Un nou sef la Allianz-Tiriac Asigurari, incepand cu 1 septembrie: Virgil Soncutean il inlocuieste pe Remi Vrignaud
Conform informatiilor asiguratorului, Virgil Soncutean detine o experienta profesionala de peste 15 ani in cadrul Grupului Allianz, experienta dobandita atat pe plan local, cat si pe plan international.
In perioada 2001-2006, timp de 6 ani, acesta a activat in Allianz-Tiriac, in cadrul ariei Vanzari si Managementul Vanzarilor. In perioada 2006 - 2012, a fost cooptat in echipa Allianz din Germania. In aceasta perioada, a coordonat programe de transformare organizationala in entitati ale Grupului Allianz din peste 20 de tari, a condus Divizia de consultanta in managementul distributiei din cadrul Allianz Group OPEX (actualmente Allianz Consulting), precum si centrul de consultanta regionala CEEMA a Allianz Group OPEX.
In 2012, Remi Vrignaud, cel care a condus Allianz-Tiriac in perioada 2012-2016, l-a readus in Romania pentru a face parte din echipa de board a companiei, in calitate de Director Executiv Vanzari si Distributie.
"Sunt onorat sa am misiunea de a prelua conducerea companiei Allianz-Tiriac, dupa un mandat excelent executat de Remi Vrignaud, intr-un moment ce marcheaza 4 ani consecutivi de crestere profitabila. Continuitate si evolutie - acestea sunt cele doua elemente pe care le am in vedere in activitatea noua si provocatoare pe care tocmai o incep, in calitate de CEO Allianz-Tiriac Asigurari", a declarat Virgil Soncutean, CEO Allianz-Tiriac.
Numirea noului CEO al Allianz-Tiriac Asigurari este supusa tuturor aprobarilor legale necesare.
Allianz-Tiriac Asigurari a realizat, in 2015, venituri din prime brute subscrise de peste un miliard de lei (1,062 mld. Lei), in crestere cu peste 7 procente comparativ cu 2014. Fata de anul 2012, compania a inregistrat o crestere agregata a afacerilor de 17%, echivalentul unui avans mediu anual de peste 5 procente, in fiecare dintre ultimele 3 exercitii financiare incheiate.
In intervalul 2012-2015, Allianz-Tiriac a inregistrat o multiplicare de aproape 10 ori a eficientei activitatilor de asigurari: rata profitului operational in total venituri din asigurari a ajuns la aproape 7% in 2015, fata de nivelul de sub 0,8% inregistrat in anul 2012.
Despre Allianz Group
Grupul Allianz are peste 85 de milioane de clienti. In anul 2015, aproximativ 142.000 de angajati din peste 70 de tari au realizat venituri totale de 125,2 miliarde de euro si un profit operational de 10,7 miliarde euro. Beneficiile acordate clientilor Allianz au depasit 107 miliarde de euro.

Guvernul cu o singură femeie ministru a numit doar patru femei în funcția de prefect
11 lucruri pe care poate nu le știai despre femeile românce
Sir Alex Ferguson, frica de singurătate, mintea care-ți joacă feste și întrebarea firească: "Ce se întâmplă atunci când mori?"
FOTOGALERIE Lacul Plumbuita din Sectorul 2 este sufocat de gunoaie / Cum se plimbă locuitorii din Colentina într-un parc plin de deșeuri