Alstom anunță că a finalizat sistemul de control digital al traficului și lucrările de telecomunicații la linia de cale ferată Gara de Nord - Aeroport

de Vlad Barza     HotNews.ro
Vineri, 4 decembrie 2020, 11:16 Economie | Industrie Feroviara


Gara de la Otopeni
Foto: Alstom
Alstom anunță că a finalizat lucrările de control feroviar digital și telecomunicații pe linia ferată directă care leagă Gara de Nord și aeroportul internațional Henri Coandă Otopeni. Linia a fost echipată cu centralizare electronică și soluții de telecomunicații pentru a permite o circulație sigură. Reamintim faptul că încă nu se știe graficul de circulație a trenurilor, nici câte companii vor opera pe noua linie și nici între ce ore.

Modernizarea liniei de cale ferată București Nord – Aeroportul Internațional Henri Coandă București a prevăzut extinderea cu 3 km a căii ferate existente, în lungime de 17 km, permițând pasagerilor să ajungă de la Gara de Nord direct la Terminalul 1 al aeroportului în 20 - 23 de minute.

Proiectul de modernizare a liniei de cale ferată București Nord - Aeroportul Internațional Henri Coandă București a inclus construcția unei căi ferate simple cu o lungime de 2,95 km, cu trei poduri, un viaduct lung de 1,52 km și o nouă gară, cu linie dublă, la Terminalul T1 al aeroportului. Compania Alstom a fost responsabilă pentru implementarea soluțiilor digitale de control feroviar și a celor de telecomunicații, inclusiv sistemele de centralizare electronică și sistemele de încălzire a macazurilor, pentru a preveni defecțiunile pe linie în timpul iernii.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















660 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    despre ce control digital vorbim (Vineri, 4 decembrie 2020, 12:36)

    mmmircea [utilizator]

    cand trenul se taraie intr-o juma de ora pana la Otopeni, zici ca are locomotiva pe abur.
  • +1 (1 vot)    
    ha, ha, ha (Vineri, 4 decembrie 2020, 12:39)

    feroviarul123 [utilizator]

    Ce gluma buna. In realitate mai sunt multe de făcut, sau poate ne contrazice domnul Stanciu si publica procesul verbal recepție parțială ( ca recepția la terminarea lucrărilor nu s-a putut face ... ) si vede toată lumea cate neconformități mai sunt de remediat.
    Reamintim marile victorii ale lui Alstom: Proiectul Frontiera Arad km 614 : 6 ani întârziere, ETCS-ul încă nu merge. Simeria Sighișoara: 4 ani întârziere: nimic nu a fost dat în funcție încă.
    Dar când ai prieteni care nu-ți cer penalități sau falsifica documente prin licitații de ce te-ar interesa?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by