France Telecom, grupul din care face parte si Orange Romania, intentioneaza sa-si creasca baza totala de clienti de la aproape 200 milioane utilizatori in prezent pana la 300 milioane utilizatori pana in 2015 se arata in strategia de dezvoltare prezentata luni de grupul francez. In Romania, la sfarsitul lunii martie din acest an, Orange avea 10,8 milioane clienti (n.r. numar SIM-uri active), in crestere cu 7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, insa in scadere cu circa 1,7% fata de numarul de clienti inregistrat la sfarsitul lui 2009.

In strategia de dezvoltare pana in 2015, France Telecom mentioneaza ca vanzarile sunt asteptate sa se dubleze in urmatorii cinci ani in pietele emergente.

Dupa primul trimestru din acest an, grupul France Telecom a inregistrat venituri de peste 10,9 miliarde euro, in scadere cu 2,7% fata de acelasi trimestru din 2009, in timp ce numarul total al clientilor depasea 183,2 milioane utilizatori, in crestere cu 4,06% fata de acelasi trimestru al anului trecut.

In Romania, Orange a inregistrat in primele trei luni din acest an venituri de 237 milioane euro, in scadere cu 10,1% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Orange a reusit sa-si tempereze declinul veniturilor la 10,1% (excluzand efectul unor masuri de reglementare) dupa o scadere cu 20,5% a veniturilor la sfarsitul lui 2009. La 31 martie, Orange avea 10,8 milioane clienti (n.r. numar SIM-uri active), in crestere cu 7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, insa in scadere cu circa 1,7% fata de numarul de clienti inregistrat la sfarsitul lui 2009.