





Draftfcb a castigat pitch-ul JTI pentru brandul Camel
"A fost o competitie stransa in care am intrat cu mult entuziasm. Sunt mandra de colegii mei, care au format o echipa energica si foarte creativa pe parcursul celor trei luni de zile in care s-a muncit pentru acest pitch. A fost un proiect dificil, dar rezultatul ne-a rasplatit din plin eforturile”, a declarat Andrada Seitan, new business director Draftfcb.
Camel este unul dintre principalele branduri premium detinute de compania Japan Tobacco International, cu o istorie ce dateaza din 1913.
Draftfcb s-a nascut prin fuziunea dintre una din cele mai vechi agentii de publicitate din lume – Foote Cone & Belding (FCB) si DRAFT. In Romania, Foote Cone & Belding (FCB) are zece ani de activitate.
Foote Cone & Belding (FCB) a fost infiintata in 1873 la Chicago si este a treia dintre cele mai vechi agentii de publicitate din lume. Draft a inceput ca agentie de marketing direct, in 1978. In 2006, Interpublic Group a hotarat ca la nivel international FCB si Draft sa se uneasca si sa se transforme in Draftfcb. Compania are peste 9000 de angajati in intreaga lume, reteaua cuprinzand 180 de birouri in 110 tari.

Cu excepția a două județe, în România un adult din patru e pensionar. Campioana e Hunedoara, unde aproape jumătate din adulți sunt pensionari
Parenting pe timp de pandemie - cum au supraviețuit părinții lunilor de școală online
K2 - Povestea ”muntelui sălbatic” - Tragedii și victorii pe un monument fantastic din piatră, zăpadă și gheață
Adele, The Cure, Drake și alții. Ce albume așteptăm odată cu revenirea industriei muzicale în 2021
INTERVIU Cum ne ferim de conspirațiile pe seama vaccinului anti-COVID: Fiecare reacție adversă cunoscută până acum e exagerată de conspiraționiști. Ți se dă de înțeles că vei păți cu certitudine acel lucru
VIDEO Vlog-ul lui Cristian Presură: Cum combat experții în Sănătate principalele temeri legate de vaccinul anti-Covid