Oficiali Raiffeisen Bank: Toate tranzactiile eronate au fost corectate si banii au intrat sau vor intra in scurt timp in conturile titularilor
"Ii asiguram atat pe clientii nostri, cat si pe utilizatorii de carduri emise de alte banci, ca suntem preocupati si lucram impreuna cu procesatorul de carduri ca un astfel de incident sa nu se mai repete. Euronet este unul dintre cei mai importanti procesatori internationali de tranzactii electronice si in 10 ani de cand colaboram astfel de incidente nu au avut loc. Aceste situatii sunt reglementate foarte strict pentru toate sistemele de carduri, si nu exista niciun risc ca utilizatorii sa fie prejudiciati. Institutiile participante la sistemele de carduri coopereaza intotdeauna, dupa reguli stabilite international, pentru corectarea oricaror erori", au mai precizat reprezentantii Raiffeisen Bank.
Declaratia vine la scurt timp dupa ce HotNews a scris despre erorile din sistemul informatic care au dus la incasarea dubla sau chiar tripla a unor tranzactii la POS-urile Raiffeisen sau la bancomatele bancii cu carduri VISA apartinand altor banci.
Citeste mai multe aici pe acest subiect sau vezi ce spune pe aceeasi tema seful VISA Romania.

K2 - Povestea ”muntelui sălbatic” - Tragedii și victorii pe un monument fantastic din piatră, zăpadă și gheață
Adele, The Cure, Drake și alții. Ce albume așteptăm odată cu revenirea industriei muzicale în 2021
INTERVIU Cum ne ferim de conspirațiile pe seama vaccinului anti-COVID: Fiecare reacție adversă cunoscută până acum e exagerată de conspiraționiști. Ți se dă de înțeles că vei păți cu certitudine acel lucru
VIDEO Vlog-ul lui Cristian Presură: Cum combat experții în Sănătate principalele temeri legate de vaccinul anti-Covid
Vaccinarea profesorilor rămâne prioritate doar în vorbe / Sindicate: Nu pot să se programeze, unora le este teamă să meargă la școală nevaccinați / Cazul concret a două învățătoare
Afacere păguboasă pentru stat: Peste 90 de milioane de măști din Vietnam zac într-un antrepozit vamal, fără prea mari șanse de a mai fi folosite
Ghidul înregistrării unei persoane juridice în platforma de vaccinare anti-COVID: Cine si cum poate programa la vaccinare angajații unei firme
„Cel mai greu proiect de infrastructură al României”. Drulă: „Sunt atât de multe tâmpenii făcute pe acest proiect” / Detalii despre Autostrada Unirii A8
Sunt curios cum s-ar fi simtit vreun oficial din Raiffeisen Bank daca s-ar fi dus la cumparaturi si cei de la casa i-ar fi spus sec, ne pare rau dar nu putem sa va dam nimic pentru ca nu aveti bani in cont?
Probabil lor li se da pe datorie, dar bietii oameni care au carduri de debit, ca asa s-au inteles hotii de la reiffeisen cu patronul celor mici si fara multa carte cu aia ce facem, ca aia nu au CC sa acopere repede cumparaturile. Sau un alt caz dragutz vor sa impresioneze vreo fetita de bani gata cu vreun card gold si vine barmanul de la lounge si le explica ca nu mai sunt fonduri :))). Asta da senzatie, dar sunt simple visuri, din pacate legislatia noastra de kkt nu sanctioneaza bancile cand fac prostii ca sa ii usture, ci doar pe cei mici si oropsiti. E vina lor nu este, chiar nu ma intereseaza, eu nu am nici o vina ca si client, iar daca am banii la banca se presupune ca sunt in siguranta, da? Pai si atunci care mai e siguranta? Sau unde a disparut? Eu personal am patit o gaura de vreo 300 ron la un CC alphabank, scriu cu litere mici dupa respectul pe care li-l port. Am cerut anularea tranzactiei, ca fiind tranzactie frauduloasa, credeti ca am vazut banii inapoi, nu fratilor, mi-au pus dobanda ca si cum eu am facut tranzactia chiar daca aceasta nu era validata de nici un pin. Asta e sistemul, asa ca a trebuit sa fac singurul lucru pe care il puteam face in acel moment, am inchis contul am platiti cei 300 ron si am ramas cu gaura, ca asa a vrut alphabankul. Traiasca hotii!
Cine plateste pt aceste erori? Asta nu spune nimeni?
Arau pentru cumnata mea - pentru o operatie medicala.
Prejudiciul asta cum il acoperiti???