MEDIA ȘI PUBLICITATE Joi, 05 Decembrie 2019, 14:03 Ce influențează loialitatea față de un brand HotNews.ro 760 0 Opt din zece consumatori (83%) consideră că încrederea este primul factor emoțional care influențează loialitatea față de un brand, conform unui studiu Deloitte. Mai mult, factorii emoționali sunt cei care determină loialitatea față de un brand, în timp ce factorii raționali joacă un rol important în decizia consumatorilor de a începe și de a încheia relația cu un brand.consumatorii si brandurileFoto: StartupCafe.roCiteşte continuarea pe StartupCafe.ro 760 0
Viitoarea Mașină de Luptă a Infanteriei române? Blindatul ASCOD, prezentat la București cu aceeași turelă construită în România pentru Piranha 5
Cât ne costă drumul până în Grecia şi unde este mai ieftin să alimentăm / Este mai ieftin să mergi cu avionul și apoi să închiriezi o mașină?
fanatik.ro: Dezvăluiri terifiante în dosarul soților Moroșan, acuzați de crimele de la Onești: ”Lasă-l să-i omoare pe toți”. Ucigașul îi acuză pe polițiști
VIDEO Momentul exact când ucrainenii au lovit mortierul autopropulsat 2S4 Tyulpan dezvăluit de presa rusă
Bilanțul armatelor după trei luni de război: Câte tancuri, avioane, elicoptere și drone au pierdut Rusia și Ucraina