Trilulilu isi internalizeaza vanzarile de publicitate
Ambele regii au lucrat in conditii de non-exclusivitate cu Trilulilu.
Sergiu Biris, general manager Trilulilu, scrie pe blogul sau ca "nu avem nimic sa le reprosam" celor de la F5 X-Media si ca decizia de internalizare tine de strategia de vanzari Trilulilu, care "a crescut in ultima vreme din toate punctele de vedere, atat ca echipa cat si ca trafic sau continut. Tot mai multi parteneri au incredere in noi pentru a colabora in zona video sau muzica. Totodata am inceput sa producem si noi continut propriu, iar rezultatele sunt foarte promitatoare."
Biris apreciaza, pe blogul sau, ca "piata e in momentul de fata reprezentata in cea mai mare parte de regii si stiu ca plannerii se iau de cap ca se fragmenteaza piata tot mai mult, dar cred ca asta e o directie care se va face simtita din ce in ce mai mult. In 3-4 ani cred ca 70% din playerii importanti se vor vinde singuri."
Trilulilu este in acest moment cel mai vizitat site romanesc si se situeaza pe locul doi in Studiul de Audienta si Trafic Internet (clienti unici, aprilie 2010), dupa reteaua sociala hi5.com. In aprilie, site-ul a inregistrat 2,87 milioane de clienti unici si 70,9 milioane de afisari.

Beatrice Mahler: O parte din personalul ATI a abandonat lupta. Nu oricine poate sa stea lângă un pacient extrem de bolnav
Aproape 4 milioane de tineri (18-34 de ani) locuiesc cu părinții. Iar motivele lor nu sunt doar economice...
O istorie a frigului extrem, din aprilie până în iunie - Ninsori, ger și îngheț în România ultimilor 100 de ani
În spatele cifrelor (și al scandalurilor politice). Mărturii despre suferință și deznădejde în pandemie: „I-am dat prima palmă copilului”
S&P modifică perspectiva la stabilă, de la negativă/ De ce ar trebui să ne intereseze ratingul