Christian Heinzmann, CEO Tarom: "In Romania este mai complicat ca in Albania sau Bangladesh". Consiliul de Administratie, numit politic, vrea sa vanda flota Tarom, refuza publicarea rezultatelor financiare si nu vrea curse directe spre Beijing si New York

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Vineri, 13 septembrie 2013, 15:58 Economie | Companii


Airbus A310 - avion retras din flota Tarom
Foto: Wikipedia
Sa lucrezi in Romania e mai complicat ca in Albania sau Bangladesh. "Acolo lucrurile erau mai clare", a declarat vineri directorul executiv al Tarom, belgianul Christian Heinzmann. Managerul privat al companiei aeriene acuza "birocratia incredibila", dar si presiunile si implicarea Consiliului de Administratie al companiei, organism numit politic, in activitatile de management. Heinzmann sustine ca CA-ul i-a luat din prerogative dupa ce in urma cu cateva luni a fost fortat sa-si scurteze mandatul si ca exista o diferenta de opinie privind flota de aeronave: Consiliu ar dori vanzarea unor avioane, in timp ce belgianul ar vrea extinderea operatiunilor si lansarea de curse lungi pentru a profita de pozitia ideala pe harta a Bucurestiului.

Audio integral cu declaratiile CEO-ului Tarom, Christian Heinzmann in cadrul conferintei de presa:



CEO Tarom: "Rolul meu nu este atat de evident pe cat ar trebui sa fie. Consiliul de Administratie are comisii care se impun in managementul companiei"


Directorul executiv al Tarom, managerul privat Christian Heinzmann, sustine ca exista diferente de opinie intre conducerea companiei si Consiliul de Administratie si ca, din aceasta cauza, rolul sau in conducere este diminuat. Heinzmann acuza presiuni si implicari ale CA-ului in conducerea companiei, asta dupa ce la finalul lunii mai seful CA a fost acuzat ca l-a fortat pe Heinzmann sa-si scurteze mandatul de la 4 ani la doar un an.

"Nu avem mereu aceleasi opinii, dar pentru moment incerc sa fac tot ce e nevoie in interseul companiei. Atat pot spune la acest moment. Consiliul are diferite comisii care supravegheaza activitatile companiei si, intradevar, rolul meu nu este atata de evident pe cat ar trebui sa fie. Consiliul are diferite comisii care se impun in managementul companiei, iar la finalul zilei opinia care conteaza este a Consiliului", a declarat vineri belgianul Christian Heinzmann, managerul privat al Tarom, in cadrul unei conferinte de presa organizate de Ziua Aviatiei in Europa de Est.

"Consiliul are propriul stil de management in companie si si are prerogative proprii. Asta inseamna ca pot face sau influenta diferite lucruri pe care le considera ei importante, iar eu sunt limitat la managementul de zi cu zi", mai spune Heinzmann.

Reporter: In prezent, dvs conduceti compania sau Consiliul?

"As spune ca ambele parti, dar Consiliul are o mare influenta".

Reporter: Va ajuta sau va impiedica?

"In general, nu am prea multe contacte cu CA-ul. Dar e un mix. Au o abordare diferita. Eu ma ocupa de managementul de zi cu zi, dar Consiliul are implicarea sa in conducere. Avem opinii diferite. Uneori ei spun lucruri cu care nu sunt de acord".

CA vrea vanzarea unei parti din flota, managerul privat se opune si vrea extinderea operatiunilor

CEO-ul belgian sustine ca diferentele de opinie intre el si Consiliul de Administratie se reflecta si in intentiile de viitor pentru companie si ca unele decizii luate de CA se bat cap in cap cu deciziile sale. Potrivit acestuia, Consiliul de Administratie are in vedere vanzarea unei parti din flota aeriana a Tarom, in timp ce el ar dori extinderea activitatii si folosirea avioanelor vizate pentru curse pe distante lungi astfel incat sa se profite de pozitia geografica buna a Bucurestiului.

"Sunt exemple de decizii luate de Consiliu care se bat cap in cap cu deciziile luate de mine. Ca exemplu este situatia flotei. Eu nu consider ca trebuie sa vindem din avioane, in timp ce Consiliul are o alta parere. La fel e si in privinta dezvoltarii comerciale.

Eu consider ca trebuie sa initiem curse pe distante lungi spre destinatii precum New York sau Beijing, dar Consiliul se impotriveste. Pentru mine este un pas logic. Avem infrastructura, avem posibilitatea si exista cerere pentru curse lungi. Atunci de ce sa nu o facem? Romania, Bucurestiul are o pozitie ideala pe harta. Am putea avea o dezvoltare buna in aceasta zona si am deveni mai putin dependenti de alte companii aeriene. Exista o piata. Mai ales spre zona Chinei", sustine directorul executiv al Tarom.

"Filosofia mea este diferita. Avem doua avioane foarte bune, Airbus310 care ne permit curse lungi si ar trebui sa le folosim. Nu zic pentru 20 de ani, ci inca pentru cativa ani pana cand sunt amortizate. Vom face acum o mare operatiune de intretinere ale acestor aeronave, vor fi aduse la zi cu standardele si nu vad de ce sa le vindem, daca putem sa le folosim pentru curse lungi sau chartere", mai spune Heinzmann.

Rezultatele Tarom, din ce in ce mai bune, nu mai sunt facute publice


Intrebat de ultimele rezultate financiare ale companiei, Heinzmann a spus ca acestea sunt din ce in ce mai bune, dar nu au mai fost facute publice datorita unei decizii ale Consiliului.

"Exista o decizie a Consiliului cum ca rezultatele financiare sa fie compilate de catre CA. Regret ca nu pot comunica mai flexibil cu presa pentru ca nu este nimic de ascuns. Dimpotriva, lucrurile merg chiar bine. Exista un trendul de crestere. Luna trecuta, in august, am depasit 203.000 de pasageri, randamentul se imbunatateste si cifrele arata foarte bine", spune Heinzmann.

In plus, potrivit lui Heinzmann, Consiliul de Administratie a inceput sa ii ia din prerogative, ultimul exemplu fiind demiterea de catre CA a sefei departamentului de Comunicare, direct subordonata directorului executiv.

'Consiliul si-a derogat aceasta atributie in urma cu cateva zile si apoi au decis demiterea directorului de comunicare. Nu ii pot opri, dar eu am alta opinie. Ei si-au dat propria reglementare care sa le permita sa faca asa ceva. Nu pot sa va zic daca e legal sau nu", a precizat managerul privat al Tarom.

Heinzmann: "Daca eram la conducerea unei companii private, aplicarea planului de management ar fi fost deja intr-un punct mult mai avansat. Sistemul ne incetineste"

Christian Heinzmann
Foto: AGERPRES
"Nu sunt de acord cu pozitiile Consiliului care acuza ca planul de management nu este bine implementat. Rezultatele sunt din ce in ce mai bune. Luna August a fost una foarte buna, la fel si luna Iulie. Planul de management este putin in urma, dar doar din cauza birocratiei incredibile prin care trebuie sa trecem si obstacolele din interiorul companiei. Daca eram la conducerea unei companii private, aplicarea planului de management ar fi fost deja intr-un punct mult mai avansat. Sistemul ne incetineste", a declarat belgianul.

Heinzmann sustine ca nu a simtit presiune politica, ci doar din partea membrilor Consiliului de Administratie si spune ca a lucra in romania este mai complicat decat in tari precum Albania sau Bangladesh, acolo unde a fost director executiv la alte companii aeriene.

"E foarte complicat sa lucrezi,s a faci business in Romania, sa fiu sincer. Am lucrat in mai multe colturi din lume, iar aici e mai complicat decat in orice alta parte. Am fost CEO la Albanian Airlines, la GMG Airlines in Bangladesh, la Luxair in Luxamburg, am lucrat in Paris, in Olanda, in Anglia. Era mai usor in Albania si in Bangladesh. Lucrurile erau mai clare", a declarat managerul privat al Tarom.

Managerul privat al companiei, obligat sa isi scurteze mandatul, desi Tarom inregistra primele rezultate pozitive in ultimii ani


La finele lunii mai, directorul companiei, belgianul Chirstian Heinzmann, a confirmat pentru HotNews.ro ca a fost obligat de presedintele CA, Dan Pascariu, sa-si semneze scurtarea mandatului de la patru la un an sub amenintarea demisiei imediate, cu toate ca rezultatele financiare ale companiei in luna mai erau pentru prima data pe plus.

"Am fost, de fapt, fortat sa iau aceasta decizie de catre domnul Pascariu, seful Consiliului de Administratie. Mi-a dat un termen limita: sa semnez inainte de sedinta CA de vineri [n.r. 21 iunie], altfel vor exista consecinte serioase - demiterea mea imediata. Totul este foarte subiectiv. S-au spus multe lucruri, dar cred ca scopul este sa fiu inlocuit cu altcineva. Astept ca situatia sa-mi fie clarificata de primul ministru. Presiunile asupra mea din partea domnului Pascariu au inceput de prin luna martie. Au inceput practic din senin", a declarat pe 24 iunie Christian Heinzmann pentru HotNews.ro.

In replica, presedintele CA al Tarom, Dan Pascariu, a declarat pentru HotNews.ro ca Heinzmann a semnat de bunavoie documentul. "Reducerea costurilor inregistrata la TAROM a fost conjuncturala, provine din reducerea costurilor cu combustibilul, nu e un efect direct al managementului", a explicat Pascariu. " Heinzmann a fost mai degraba deranjat de numirea lui Nicolae Demetriade (ca director executiv -  n.red.), desi decizia nu ii afecta pozitia", a mai spus Pascariu.

Miscarile la varful TAROM si incercarile de inlaturare a managerului privat vin dupa ce in luna mai 2013, compania aeriana nationala a inregistrat prima luna de profit dupa multi ani, iar rezultatele si-au continuat trendul de crestere si in lunile ulterioare.

Fata de pozitia CA au protestat in repetate randuri si sindicatele din Tarom.

Cine sunt membrii Consiliului de Administratie: 4 din 6 nu au experienta in aviatie

Doar doi din cei sapte noi membri ai consiliului de administratie (CA) al Tarom au experienta in industria aviatica, insa niciunul nu a lucrat efectiv intr-o companie aeriana privata, desi legea cerea experienta in intreprinderi care au un obiect de activitate similar cu al Tarom, dupa cum scria Ziarul Financiar in iulie.

Consiliul de administratie este format din bancherul Dan Pascariu, fostul astronaut Dumitru Prunariu, Valentin Macec, fost consilier al ministrului transporturilor Ovidiu Silaghi, Ciprian Ladunca, director financiar si vicepresedinte al Metlife Alico Romania, omul de afaceri Marius Ghenea, proprietarul magazinelor online PC Fun si PC Garage si Nicolae Demetriade, fost sef al Tarom intre 2001-2002 si care a lasat compania pe pierderi. Demetriade l-a inlocuit in consiliu pe fostul ministru al mediului de afaceri Lucian Isar.

Membrii CA au un mandat pe patru ani.

Potrivit legislatiei, Adunarea Generala a Actionarilor companiei Tarom numeste membrii Consiliului de Administratie. Actionar majoritar al Tarom este Ministerul Transporturilor (96,7%).








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





12590 vizualizari

  • +39 (39 voturi)    
    nimic nou..... (Vineri, 13 septembrie 2013, 16:09)

    translativus [utilizator]

    .....sub soare !
    Este de la sine inteles ca se vrea si vanzarea TAROM pentru ca bietii sefi, "are si ei nevoi" si daca unii vand tara, ce mai conteaza acolo, niste "arioplane".

    Suspecta graba cu care perfizii vor sa vanda tot. Oare simt ca vine sfarsitul ?
    • +17 (17 voturi)    
      Comment sters de user (Vineri, 13 septembrie 2013, 16:54)

      qwerasdf [anonim] i-a raspuns lui translativus

      • -8 (14 voturi)    
        sau putin invers (Vineri, 13 septembrie 2013, 17:44)

        PopaPius [anonim] i-a raspuns lui qwerasdf

        Tarom este in echipa Skyteam impreuna cu KLM, AirFrance si inca o duzina de alte companii mici. Ca sa deschida noi curse inseamna sa faca concurenta acestor "uriasi" si nu le da voie tanti UE ca pierde bani.
        • +7 (7 voturi)    
          n-ai nicio logica (Vineri, 13 septembrie 2013, 21:59)

          gigel123 [utilizator] i-a raspuns lui PopaPius

          Nu stii ce vorbesti si n-ai nicio logica.
      • -6 (6 voturi)    
        Totuși (Vineri, 13 septembrie 2013, 20:19)

        Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

        Avioanele Tarom sunt niște epave cu aripi, cel mai frică mi-a fost într-o cursă București - Timișoara cu un Boeing antic, care avea încă displayuri CRT care indicau ruta și filmulețul legat de siguranță de la început. Însă nu displayurile erau problema, ci faptul că pilotul a ratat prima aterizare. Am fost și prin țări de lumea a 3-a cu avionul și n-am mai pățit așa ceva. Eu unul aș muri de frică să zbor peste Atlantic sau chiar și Asia centrală cu drăcoveniile zburătoare ale Taromului.
        • 0 (0 voturi)    
          Sunt epave cu aripi daca vrei tocmail pentru ca (Luni, 16 septembrie 2013, 14:57)

          StefanUrziceanu [anonim] i-a raspuns lui Nyk1

          acest consiliu de administratie este corupt, cum sa refuzi curse spre baijing si New York?
          In cazul inca cand aia iau niste bani ca un cumva sa se intample asa ceva totul devine perfect explicabil. Nu este nici o conspiratie oculta, totul tine de buzunarul gros al unor politicieni corupti.
    • +18 (18 voturi)    
      normal (Vineri, 13 septembrie 2013, 17:08)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      S-a vrut management privat la companiile de stat, acel program a fost un fiasco. Unde a fost numit asemenea director, adica la Tarom, este sabotat, ignorat si presat . I s-a redus mandatul de la 4 la 1 an si nu are nici o autoritate in fata miticilor numiti de uselea sa le reprezinte interesele.
      De ce ne-am mira ?
    • -5 (11 voturi)    
      Dupa modelul flotei probabil (Vineri, 13 septembrie 2013, 17:22)

      La Tour Eiffel [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      Se pare ca cine a profitat de vanzarea flotei a fost atat de multumit incat vrea sa repete figura si in domeniul aviatiei. Ca tot flota se numeste!
      • +13 (15 voturi)    
        Vacaroiu... (Vineri, 13 septembrie 2013, 17:45)

        PopaPius [anonim] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

        ...Se numeste cel care a vindut flota (de vapoare0.
      • +6 (8 voturi)    
        Nu ti-amk auzit "glasciorul".. (Vineri, 13 septembrie 2013, 19:39)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

        ..nici tie nici altora ca tine (Evoque, Mazeta etc) cand cu scandalul Rosia Montana, cu reprezentatia de inteligenta si responsabilitate a lui Poanta (in special cea de la latrinele TV) si a lui Antenescu.

        Stiti una si buna: "Jos Basescu"! Asta va hraneste psihicul, altfel ati intra in sevraj.
  • +31 (33 voturi)    
    Pai e simplu (Vineri, 13 septembrie 2013, 16:12)

    Andrei18 [utilizator]

    Consiliul de adminitreaza vrea sa puna Taromul pe chituci si sa-l vanda la preturi de nimic unor "investitori strategici"
    • +7 (7 voturi)    
      Oare Stoica... (Vineri, 13 septembrie 2013, 18:37)

      triciupa [utilizator] i-a raspuns lui Andrei18

      ... ala "strategicu'" de la CFR marfa se ocupa si de aluminiu?
    • +6 (6 voturi)    
      Exista leac (Vineri, 13 septembrie 2013, 19:08)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Andrei18

      si pentru un astfel de comportament. Premiezi membri CA la privatizare cu 5-10% din valoare de vanzare. Iesi si ei castigati, iese si statul.
  • +20 (20 voturi)    
    Cum este zicala aia romaneasca? (Vineri, 13 septembrie 2013, 16:15)

    Ion B [utilizator]

    "Pestele de la cap se'n pute" Iar Taromul de la Consiliul de Administratie!
    (Doamne ce buni suntem la zicale!!!)
  • +25 (25 voturi)    
    condusi de mafioti (Vineri, 13 septembrie 2013, 16:20)

    buncrestin [utilizator]

    am ajuns ca niste straini sa ne fie cei mai buni prieteni. dl. Heinzman la Tarom, UE la Bruxelles. acel CA al Tarom impreuna cu toata increngatura de mafioti care le stau in spate, sunt dupa toate definitiile niste "tradatori de tara". felicitari dl. Heinzmann pentru verticalitate! mai avem noroc si cu prietenii de la Bruxelles care nu ne lasa de tot in mana mafiei, tin Romania cat de cat in frau, altfel am fi complet la mana lor. am ajuns sa fim mai bine sub straini decat sub ai nostri. cele mai detestabile si noicve specimene pe care le-a dat tara asta, colcaie in fruntea statului!
    • +9 (11 voturi)    
      Hohenzollern (Vineri, 13 septembrie 2013, 17:17)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      Uite asa intelegem de ce a fost adus in Romania, in anul 1866 printul Carol I.

      In anii de scoala si mult mai tarziu incercam sa inteleg de ce a fost adus un domnitor strain.

      Cred ca raspunsul l-am aflat traind (partial) si intelegand (pe cei netraiti) cei 70 de ani de cand dinastia nu mai exista.
      Bun, este adevarat ca acel Carol II a fost o catastrofa...dar per total...
      • -1 (5 voturi)    
        Să nu-l jignim pe Carol al II-lea (Vineri, 13 septembrie 2013, 20:21)

        Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        Carol II a fost cu mult peste tot ce a venit în România după 1947.
  • +20 (24 voturi)    
    Nu se poate. Precis interviul este vechi (Vineri, 13 septembrie 2013, 16:21)

    Sani [utilizator]

    Dateaza de cand la conducerea Romaniei erau ticalosii de PDL-isti!

    Dupa ce Basescu a vandut flota maritima, astia doreau sa vanda si aia aeriana.

    Noroc cu USL-amul.
    Acum, cand este un guvern care ne-a scapat de tiranie si dictatura, managementul TAROM nu mai este numit politic!

    Bai Hotnews, de ce induceti lumea in eroare?

    PS:
    HA, HA, HA, HA!
    Unde sunteti voi mazeta, finutza, evoque, contele, etc....+ 70% intelighentia romaneasca?
  • -8 (18 voturi)    
    Nu FLOTA!!! (Vineri, 13 septembrie 2013, 16:26)

    Adrian.. [utilizator]

    Ah!!!

    acum sa pierdem si a doua Flota ?!?!
  • +23 (23 voturi)    
    las... (Vineri, 13 septembrie 2013, 16:26)

    skyradio [utilizator]

    ca-l ia gruia si pe TAROM!
    • +7 (7 voturi)    
      doamne fereste.......... (Vineri, 13 septembrie 2013, 16:53)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui skyradio

      o sa tiganim tot transportul romanesc.??/
  • +15 (15 voturi)    
    Prapad (Vineri, 13 septembrie 2013, 16:47)

    Cobra_Ro [utilizator]

    Astia ai lui Plagi-Ponta distrug tot.....
  • +8 (8 voturi)    
    Ce mai asteptati? (Vineri, 13 septembrie 2013, 17:15)

    Azra [utilizator]

    Trebuie dati afara toti aia din Consiliul de Administratie, inainte de a mai apuca sa mai faca o "afacere "paguboasa pentru interesul national, adica pentru noi toti. Se gasesc cu siguranta in aceasta tara oameni corecti care ar putea servi cu onestitate si competenta in acel Consiliu de Administratie. Si asta pana nu este prea tarziu.Intre timp ar trebui sa treaca si Curtea de Conturi pe la Compania TAROM, ca sa vada rezultatele financiare si sa isi publice concluziile, mai ales daca aceste rezultate sunt bune. Acest lucru l-ar ajuta enom pe Directorul Executiv , belgianul Christian Heinzman, fiind o recunoastere a competentei sale de manager executiv!. Iar numele d-lui Dan Pascariu, prin simpla lui enuntare si prezenta cu totul hazardata in acest Consiliu de Administratie nu inspira incredere.
  • +5 (5 voturi)    
    catre victor ponta !!! (Vineri, 13 septembrie 2013, 17:30)

    Johanis [utilizator]

    Citeste, domnule, articolul de mai sus si adreseaza-ti, pana sa te bagi in pat, intrebarea:
    - Oare asa o fi peste tot? Oare din cauza asta nu merge nimic in tarisoara mea? Oare pot face eu ceva sa schimb nemerniciile astea? Si daca nu pot, ce, ma obliga cineva?
    Te pupam dulce!
  • +8 (8 voturi)    
    usl doar distruge... (Vineri, 13 septembrie 2013, 17:55)

    yellowdog [utilizator]

    auzi pana si in cea mai saraca din lume Bangladesh-ul politicul nu este atat de corupt...

    rusinea de a fi roman are un nume - usl
  • +8 (8 voturi)    
    rusine (Vineri, 13 septembrie 2013, 17:59)

    amanda13 [utilizator]

    Faptul ca nu exista curse directe intre Romania si SUA este o rusine nationala! Mi se pare de-a dreptul incredibil ca o tara care se vrea europeana si in care multi dintre cetateni vor scoaterea vizelor sa nu aiba o cursa directa si o tara de doua ori mai mica, asa cum este Ungaria (stiu persoane care merg la Budapesta pentru a lua avionul si nu de la Bucuresti) sa aiba o multime de curse regulate! Sunt curioasa daca se intampla acelasi lucru si cu Moscova fiindca stiu ca lui Ponta& USL le place mai mult rasaritul!
  • +2 (2 voturi)    
    ESCROCILOR!!! (Vineri, 13 septembrie 2013, 18:21)

    CristiRu [utilizator]

    .... acest om incearca "zboare " dar sunt prea multi "vulturi" si " vanatori" !!! Dar si ei pot fi vanati.... inainte de a frange "zborul" .
  • +3 (3 voturi)    
    pai normal (Vineri, 13 septembrie 2013, 19:53)

    adi_b_razzor [utilizator]

    Din experienta personala...normal ca nu vor curse directe cu SUA. Am zburat cu Air France Jfk - Paris si apoi Paris - Bucuresti cu Tarom (mare greseala, dar asta a fost legatura gasita). Ca mi-au pierdut bagajul prima data - deh, se mai intampla. Au zis ca mi-l trimit la Brasov in 3-4 zile. A venit, nu zic nu. A venit. Dar jumate gol... Asa, ca daca mi se mai face dor de Romania si vreau sa aduc atentii FAMILIEI MELE (nu a hotilor din otopeni), sa stiu... Sa zbor prin Budapesta
  • +1 (1 vot)    
    alo , Piata Universitatii (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 9:53)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    iata un subiect nou.

    Cand veti demonstra impotriva coruptiei si minciunii de stat , ma alatur.
  • +1 (1 vot)    
    gandirea strategica (Sâmbătă, 14 septembrie 2013, 10:49)

    ..13 [utilizator]

    Lipseste gandirea strategica la marile companii romanesti!

    Pare ca la TAROM a venit mintea la cap de la CEO!

    Lucrurile sunt mult mai simple daca te uiti pe cifre din companie, vorbesti cu oamenii si urmaresti evolutia pietei.

    CEO este un profesionist si pare sa fie un pic inghesuit de unii care nici nu stiu despre ce este vorba in business-ul acesta!

    Multumesc pentru inregistrarea audio!
  • 0 (0 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 16 septembrie 2013, 14:07)

    [anonim]

  • 0 (0 voturi)    
    Coruptie (Miercuri, 18 septembrie 2013, 0:06)

    EMP [utilizator]

    Mie mi-e clar ca mult-trambitatul plan de eficientizare a companiilor din portofoliul statului prin aducerea de manageri privati e doar praf in ochii prostilor.
    Toti acesti manageri au fost pusi sub controlul unor consilii de administratie conduse de "oameni de incredere". Nenorocitii care jefuiesc Romania de doua deceniii nu accepta sa scape din mana vacile de muls ale statului. Iar cand nu mai ramane nimic de furat, angajatii sunt dati afara "ca urmare a pierderilor imense inregistrate de companie".
    Muncim cu totii ca sa ingrasam niste lepre. Trebuie sa ne trezim.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by