14 giganti americani preseaza Nielsen sa masoare integrat audientele media

de V.O.     HotNews.ro
Luni, 14 septembrie 2009, 15:53 Economie | Media & Publicitate


Mai multe grupuri de comunicare si clienti mari de publicitate din SUA infiinteaza o Coalitie pentru Masuratori Media Inovatoare in incercarea de a obtine un sistem integrat de masurare a audientelor pe diverse medii de comunicare, "cu sau fara Nielsen", compania care s-a impus drept principal masurator al audientelor, indeosebi al audientelor TV, scrie, luni, Advertising Age. Initiativa a fost anuntata oficial saptamana trecuta.

Sursa citata comenteaza ca piata media si companiile americane au nevoie disperata de un instrument de masurare integrata a audientelor de pe diverse platforme. Fapt pentru care 14 dintre cei mai mari clienti ai Nielsen - printre care Walt Disney, Procter&Gamble, Starcom MediaVest Group, WPP, Time Warner, NBC Universal si News Corp - infiinteaza noua Coalitie. Scopul acesteia este sa permita compararea performantei publicitare pe diverse canale - TV, presa, Internet etc.

Advertising Age scrie ca ratingurile actuale sunt un mijloc depasit de a cuantifica impactul publicitatii si sunt nemultumiti de absenta unor masuratori integrate, pentru toate media.

Publicatia noteaza ca decizia celor 14 de a lansa aceasta coalitie ar parea un vot de neincredere in Nielsen, companie ce domina masuratorile in special pe piata TV, insa unele dintre partile implicate sugereaza ca aceasta initiativa ar avea drept scop sa preseze Nielsen sa introduca un sistem integrat de masurare, nu sa inlocuiasca Nielsen ca standard.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















447 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Explicatii (Luni, 14 septembrie 2009, 17:25)

    gaspy [utilizator]

    Problema e ca rating-urile prezentate de Nielsen nu iau suficient in calcul vizionarea emisiunilor inregistrate cu dispozitive DVR gen TiVo, download-ul lor (legal) de pe iTunes sau Hulu sau de pe situl producatorilor.

    In felul asta, o serie de productii care se adreseaza tinerilor par sub-reprezentate pentru ca majoritatea tinerilor prefera sa le cumpere cu $1.99 si sa se uite la ele de pe PSP, Ipod, etc. decat sa le vada la TV.

    Sunt convins ca show-uri ca Lost sau Heroes sau chiar 24 si Prison Break ar avea cote de audienta semnificativ mai mari daca s-ar lua toate astea in calcul.

    Nu mai discut de torrent-uri.
    • 0 (0 voturi)    
      Completare (Luni, 14 septembrie 2009, 18:04)

      gaspy [utilizator] i-a raspuns lui gaspy

      ... ca sa nu-mi sara careva in cap: cand zic "tineri", ma refer la segmentul 18-35 de ani.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by