Romtelecom a anuntat, luni, rezultatele licitatiilor lansate in urma cu peste un an pentru administrarea bugetelor sale de creatie publicitara, online si media. Potrivit companiei, contul de creatie pentru zona de rezidential va fi administrat de GMP Advertising, agentia Webstyler se va ocupa de contul online, iar Media Investment, parte a holdingului thegroup, va administra contul de media buying.

Licitatia a fost initiata in toamna anului trecut, Romtelecom anuntand atunci ca este in cautarea unor agentii care sa se ocupe, pe de o parte, de serviciile de creatie, strategie, direct marketing, online, productie de publicitate si evenimente, iar pe de alta parte, de contul de media. De la inceputul lui 2008, contul de media a fost administrat de United Media, din 2009 contul de creatie a fost administrat de Graffiti BBDO, iar cel de digital - de catre Frank Digital.

In 2009, Media Investment preluase si contul de media al operatorului de telefonie mobila Cosmote.

Romtelecom precizeaza ca peste 20 de agentii au participat la procesul de selectie prin care agentia GMP a fost desemnata sa realizeze publicitatea operatorului pentru zona de rezidential. Aceeasi informare de presa precizeaza ca licitatiile pentru serviciul de creatie si organizare evenimente pentru zona de commercial business au fost anulate.

Media Investment a fost selectata in cadrul licitatiei de media buying "in urma evaluarii strategiei de media, a instrumentelor si metodelor folosite si a preturilor competitive pentru perioada urmatoare", precizeaza Romtelecom.