11 agentii invitate la licitatia pentru contul de creatie al Romtelecom
Adplayers.ro nota luni ca "Romtelecom a pornit fulger o licitatie" pentru contul sau de creatie si strategie, cont pe care sursa il evalueaza la 1-1,5 milioane euro.
Potrivit PR-ului Romtelecom, scopul licitatiei este "identificarea celui mai bun partener pentru creatie, pentru Romtelecom, in termeni de calitate si cost".
Pana acum, de creatia publicitara pentru diversele servicii Romtelecom s-au ocupat Grey Worldwide Romania si Headvertising. In septembrie a.c., operatorul a anuntat o repozitionare de brand si schimbarea imaginii vizuale a companiei. Comunicarea externa foloseste acum o unica pozitionare de brand si denumiri diferite de produse - Voce, Clicknet si Dolce -, iar comunicarea cu clientii de business se face prin sub-brandul Romtelecom Business Solutions.
Potrivit lui Alfred Borcan, agentiile au la dispozitie trei saptamani pentru a dezvolta conceptele creative. El precizeaza ca au fost invitate multe agentii din dorinta unei "competitii reale".

INTERVIU Pentru noi, roboții sunt soluții la probleme. Am învățat cum să primim un refuz și cum să câștigăm încrederea celor care investesc în noi / Doi elevi, despre pasiunea lor
Vaccinarea nu este suficientă. Economist român care locuiește la Londra, despre “lecția britanică”
Mult așteptatul declin al pandemiei în țările europene s-a declanșat. Locul României
Cum și-a petrecut Vlad Voiculescu ziua demiterii din funcția de ministru al Sănătății
Ziua demiterii lui Vlad Voiculescu. Ce le-a explicat Barna colegilor despre discuția cu premierul
Landerul InSight al NASA luptă pentru supraviețuire și va intra în hibernare de urgență