Cu transmisiuni în direct toată ziua de la nunta liderului AUR George Simion, România TV a fost urmărită la nivelul întregii ţări, în fiecare minut, de 390.000 de telespectatori. A fost cel mai urmărit post TV şi, la mustaţă, a luat faţa Pro TV (cu doar o mie de telespectatori în plus), potrivit Pagina de Media.

Multimea de la nunta lui SimionFoto: captura video

Ce a făcut diferenţa?

  • Publicul în vârstă. Dintre cei 390.000 de telespectatori de la România TV, 150.000 (adică aproape 40%) au avut peste 70 de ani. Alţi 130.000 au fost din categoria 55-69 de ani.
  • Practic, aproape trei sferturi (72%) din publicul care a urmărit nunta de pe România TV a avut peste 55 de ani.

Publicul mai tânăr s-a dus spre Pro TV şi spre Antena 1. Ca o comparaţie, din publicul Pro TV şi din cel al Antena 1, 60.000 de telespectatori au fost din segmentul peste 70 de ani.

România TV a avut primul loc la nivel naţional şi la oraşe după media pe toată ziua, însă în Prime-Time, seara, clasamentul a fost altul. Intervalul de maximă audienţă a fost al Pro TV (peste 800.000 de români pe post), urmat, la nivel naţional, de Antena 1 (700.000), şi abia apoi de România TV (670.000).

Mai multe cifre și detalii, pe Paginademedia.ro