Austria va investi 17,5 miliarde euro pentru modernizarea rețelei feroviare
Fondurile vor fi utilizate de OBB Infrastruktur pentru a îmbunătăți căile ferate urbane și regionale. De exemplu se dorește ca până în 2025 toate liniile să fie electrificate, iar până în 2030 să fie electrificați 500 de km de linii.
Peroanele stațiilor de S-Bahn din zona Vienei vor fi extinse, de la 16-, la 220 m lungime, pentru a putea primi trenuri mai lungi, dat fiind că traficul a crescut și va mai crește. În plus, trenurile vor putea veni la o frecvență de 150 de secunde, ceea ce înseamnă că vor putea fi chiar și 26 de trenuri pe oră, pe sens la orele de vârf.
Vor fi modernizate liniile către Linz, Salzburg și Innsbruck, iar în zona Graz vor scădea timpii de călătorie datorită proiectului Koralm care va fi terminat.
Din cele 17,5 miliarde euro, 8 miliarde euro sunt alocate pentru proiecte noi și un miliard pentru modernizarea liniilor regionale (modernizare stații și treceri la nivel).
Sursa: International Railway Journal

România și-a dublat în ultimii 5 ani deficitul comercial cu produse alimentare. În 9 luni am importat aproape 8 milioane de tone de produse agroalimentare
Topul județelor după numărul de teste COVID care se fac în fiecare zi: București pe primul loc, Vrancea pe ultimul / Datele oficiale publicate de Ministerul Sănătății
VIDEO Va deveni Podul peste Dunăre de la Brăila un „muzeu”? „Tocmai a fost emisă autorizația de construire pentru primii kilometri din drumurile de legătură”
ANALIZĂ 44 de ani de la cutremurul din 4 martie 1977: Câte clădiri a consolidat Primăria Capitalei, câte au risc seismic și ce planuri are noua administrație
Katalin Karikó, biochimista care a dezvoltat tehnologia mRNA, despre durata de eficacitate a vaccinului BioNTech - Pfizer, pentru HotNews.ro: „Dacă cei vaccinați nu se infectează, nu vom avea nevoie de o altă doză”
Profesorul Radu Gologan, după prima etapă a Olimpiadei de Matematică, organizată online: „Am descoperit uluiți extrem de multe fraude. Părinți care contestă corupția din România își impun copiii prin corupție”
La noi? Ar fi multe de spus.
Desigur ca nu e cazul la noi, unde reteaua este la pamant, locomotivele si vagoanele la pamant, pe nimeni nu intereseaza asa ceva.