​Secretariatul General al Guvernului și Autoritatea pentru Digitalizarea României au lansat miercuri platforma media.gov.ro în care furnizorii de servicii media se pot înregistra pentru a participa la campania de informare publică a Guvernului în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea COVID-19.

HotNews.roFoto: Hotnews

De asemenea, a fost publicat și un ghid de utilizare al platformei media.

Furnizorii de servicii media care doresc să participe la campania de informare publică a Guvernului trebuie să completeze o cerere de participare însoțită de o declarație pe propria răspundere privind respectarea condițiilor de eligibilitate, care vor fi încărcate în platforma web de desfășurare a campaniei media.gov.ro, gestionată de Autoritatea pentru Digitalizarea României.

Termenul limită pentru înregistrarea cererilor în platforma media.gov.ro și transmiterea solicitărilor către Secretariatul General al Guvernului este de 5 zile lucrătoare de la data publicării prezentului anunț privind lansarea platformei web de desfășurare a campaniei.

Contractul de prestări servicii în cadrul campaniei se încheie între Secretariatul General al Guvernului și solicitant în termen de până la 5 zile lucrătoare de la data expirării perioadei de înregistrare.

Reamintim că săptămâna trecută a fost aprobată OUG 63/2020 pentru organizarea și desfășurarea unor campanii de informare publică în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea COVID-19.