France Telecom, ce detine si Orange Romania,  s-ar putea retrage de pe mai multe piete europene, inclusiv din Romania

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Marţi, 3 mai 2011, 11:32 Economie | Telecom


Rezultate Orange in Romania si piete mai mici
Foto: France Telecom
 documente
(03 Mai 2011) Excel, 793KB
France Telecom ar putea sa-si vanda cateva din operatiunile mai mici din anumite tari europene, in conditiile reducerii veniturilor pe continent, a declarat marti Gervais Pellissier, directorul financiar al grupului francez, citat de Bloomberg. France Telecom a demarat in acest sens o evaluare privind oportunitatile de consolidare sau posibila vanzare a operatiunilor, analiza ce vizeaza toate tarile europene in care activeaza, exceptie facand Franta, Polonia si Spania.

Directorul executiv al France Telecom, Stephane Richard, evalueaza perspectivele afacerilor demarate in tari care includ Austria, Belgia si Romania, pe masura ce cresterea veniturilor din Africa si Orientul Mijlociu continua sa fie solida.

Datele prezentate marti de grupul francez arata ca numarul total de clienti al France Telecom a depasit 215,9 milioane utilizatori la sfarsitul lunii martie 2011, in crestere cu 7% fata de aceeasi perioada din 2010, gratie unei cresteri de 25% in Africa si Orientul Mijlociu.

Orange este brandul sub care France Telecom furnizeazã servicii de comunicaţii mobile, Internet şi televiziune.

In primele trei luni ale acestui an, veniturile Orange in Romania au scazut cu 6,3% pana la 222 milioane de euro. Numarul clientilor Orange in Romania a ajuns la peste 10,3 milioane utilizatori, in scadere cu 5% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cifra reprezinta o scadere si fata de numarul de clienti de la sfarsitul lui 2010, cand Orange avea 10,5 milioane clienti.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















6545 vizualizari

  • +2 (4 voturi)    
    Fost client Orange portat la Cosmote (Marţi, 3 mai 2011, 13:02)

    Dan [anonim]

    De un an am trecut de la Orange la Cosmote si sant foarte multumit ! Am minute mai multe pt 2.5 e sau 3.5 e , convorbiri aproape gratis in retea si Romtelecom , net foarte bun , telefoane bune , personal mult mai amabil cu clientii . Incercati Frog si va veti convinge !!
    • +2 (4 voturi)    
      Orange (Marţi, 3 mai 2011, 13:50)

      nico [anonim] i-a raspuns lui Dan

      si eu m-am portat de la Orange la VF si sunt f multumita de VF. Aveam facuri de 150 ron la Orange, pentru ca nu vroiau sa imi oferteze un abonament mai bun, desi aveam 7 ani in retea.....
      • +3 (3 voturi)    
        concurenta (Miercuri, 4 mai 2011, 8:58)

        vlad dracul [anonim] i-a raspuns lui nico

        Sa nu cumva sa va imaginati ca VF sau Cos va ofera abonamente ieftine pentru ca ii au la inima pe romani. Totul se reduce la concurenta si la felul in care evolueaza piata.

        Daca pleaca un operator de telefonie mobila este o pierdere mare pentru toti inclusiv pentru clienti.

        Luati exemplul frantei unde sunt 3 operatori care practica aceleasi preturi. Cum ar fi sa platiti 30 de euro pe luna pentru 3 ore de convorbiri?
  • +4 (4 voturi)    
    Devine evident (Marţi, 3 mai 2011, 13:45)

    vlad [anonim]

    Devine evident ca prezenta pe piata serviciilor nu are nimic cu sloganurile ca ei sunt la dispozitia clientilor.Este numai interesul in a face bani.Multi bani.Daca banii sunt putini nu mai este nici un interes pentru clienti.Deci se ne scuteasca cu sloganurile comerciale si sa-si reduca costurile inutile cu publicitate si coktailuri si excursii pentru angajati si alte procedee de scurgere de fonduri.
  • +2 (4 voturi)    
    Prea lacomi (Marţi, 3 mai 2011, 14:16)

    Armand [anonim]

    Cei de la Orange din cate am observat sunt prea lacomi,fac diferente intre clientii mai vechi care nu au dreptul sa beneficieze de oferte noi,fata de cei noi care au oferte mai bune.E normal ca le scad clientii.In plus au niste oferte imbarligate ca sa te faca numai sa crezi ca e o oferta buna dar de fapt are dedesupturi.La Cosmote e simplu beneficiezi de ultima oferta chiar dc esti client vechi ,iar ofertele sunt simple si ofera ceea ce au nev clientii.eu sunt multumit d Csmt
    • +2 (4 voturi)    
      Fostul client Oranje... (Marţi, 3 mai 2011, 15:36)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Armand

      Exact acesta e motivul pentru care am plecat de la Orange dupa 8 ani de fidelitate !!
  • +3 (3 voturi)    
    Astept sa termin abonamentul (Marţi, 3 mai 2011, 15:10)

    Mihai [anonim]

    la Orange si am zburat de la ei. Sunt client de 6 ani si platesc abonamentul de 6 euro iar la prepay aceeasi oferta e la 4 euro, am si un abonament mai vechi de 3 euro si nu primesc decat 20 min nationale, japca la drumul mare. Cosmote pare cel mai probabil in preferinte, si Vodafone e mai ok decat Orange care sper sa isi piarda cati mai multi clienti, poate le mai vine mintea la cap.
  • +3 (3 voturi)    
    Portat la alţii (Marţi, 3 mai 2011, 21:45)

    cobra [anonim]

    Fost client Orange de 12 ani, ultima dată cu 3 abonamente în casă, m-am portat la alţii pentru că această companie şi-a bătut joc de clienţi, în general, şi de mine în special.
    1. A încălcat contractul convenit care prevedea, de exemplu, plata a 8 €/lună (TVA inclus). Orange a decis să-l facă 8,33 €.
    2. A transmis fără voia mea datele cu caracter personal unei alte societăţi în ciuda avertizării date de mine.
    3. A impus condiţii arbitrare nesusţinute de un contract semnat de ambele părţi.
    4. A indus şi induce clienţii în eroare privind adevărata acoperire.
    5. A condiţionat derularea unui abonament de plata pentru celelate abonamente pe care eu le reziliasem.
    6. A favorizat frauda prin serviciul Web Care.

    Şi toate astea cu concursul ANPC care doarme în ciuda nenumăratelor reclamaţii (Forumul S******dia este plin de exemple).
    Plecând de la ideea că la toţi operatorii cartelele sunt mult mai convenabile decât abonamentele, acum am în casă numai cartele.
    Să mai precizez că cheltuielile cu telecomunicaţiile sunt diminuate cu aproximativ 60%.
    • -2 (2 voturi)    
      sa o luam pe rand (Marţi, 3 mai 2011, 23:11)

      gicu [anonim] i-a raspuns lui cobra

      vorbesc in calitate de fost abonat orange, acualmente pe alta retea din motive ... naturale, daca am tel de la job in alta retea nu o sa dau bani si de acasa .... logic :

      1. nu ma pricep la abonamente dar cresterea de 0,33 nu cumva se datoreaza cresterii TVA ? daca nu e cazul asta atunci ai citit vreodata contractul semnat de tine ? stipuleaza clar ca la orice modificare a tarifelor din partea operatorului poate fi anulat de client ... am exploatat aceasta clauza la un alt operator si functioneaza;

      2. zici probabil despre datele trimise vreunei firme de recuperare a creantelor ? are dreptul asta si ai semnat in contract ca permiti. Spre alte firme doar daca ar fi fraieri ar da datele ... nu are sens ce spui.

      3. e vag .... un exemplu

      4. nu am vazut reclame privind acoperirea la Orange dar ma terorizau cele la Cosmote (90% din romani au acces la serviciile noastre) iar la fiecare aglomeratie pe strada sau eveniment "monden" mie nu-mi merge sa dau apel de pe cartela lor. Dar despre "cea mai tare retea" ce parere ai ? chiar e asa tare cand megi in afara buc si vezi ca daca iti tii telefonul pe bord nu mai ai semnal ? sa nu mai zic de datele lor. Orange chiar nu a facut reclame privind acoperirea si cand eram clientul lor (cel putin) chiar era o diferenta majora intre ei si Cosmote.

      5. sa stii ca si la supermarket te conditioneaza sa cumperi 3 pachete de zahar daca le vrei cu 30% reducere. E ceva aiurea in asta ?

      6. sa fim seriosi, daca imi pare rau dupa Orange de ceva e de cum arata site-ul lor fata de "Contul meu" de la actualul operator. Iti veneau mesaje clare cand faceai o reincarcare sau ceva de genul : daca te uiti acum pe forumuri si cauti povesti d-alea ca formeaza nu stiu ce pe telefon si castigi un apartament ... sincer treaba ta, bafta :)

      ANPC nu doarme, chiar iti rezolva reclamatiile; i-a amendat pe Vodafone pentru ca nu vroiau sa ma scoata din lista de spamuri prin sms. Chiar nu cred ca Orange e mai cu mot .. :)
      • 0 (0 voturi)    
        Clarificări (Miercuri, 4 mai 2011, 9:35)

        cobra [anonim] i-a raspuns lui gicu

        Departe de mine gândul că ceilalţi competitori (în special Vodafone) ar fi nişte sfinţi. De asemenea, înţeleg perfect că nicio companie nu este o societate de binefacere. Dar, ceea ce a făcut şi face în continuare Orange sub nasul autorităţilor este revoltător. Şi-acum răspunsurile:
        1. Atâta timp cât este vorba de un CONTRACT pe care tu, Orange, te-ai angajat să oferi servicii contra acelei sume (incluzând TVA) atunci îţi asumi răspunderea să-l duci aşa până la sfârşitul perioadei indiferent de variaţiile posibile ale TVA. La ceilalţi abonamentele conţin tariful FĂRĂ TVA şi, în acest caz, e valabil ce spui tu. Aici, Orange trebuia să-şi ajusteze tariful astfel încât să dea statului TVA mai mare, dar SĂ RESPECTE ŞI CONTRACTUL.
        2. Da, numai că trebuia să fie nominalizată concret firma respectivă (astfel încât eu să am posibilitatea de a verifica dacă acea firmă are drept de prelucrare a datelor cu caracter personal). Şi Orange nu a făcut-o.
        3. E mai mult de discutat. Nu intru deocamdată în amănunte din lipsă de spaţiu.
        4. Aşa cum am spus şi la început, nu sunt sfinţi nici Cosmote şi, mai ales, nici Vodafone. Dar aici vorbesc de Orange. Dacă eu îmi fac abonament de mobil şi de date bazându-mă pe acoperirea prezentată de ei şi eu nu pot folosi la nivel SATISFĂCĂTOR aceste servicii, normal că iau măsuri. Cer rezolvarea problemei şi, dacă nu se rezolvă, reziliez. Dar ce faci dacă Orange nu-ţi ia în calcul aceste notificări? Mai mult, îţi întrerupe şi abonamentul care ţi-a rămas şi pe care-l plăteşti la zi. Şi, mai mult, te trimite, NEJUSTIFICAT, la recuperatori. Pe care nu ţi-i nominalizează nici măcar atunci. Doar te trezeşti că eşti stresat zi de zi, timp de două luni, la ore din cele mai nepotrivite, şi de pe număr ascuns. Şi, dacă le ceri, să-ţi trimită documente justificative în sprijinul cererilor lor, dau din colţ în colţ. Ei?
        • 0 (0 voturi)    
          alte retele (Sâmbătă, 7 mai 2011, 11:55)

          ioana [anonim] i-a raspuns lui cobra

          deci..referitor la ceea ce ai spus cu tvaul inclus,stai linisitit ca si la ceilalti operatori in momentul in care s-a modificat tvaul s-a modificat si pretul abonamentului chiar daca pe contract se specifica clar "tva inclus",eu am abonament si la vdf si la cosmote si stiu ce vorbesc, pentru clienti vechi pot sa iti spun in mod sigur ca nu se ofera nimic nici la ei,decit cu lupte foarte grele(tot asa stiu din experienta) asa ca sincer nu exista operator ok pe piata, totul tine de persoanele cu care vrei sa fii in retea,adica dc majoritatea cunostintelor sint in orange ar fi o prostie sa iti faci ab pe vdf ca acolo ai min natioanle putine,cind tie iti trebuie minute orange
      • 0 (0 voturi)    
        Clarificări (Miercuri, 4 mai 2011, 9:57)

        cobra [anonim] i-a raspuns lui gicu

        5. Eu nu am făcut vreo referire la REDUCERI, ci la CONDIŢIONAREA UNOR SERVICII. Dacă eu au 3 contracte DIFERITE (chiar dacă sunt pe acelaşi nume) şi reziliez două din ele, de ce trebuie să-mi întrerupă furnizarea serviciilor pentru cel rămas? Pentru că Orange nu vrea?
        6. Pe afară-i vopsit gardul, înăuntru-i leopradul. Degeaba arată mai bine decât la alţii dacă serviciile oferite nu sunt securizate şi favorizează frauda. Dacă vezi că din contul tău de Web Care îţi dispar 100 €, tu descoperi rapid acest lucru (pentru că primeşti sms imediat), suni la RC ca să blochezi acea tranzacţie iar EI NU O FAC, tu cum ai proceda? Dar dacă, în continuare, DUPĂ CE AI SESIZAT DEJA, se fac astfel de transferuri, tu cum ai reacţiona? De ce Orange refuză implementarea unui sistem securizat pentru astfel de transferuri (şi, slavă Domnului, sunt destule propuneri în acest sens)? Ei?

        În plus, faţă de ce am spus până acum, de ce Orange evită să înmâneze TCG-ul clienţilor? Îţi spun eu. Pe de o parte, îl invocă în relaţia cu clienţii, dar când vine ANPC-ul spune că nu au vreun astfel de contract semnat cu clientul. Şi, uite aşa, scapă Orange basma curată profitând de naivitatea celor neinformaţi.
        De ce, la reînoirea unui contract CONVENIT TELEFONIC, Orange nu trimite noul contract presemnat la client aşa cum prevede legea? Pentru că, în acest caz, eu aş avea dovada SCRISĂ că acel contract prevede tariful de 8 € (TVA inclus). În caz contrar, dacă reclam la ANPC, acesta consideră că a fost vorba doar de o OFERTĂ TELEFONICĂ, nu un CONTRACT.
        Şi, iar Orange iese basma curată.
        Dacă te încântă ceva, şi ceilaţi fac cam la fel, dar Orange este campion la faze d-astea.
  • +5 (5 voturi)    
    citesc ... si-mi place :) (Marţi, 3 mai 2011, 22:35)

    gicu [anonim]

    Orange e cel mai rau, vrea profit ! in acelasi timp Vodafone si Cosmote sunt organizatii de binefacere, dau calitate gratis,
    ... sunt convins ca Orange a facut/ face si va face abuzuri, si va incerca sa iti mareasca profitul dar acum sincer ... sa va povestesc despre reclamatiile mele de la Vodafone cand imi consuma minutele nationale chiar cand sun in retea ? sau despre cele ca ma bombardeaza cu smsuri de reclame la tampeniile lor ?
    Ahh nu, atunci trebuie sa va spun ce tare m-am simtit de Paste cand am incercat sa sun de pe cartela mea de Cosmote si facea doar "click" ... apoi liniste .... "linistea" a trecut abia dupa Paste cand a trecut aglomeratia din reteaua lor minunata :)

    deci sa va fie clar : TOTI vor profit si e normal ! daca ii cumpara pe Orange, Cosmote sau Vodafone credeti ca o sa vorbiti mai ieftin ? doar concurenta poate conduce la scaderea preturilor !
    • 0 (0 voturi)    
      Mare dreptate ai! (Miercuri, 4 mai 2011, 17:11)

      Raducu [anonim] i-a raspuns lui gicu

      Te felicit! Aceleasi probleme le-am avut si eu la Vodafone. Cei mai hoti! Orange sunt mici copii pe langa ei. Asa ca sustinatorii Vodafone nu va mai bucurati degeaba! Daca raman ai vostri matura cu noi pe jos, cu toti!
  • +1 (1 vot)    
    Oare de ce e pedepsita Romania? (Miercuri, 4 mai 2011, 10:25)

    TIM [anonim]

    Se incearca pedepsirea romanilor? De ce? Rezultatele Orange Romanaia sunt net superioare fata de cele ale belgiei care are si mai multi abonati.
    Pentru cei 100000 angajati ai France Telecom din Franta se fac sacrificii ... sau din cauza ca trebuiesc reinoite licentele din Romania si sa nu mai vorbim de noile benzi radio (4G) care trebuie acum licitate ... poate si pentru amenda ANCOM pentru abuz de pozitie dominanta?! Cine stie ...
  • 0 (0 voturi)    
    tipic (Miercuri, 4 mai 2011, 15:39)

    tudor74 [utilizator]

    Toate comentariile sunt legate de "Bruce Lee il bate pe VanDamme". Off, postacii hotnews!

    O veste trista pt toti abonatiii ... indiferent de operator.


    PS: Vestea e trista in cazul in care reusiti sa cititi printre randuri stirea
  • 0 (0 voturi)    
    Lasa-ti vrajeala! (Miercuri, 4 mai 2011, 17:07)

    Vic [anonim]

    Ce daca ati plecat la alti amarati? La aia e mai bine? La care? La Vodafone? E si mai jale, aia fiind sefii hotilor! Cosmoteii sunt mai buni? Nici vorba! Asa ca nu va mai bucurati degeaba, pentru ca Orange este oricum lider si nu va pleca nicaieri. Nu mor caii cand vor cainii! Asa ,,a plecat" si Vodafone acum vreo doua luni. Asta in caz ca va mai documentati unii de pe aici! Orange the best!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by