UPDATE3 Probleme tehnice la nivel national, luni, in reteaua mobila a Telekom Romania: Multi clienti nu au putut accesa serviciile de voce si date mobile

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Luni, 5 martie 2018, 16:20 Economie | Telecom


Reteua Telekom, momentan indisponibila
Foto: Captura Facebook
"Pe fondul unor disfunctionalitati de natura tehnica, o parte dintre clientii Telekom pot intampina dificultati in accesarea serviciilor de voce si date mobile.", se arata intr-un anunt publicat luni, 5 martie, ora 14:54, pe pagina de Facebook a grupului de firme Telekom Romania (n.a fostele Romtelecom si Cosmote). "Echipele noastre tehnice lucreaza in acest moment pentru remedierea acestor disfunctionalitati in cel mai scurt timp posibil. Ne cerem scuze pentru neplacerile create si va asiguram ca specialistii nostri depun toate eforturile pentru restabilirea serviciilor la parametrii normali.", se mai arata in mesajul operatorului de comunicatii.
  • UPDATE (16:52) Oficialii Telekom Romania pentru HotNews.ro:"La acest moment exista probleme tehnice in reteaua mobila, care afecteaza multi clienti la nivel national. Acestia pot experimenta dificultati in efectuarea apelurilor si a traficului de date mobile. Echipele noastre tehnice lucreaza la remedierea acestor disfunctionalitati in cel mai scurt timp posibil. Ne cerem scuze pentru neplacerile create si ii asiguram pe clientii nostri ca depunem toate eforturile in vederea restabilirii serviciilor la parametrii normali. Analizam in paralel impactul acestor probleme si vom reveni in cursul zilei de maine cu informatii suplimentare."
  • UPDATE2 (19:30) Telekom Romania a anuntat ca "la acest moment a remediat in proportie de 80% problemele tehnice aparute in reteaua mobila, in cursul zilei de astazi, care au afectat clientii la nivel national. Estimam ca problemele vor fi remediate in totalitate in aceasta seara. Ne cerem scuze pentru neplacerile create si va asiguram ca depunem toate eforturile in vederea restabilirii serviciilor la parametrii normali.”
  • UPDATE3 (21:23) Telekom Romania a anuntat ca "serviciile de voce au fost complet restabilite, iar cele de date sunt in mare parte restabilite. La aceasta ora, toti clientii Telekom au acces la serviciile noastre mobile."

Telekom Romania (fostele Romtelecom si Cosmote) a inregistrat venituri in valoare de 972 milioane de euro anul trecut, in scadere cu 1,3% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar EBITDA (profitul inainte de dobanzi, impozite, depreciere si amortizare) a scazut cu 5,1% pana la 166 milioane euro, arata datele publicate joi, 22 februarie, de grupul german Deutsche Telekom.

Anul trecut, numarul clientilor de comunicatii mobile a scazut cu 8,1% fata de anul 2016 pana la 5,25 milioane utilizatori, in timp ce pe segmentul comunicatiilor fixe, Telekom a ajuns la 1,86 milioane de utilizatori de telefonie fixa (in scadere cu 5,3%) si 1,18 milioane de utilizatori de internet broadband (in scadere cu 1%).

Telekom Romania Mobile Communications (n.a fostul Cosmote) nu este singura mare retea de comunicatii mobile care a devenit indisponibila ore in sir in urma unor probleme tehnice.

In anul 2011, un incident in reteaua Orange, liderul pietei de telefonie mobila, a determinat aparitia unor disfunctionalitati ale serviciului de date mobile afectand o parte din clientii companiei, in special din zona de sud a tarii, problemele fiind remediate dupa 1 ora si 20 de minute.

In anul 2009, reteaua Vodafone, al doilea mare operator de telefonie mobila, a picat pentru cateva ore in Bucuresti si in judetul Dambovita.


Citeste mai multe despre   


















6098 vizualizari

  • +5 (5 voturi)    
    Portat deja. (Luni, 5 martie 2018, 16:29)

    alibaba_zeul_meu [utilizator]

    Ghinion!
  • +5 (5 voturi)    
    m-au nenorocit azi (Luni, 5 martie 2018, 16:32)

    iuliusd [utilizator]

    nu mere netu deloc. fraier am fost c-am reincarcat dimineata
  • +5 (5 voturi)    
    ANCOM-ul face ceva? (Luni, 5 martie 2018, 16:38)

    Barthales [utilizator]

    Sper ca ANCOM-ul îi va amenda serios. Dezinformează cu nerușinare. Unor clienți le-au spus că fac lucrări de mentenanță. Pe facebook spun că au unele disfuncționalități de natură tehnică și că pot fi afectați o parte din clienți. Această problemă este una serioasă, care a apărut de aproape 5 ore, care a afectat aproape toată rețeaua. În condițiile astea, ar fi trebuit să dea un comunicat oficial în mass media, ca informația să ajungă cât mai repede la toți utilizatorii.
    Asta a umplut paharul. Oricum aveau servicii infecte.
    • -5 (9 voturi)    
      mda (Luni, 5 martie 2018, 16:51)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Barthales

      cand apar astfel de confuzii de obicei e un atac ceva.. mai ales ca e la nivel national

      cam disperati cei din vodafone sau orange de s-au pus pe sabotat concurenta :D
      • +3 (3 voturi)    
        Confuzie? (Luni, 5 martie 2018, 17:21)

        Barthales [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

        Nu e nimic confuz aici. Problemele au apărut în jurul orei 12.00. Și ei scriu pe facebook la ora 15.00. Iar cei care au acces doar la net pe mobil și cei care nu au facebook (poate oameni în vârstă, cu probleme de sănătate, care au nevoie să dea un telefon), nu trebuie informați. Halal grijă de clienți.
  • +5 (5 voturi)    
    Praf.... (Luni, 5 martie 2018, 16:47)

    ProClaim [utilizator]

    Praf, praf, praf....
  • +3 (3 voturi)    
    de la ora (Luni, 5 martie 2018, 17:06)

    StefanN1978 [utilizator]

    12:00 nu merge nimic. Nici voce nici date. Sun la numerele de telefon si nu raspunde nimeni. Bataie de joc totala. Abonamentele sunt pe firma.. astazi am somat.. Nu poti fi sunat de clienti, nu poti da comenzi.. nimic ! In ultimele 3 luni am stat si m-am milogit de ei pe email sa trimita factura sa o putem achita.. Factura pe februarie nici pana la ora aceasta nu am primit-o !! JALNICI !!
  • +8 (8 voturi)    
    specialisti ... (Luni, 5 martie 2018, 17:06)

    axe__ [utilizator]

    Specialistii vostri au cam fost externalizati ... si nu mai prea sunt ... Iata rezultatele.
    • -3 (5 voturi)    
      corect (Luni, 5 martie 2018, 17:19)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui axe__

      Specialistii de la toti operatorii au fost externalizati ca firma sa faca profit mai mare.Pe viitor sa ne asteptam sa se intample si la ceilalti operatori acelasi lucru.
  • +4 (4 voturi)    
    Păi când lansezi oferte sinucigașe Nelimitat 4G... (Luni, 5 martie 2018, 19:35)

    fdgkdf82384 [utilizator]

    Păi când lansezi oferte sinucigașe de tipul Nelimitat 4G - când tu nici spectru 4G nu prea ai, iar core network-ul este cârpit cu echipamente ZTE de pe vremea Zapp - este chiar previzibil să apară astfel de probleme.

    Vinovatul ? Proverbul românesc ”peștele de la cap se împute” este valabil chiar dacă firma este ”multinațională”.
  • +2 (2 voturi)    
    probleme Telekom mobile (Luni, 5 martie 2018, 22:16)

    surena [utilizator]

    ce s-a intimpalt astazi nu trebuie sa mire pe nimeni! dupa o intreaga deruta strategica cu serviciile 4G - le asigura Telekom mobile / le asigura Orange / ba nu - le asigura Telekom mobile!!! - vine si momentul adevarului cind se plateste factura iresponsabilitatii de a investi justificat si corect in tehnica! nu doar in vectorii de sales !ca asa e modern sa se spuna acum)! Ce nu vrea sau se face ca nu vrea sa inteleaga Telekom este ca vinde niste servicii - de telecomunicatii - care sint sustinute de o baza tehnica, de o infrastructura foarte sofisticata! daca asta nu e la "dunga", se duce naibii tot marketingul, promotionul si alte alea facute cu baietii destepti! :)


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version