Scandalul Volkswagen - Clientii, investitorii si dealerii auto sunt exasperati de erorile de comunicare ale companiei

de Vlad Barza     HotNews.ro
Vineri, 4 decembrie 2015, 20:10 Economie | Auto

Volkswagen si remediul pentru motoarele EA 189
Foto: Volkswagen
​Volkswagen este implicata in cel mai grav scandal din istoria sa de 78 de ani, insa compania a reusit sa-si faca o multime de deservicii prin modul in care a ales sa comunice. Compania a emis declaratii vagi, a reusit sa infurie si mai mult publicul si intreaga strategie de comunicare poate fi considerata ca un caz de "asa nu" pentru comunicarea in situatii de criza, arata o analiza Financial Times.

Scandalul Volkswagen a izbucnit de aproape trei luni si de atunci dezvaluirile s-au tinut lant.  O data la cateva zile apareau noi informatii ce aratau ca germanii au trisat in mai multe moduri si au instalat soft-ul pe mai multe tipuri de motoare. Apoi a iesit la iveala si faptul ca s-a mintit si in hartii, la emisiile de CO2.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

1575 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri