​Emergn, firmă globală de servicii digitale de business care ajută companiile să livreze mai rapid produse valoroase și experiențe unice pentru clienți, a intrat pe piața din România. În 2022, compania își propune să dezvolte în România unul dintre principalele sale centre de livrare, concentrându-se pe recrutarea pentru roluri cheie, precum dezvoltatori IT, profesioniști Quality Assurance, Business Analysts, Product Designers, Delivery Managers, ingineri de automatizare și AI ori specialiști în date și analiză. Emergn își dorește să se extindă rapid în acest an, cu planuri pe termen lung de a se transforma în lider de piață.

Emergn, companie globală de servicii digitale de businessFoto: Emergn

„Extinderea Emergn în România este în concordanță cu valorile companiei și cu istoricul său de stabilire a unei prezențe în țări care rezonează cu aceleași valori de bază, dar și cu dorința de a pune accentul pe talentul incredibil al profesioniștilor. România este o țară cu multe talente și cu o istorie bogată și va fi un centru cheie de excelență pentru angajați și pentru clienții noștri globali. De asemenea, România se aliniază foarte bine atât cu accentul pe care Emergn îl cultivă în ceea ce privește procesele tehnice, cât și cu ideea de concentrare asupra produselor, pe care Emergn le are pe piața serviciilor digitale de business și de transformare", a declarat Alex Adamopoulos, CEO Emergn.

Profesioniștii români vor avea oportunitatea de a lucra complet remote, de oriunde, cu cele mai noi tehnologii și de a aplica practici de lucru inovatoare, datorită culturii Emergn de învățare continuă. Compania se angajează să investească în dezvoltarea talentelor din România. Planurile sale includ asigurarea accesului echipei la platforma Emergn de învățare prin colaborare și muncă, ce le permite oamenilor să deprindă și să adopte modalități noi și moderne de a livra pe piață produse, servicii și idei. Întregul proces de învățare este susținut de abordarea proprietară Emergn în ceea ce privește implementarea unor metode moderne de lucru, numită Value, Flow, Quality (VFQ).

Serviciile de învățare Emergn oferă echipe instruite să aplice principiile VFQ prin ecosistemul său de învățare, unde clienții și angajații Emergn au acces la o platformă digitală de învățare, la o bibliotecă extinsă de conținut de valoare mondială, la o întreagă rețea de instructori și antrenori experimentați și multe altele. Mii de profesioniști din sute de companii din întreaga lume folosesc VFQ, iar această metodă schimbă modul în care organizațiile adoptă discipline precum Agile, Design Thinking, Lean și Systems Thinking pentru a-și susține eforturile de inovare și a deveni și mai competitive în economia digitală.

Talentele IT din România vor deveni parte din comunitatea globală Emergn

În România, Emergn caută să angajeze o gamă largă de profesioniști IT din toată țara, în diferite stadii ale carierei - de la roluri de Junior la cele de Senior – în domeniul programării (Java, .NET, JavaScript), Automatizare QA, Analiză de business și Delivery Management, dar și din alte domenii, urmărind să formeze o echipă ai cărei membri care să-și depășească limitele împreună, printr-o activitate provocatoare și variată.

După ce se vor alătura echipei Emergn, angajații vor lucra direct cu clienții companiei - unele dintre cele mai stabile și de succes branduri din lume, printre care HP, SAP, Vodafone, gsk, Astra Zeneca și multe altele. În plus, aceștia vor juca un rol cheie în constituirea comunității locale Emergn și în stabilirea prezenței companiei în România. Angajații din România vor deveni parte a comunității globale Emergn și vor adopta un stil de lucru ce încurajează schimbul de cunoștințe între diferite echipe și locații, ajutându-i să se dezvolte și să aibă succes.

Emergn are o prezență puternică în peste douăsprezece țări, având sediul central din SUA în Boston și sediul central EMEA în Londra. Pentru mai multe informații, vizitați site-ul și urmăriți paginile companiei de LinkedIn și Twitter.

Articol susținut de Emergn