasceptici: Veniți să ne ajutați să mutăm sicriele VIDEO
Acum finantarea este asigurata iar pe un troson se lucreaza efectiv.Pe altelle se foreaza pt studile geo.Pentru prima data in 30 de ani se misca ceva si pt ac .aut asteptata de toata lumea inclusiv de marii investitori.
acest guvern ar trebui macar sa atraga public atentia administratiei locale ca gropile alea distrug masinile cumparate cu bani grei
pana la trecerea carpatilor, nu vreti sa reparati splaiul independentei? sa va demonstrati capacitatile
daca vezi ca primariile locale din oricare oras din romania nu isi fac treaba atunci intervii ca guvern
Votati minciuna!
Sibiu – Pitești (Loturi 1, 4, 5), Craiova – Pitești, Autostrada Transilvania (Suplacu de Barcău – Borș), Sebeș - Turda, AO:Inelul de Sud București, Varianta de ocolire Bacău, Podul peste Dunăre de la Brăila.
Conectarea cu autostrăzi a provinciilor istorice ale României și cu rețelele de transport pan-europene, prin demararea lucrărilor la aproximativ 3.000 de km de autostrăzi și drumuri expres. Perioada: 2020 – 2030. Cost estimat: 31 miliarde euro.
Sibiu – Pitești (Loturi 2, 3), Autostrada Transilvania: Nădășelu – Suplacu de Barcău, Autostrada Unirii: Tg. Mureș - Iași – Ungheni, A3: Ploiești – Comarnic – Brașov, A7: Ploiești– Suceava – Siret, AO: Inelul de Nord București; București – Alexandria – Craiova - Lugoj, Buzău/Focșani - Brăila – Galați, Măcin – Tulcea – Constanța; Transregio Gilău – Cluj N. – Apahida
Adica, pe intelesul nostru: pana in 2030, NU se vor termina Pitesti - Sibiu si Ploiesti - Brasov, ci vor demara lucrari, pe anumite sectoare. In rest, se vor finaliza lucrarile incepute, adica ~ 40 km/an. Mult mai credibil!