Scandalul Volkswagen - Clientii, investitorii si dealerii auto sunt exasperati de erorile de comunicare ale companiei

de Vlad Barza     HotNews.ro
Vineri, 4 decembrie 2015, 20:10 Economie | Auto

Volkswagen si remediul pentru motoarele EA 189
Foto: Volkswagen
​Volkswagen este implicata in cel mai grav scandal din istoria sa de 78 de ani, insa compania a reusit sa-si faca o multime de deservicii prin modul in care a ales sa comunice. Compania a emis declaratii vagi, a reusit sa infurie si mai mult publicul si intreaga strategie de comunicare poate fi considerata ca un caz de "asa nu" pentru comunicarea in situatii de criza, arata o analiza Financial Times.

Scandalul Volkswagen a izbucnit de aproape trei luni si de atunci dezvaluirile s-au tinut lant.  O data la cateva zile apareau noi informatii ce aratau ca germanii au trisat in mai multe moduri si au instalat soft-ul pe mai multe tipuri de motoare. Apoi a iesit la iveala si faptul ca s-a mintit si in hartii, la emisiile de CO2.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro


Citeste mai multe despre   























[P] 1000 inseamna mai mult decat un numar

Angajatii sunt resursa cea mai importanta in orice companie, iar in cazul unui business de servicii, succesul se bazeaza pe resurse umane competente si implicate, care aduc plus valoare in relatia cu clientii. Societe Generale European Business Services, centrul care ofera servicii profesionale cu valoare adaugata in domenii precum finante, achizitii, resurse umane, KYC (Know Your Customers) si servicii de IT pentru grupul Societe Generale, a ajuns la pragul de 1000 de angajati in doar 6 ani de la infiintare.

1569 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică