Agentia Babel Communications anunta transformarea sa in Springer&Jacoby Romania, dupa incheierea unui parteneriat strategic cu reteaua europeana Springer&Jacoby. La randul sau, Ogilvy oficializeaza noua sa divizie Mather Communications, ce ofera servicii de comunicare integrata.

  • Babel Communications a anuntat, marti, ca a semnat un "parteneriat strategic" cu reteaua europeana de publicitate Springer&Jacoby, prin care Babel devine Springer&Jacoby Romania. Un comunicat remis presei in acest sens o citeaza pe Raluca Simu, managing partner Babel, potrivit careia parteneriatul "face parte din strategia de consolidare si dezvoltare a agentiei, in contextul de piata actual. (...) Pe langa expertiza, Springer&Jacoby aduce si un nou model de business in Romania". Printre clienti se numara Mercedes Benz, Volkswagen, eBay, Coca-Cola, Unilever, Bonaqua, Siemens, BenQ. Springer&Jacoby ofera servicii de publicitate, relatii publice, planificare strategica, media, comunicare interactiva online si offline, BTL, comunicare digitala si are birouri in 12 mari orase europene. Printre clientii Babel Communications se numara Henkel Romania, Praktiker, Arcelor Mittal Construction Romania, JVC.
  • Grupul de companii Ogilvy anunta la randul sau, marti, printr-un comunicat, ca "incepand cu luna iunie, Mather Communications este prezenta pe piata romaneasca de publicitate si ofera clientilor din Romania servicii de comunicare integrata". Mather este o divizie infiintata in cadrul grupului Ogilvy si "s-a format in timp" pe baza unei echipe "care timp de doi ani a lucrat impreuna si care detine astazi un numar important de clienti, printre care Friesland (brandul Milli), Avon Romania, Eureko, Zentiva, Flanco si Perla Covasnei". Divizia este condusa de Alexandra Murray - business unit director - si de Ciprian Tudor - director de creatie.