Orlando Nicoara, seful diviziei de internet a grupului MediaPro anunta pe blogul sau ca MediaPro se pune cu Google pe piata locala prin motorul de cautare okidoki.ro, a carui versiune alpha beta s-a lansat luni. Orlando Nicoara face istoria proiectului, potrivit careia Adrian Sarbu a fost cel care a insistat asupra ideii. Scopul este ca in sase luni rezultatele cautarilor pe okidoki.ro sa fie mai relevante decat cele din google.ro.

La proiectul inceput acum un an a lucrat o echipa formata din opt oameni, Nicoara nu a dezvaluit valoarea exacta a investitiei, dar a spus ca s-a investit "destul de mult"

"In martie am avut logo-ul, iar luni, 1 decembrie, la un an din momentul inceperii lucrului la acest proiect, s-a lansat versiunea alpha-beta a search-ului MediaPro, okidoki.ro", spune Orlando pe blogul sau.

El a precizat pentru HotNews.ro ca "sunt indexate aproximativ 30.000 de site-uri, vrem sa indexam toate siteurile/paginile ce au continut in limba romana".

Intrebat ce va oferi Okidoki in plus fata de alte motoare, Nicoara a precizat: "O sa vedeti in urmatoarele sase luni, vom anunta fiecare optiune de cautare, de exemplu poti cauta restaurante sau baruri doar pe un anumit oras".

"Rugamintea mea e sa fiti indulgenti cu noi, stim ca mai sunt probleme si stim ca mai e mult de lucru insa oricat l-am testat noi inhouse trebuie sa-l vedem la lucru, live, incercat de voi, incercat de alti useri", spune Orlando pe blogul sau.