Volkswagen ar fi folosit mai multe versiuni ale soft-ului care a pacalit testele - surse. Compania ar putea renunta la o parte dintre angajatii pe perioada determinata

de Vlad Barza     HotNews.ro
Duminică, 18 octombrie 2015, 10:48 Economie | Auto

Sigla Volkswagen
Foto: Volkswagen
​Volkswagen ar fi construit mai multe versiuni ale soft-ului care a pacalit testele de emisii, adaptandu-le pentru diverse zone din lume si pentru mai multe tipuri de motoare, spun trei surse citate de Reuters. Daca se va dovedi ca e adevarat, teoria conform careia doar cativa ingineri au stiut, cade definitiv. Reprezentantii companiei au spus sambata ca analizeaza posibilitatea reducerii numarului de oameni cu contracte determinate, mai ales ca viitorul este incert si ultimele date de vanzari nu sunt bune.

Sursele spun ca in sapte ani in care Volkswagen a folosit software-ul in cauza, acesta a fost adaptat pentru patru tipuri de motoare si ar fi avut mai multe versiuni

Cei de la Volkswagen nu au dorit sa comenteze acuzatiile, precizand ca nu pot face comentarii despre o ancheta in curs. Pana acum, mai multi oficiali Volkswagen au spus ca un numar extrem de mic de ingineri ar fi stiut despre mecanismele de inselare, insa tot mai multe informatii arata ca nu este chiar asa.

Daca intr-adevar s-au facut mai multe versiuni ale soft-ului, inginerii care lucrau la el au avut nevoie de finantare si de informatii detaliate despre noile motoare, ceea ce inseamna ca mai multe divizii au colaborat la intreaga strategie.

Un expert in probleme de drept de la University of Virginia, citat de Reuters, spune ca e foarte important sa se stabileasca exact cati oameni stiau de acest soft si cati manageri de rang inalt erau informati. In functie de numarul celor care au participat, si in special daca acest numar este mare, autoritatile pot impune amenzi mai dure fiindca vina companiei germana este accentuata.

Fiind vorba de sapte ani in care software-ul a fost instalat, el a avut nevoie de actualizari si de adaptari complexe, mai ales cand Volkswagen a schimbat sistemul de control al emisiilor. Aceste lucruri nu puteau fi facute de o mana de oameni, mai ales ca pentru Europa ar fi existat o versiune diferita a soft-ului.


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
5540 vizualizari
  • +4 (6 voturi)    
    Germania apara penalii de la VW!!! (Duminică, 18 octombrie 2015, 19:30)

    lili [anonim]

    "Reuters: Germania, strâns unită în jurul Volkswagen

    În cel mai grav scandal din istoria grupului auto VW, autorităţile de reglementare şi politicienii din Germania tratează cu menajamente emblema auto naţională, spre deosebire de atitudinea mai severă adoptată de autorităţile din SUA, se arată într-o analiză realizată de Reuters.
    Într-o încercare de a limita pagubele aduse valorosului brand 'Made in Germany', cancelarul A Merkel a promis săptămâna trecută că va rămâne alături de sectorul auto, care furnizează unul din şapte locuri de muncă în ţară.
    Este modelul urmat în Germania, care a abordat mai relaxat reglementările din domeniul auto.

    În timp ce autorităţile de reglementare şi politicienii din UE şi SUA au impus băncilor amenzi de miliarde de dolari în timpul crizei financiare, sancţiuni care au vizat inclusiv cel mai mare grup bancar german - Deutsche Bank - Autoritatea de supervizare bancară din Germania (Bafin) a păstrat tăcerea.
    În cazul VW, Bafin a demarat 'o probă de rutină' privind circumstanţele legate de anunţul scandalului emisiilor.
    Dar parlamentarii germani NU au solicitat până acum audierea fostului director general al VW, Martin Winterkorn, sau a noului şef, Matthias Mueller.
    Procurorii germani au aşteptat trei săptămâni pentru a verifica birourile VW din Germania.

    "http://www.capital.ro/reuters-germania-strans-unita-in-jurul-volkswagen.html
    • +1 (3 voturi)    
      Da' tu ce credeai? (Duminică, 18 octombrie 2015, 23:08)

      gigifisiune [utilizator] i-a raspuns lui lili

      Daca se duce VW in jos va trage si Germania in jos. Si inca destul de nasol, nu oricum.
      • +2 (4 voturi)    
        paaaaiii (Luni, 19 octombrie 2015, 4:29)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui gigifisiune

        si statul de drept? :D
        • 0 (0 voturi)    
          Raspundere (Luni, 19 octombrie 2015, 10:01)

          Close [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          "reducerii numarului de oameni cu contracte determinate"

          Pai nu e vina lor? Pe ai sa ii "reduca". Ma astept sa nu iasa bine nici pentru manageri si asta din cauza presiunii sociale.
    • 0 (0 voturi)    
      Eheeee (Luni, 19 octombrie 2015, 11:53)

      Cici [anonim] i-a raspuns lui lili

      ...nemtii nu mai sunt de mult timp nemti.
  • 0 (0 voturi)    
    Aha (Luni, 19 octombrie 2015, 9:28)

    Stefan85 [utilizator]

    Ar trebui tanti Merkel sa faca diferenta in acei directori care nu au vrut decat sa insele si sa faca profit cat mai mare pt actionari si angajatii de buna credinta.

    Cei care au elaborat strategia asta tre sa raspunda in fata legii iar VW are datoria sa vina cu produse competitive sa isi spele imaginea. Aici intradevar poate sa faca lobby pt VW insa NU pt cei care se fac direct vinovati de asta.

    Iar ca sa dai vina pe ingineri mi se pare o lasitate si o nesimtire fara margini. Inginerii au facut ce li s-a spus, daca nu faceau zburau, nu au fost un factor de decizie in toata povestea asta, au executat ordine.

    Nu inginerii au zis acum 7 ani bai nu bagam AdBlue ca iese prea scump motorul.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri